Ze lag op bed volgens de geruchten met naast haar kleine Lio. Jochie was een hele kleine baby.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:53 schreef Andromache het volgende:
Dat hele 'ik ga je chanteren met een filmpje', áls dat over coke snuiven vanaf de commode gaat, en er is nog helemaal niet zeker dat Lío toen op het aankleedkussen er naast lag, dat is toch eigenlijk opzich al idioot. Het enige dat die gast interesseert is haar kapotmaken als hij haar nog maar wel kan neuken. Wat dacht je van haar laten afkicken en het welzijn van je zoon en vriendin op 1? Zij is zijn boksbal en levende sekspop maar geen vriendin meer. Dat uitschot heeft al heel lang geleden het uitgemaakt, hij is alleen vergeten haar dat te vertellen.
Zelfs als ze uit elkaar gaan, is er wel ergens een nieuwe Jamie. En een stel holbewoners die graag vrienden met hem willen zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef Eikenbomen het volgende:
Wat een treurnis. Kan me ook voorstellen hoe rot zij zich moet voelen om deze situatie. En wat is die Jorik een intens ziek persoon; die heeft echt spoedig hulp nodig. Maar ik gok dat ie alleen maar ja knikkers om zich heen heeft.
Nog even afwachten totdat ze het dossier integraal doorzetten naar Yvonnequote:Op woensdag 16 februari 2022 23:33 schreef superniger het volgende:
Heeft kinderbescherming al een reactie gegeven?
Jaimy zit haar leve lang aan hem vast vanwege Lio. Het zal vast een leuk joch zijn, maar dat is de ergste fout uit haar leven; een kind met hem krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs als ze uit elkaar gaan, is er wel ergens een nieuwe Jamie. En een stel holbewoners die graag vrienden met hem willen zijn.
Eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jaimy zit haar leve lang aan hem vast vanwege Lio. Het zal vast een leuk joch zijn, maar dat is de ergste fout uit haar leven; een kind met hem krijgen.
Hij vindt het vooral leuk om te filmen hoe het kindje in de Lamborghini zit of hoe hij hem een horloge van 20k als speelgoed geeft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Eens.
Alleen denk ik dat het vast zitten aan elkaar wel meevalt. Ja ze hebben een kind samen, maar volgens mij is Lul niet bijster geinteresseerd in het vaderschap.
Chantagemiddelen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef roos94 het volgende:
Maar waarom geen aangifte.. mind=blown
Ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:49 schreef Draak31 het volgende:
Volgens mij kan het OM zelf ook aangifte doen als er genoeg bewijs is.
Dit zou wel het moment zijn met alles zo in de openbaarheid.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef roos94 het volgende:
Maar waarom geen aangifte.. mind=blown
Ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was
Dat kind is trouwens nog zo jong dat het dat eerste niet eens beseft...quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:33 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me af wat erger is voor het kind. Een keer coke snuiven of je moeder steeds in elkaar geslagen zien worden. Ik gok zomaar het laatsteDus hoppa, aangifte doen!
Nja, die eerdere mishandeling/rechtszaak .... daar waren "vriendjes" bij betrokken. Misschien heeft hij gedreigd die op haar af te sturen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jaimy is bang voor hem. Heel bang zo blijkt. Ik vraag me af waarom? Wat heeft hij haar allemaal wijsgemaakt?
Het gaat niet alleen on het besef maar ook om het risico waaraan je een kind blootstelt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat kind is trouwens nog zo jong dat het dat eerste niet eens beseft...
als Jaimy dat niet wil.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:49 schreef Draak31 het volgende:
Volgens mij kan het OM zelf ook aangifte doen als er genoeg bewijs is.
Dat eerste is ook al reden genoeg voor jeugdzorg om dat kind weg te halen, wellicht zit daar ook de angst.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:33 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me af wat erger is voor het kind. Een keer coke snuiven of je moeder steeds in elkaar geslagen zien worden. Ik gok zomaar het laatsteDus hoppa, aangifte doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |