SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Neequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker?
Ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja?![]()
ja ik gebruik het echt elke dag
Nu alquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een kattenplaatje uitgezocht?
ik heb zo'n family abo. 5 euro per user.quote:
Dikke klodder conditioner dan maar.quote:
Ik gebruik altijd van dat anti klit spray, werkt ook wel goed. Borstel mijn haar ook niet meer na het douchen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikke klodder conditioner dan maar.
Yup en heel voorzichtig ontwarrenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikke klodder conditioner dan maar.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ontdek ik een nieuwe talent bij mezelf.
Ik kan achter de pc gewoon de gratis versie gebruiken, maar mobiel dus niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik heb zo'n family abo. 5 euro per user.
Maar een tientje vind ik ook niet duur. Gebruik het echt 2 a 3 uur per dag.
Helemaal nietquote:
ben net geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En een tripje kapper om volgende enorme klitten te voorkomen.
Ik las wat anders, maar dat komt vast hierdoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En een tripje kapper om volgende enorme klitten te voorkomen.
Ik gebruik liever geen producten met siliconen, dan kom ik in een loop met een bos droog stro als eindresultaat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd van dat anti klit spray, werkt ook wel goed. Borstel mijn haar ook niet meer na het douchen.
Ja maar toch niet eentje die gaat slapenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is een plaatje van een kat?
Ook echt alle beschadigingen eraf of alleen de puntjes?quote:
Het is een kat, die slapen toch wel om de haverklap.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar toch niet eentje die gaat slapen
Ja ik heb daar allemaal niet zo snel last van gelukkig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik liever geen producten met siliconen, dan kom ik in een loop met een bos droog stro als eindresultaat.(Kwetsbaar haar, afsluitend laagje, shampoo met aggressievere reiniging nodig om dat er weer uit te krijgen, beschadigd haar, dus nog kwetsbaarder etc)
Dus af en toe trimmen.
16 uur per dag gemiddeld.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een kat, die slapen toch wel om de haverklap.
Puntjesquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook echt alle beschadigingen eraf of alleen de puntjes?
Da's wel chill.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb daar allemaal niet zo snel last van gelukkig.
Denk dat ik in een vorig leven een kat wasquote:
Damnquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel chill.
Ik bedoel, m'n haar gaat al stuk van de kraag van m'n jas.
Nou ik weet niet of dat positief is?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn moeder.
Eh, het is maar haar, gewoon eraf choppen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Puntjes![]()
Voordat alle beschadiging uit mijn haar is duurt nog wel even.
Zij zegt dat ook altijdquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of dat positief is?
Ben je wel helemaal lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, het is maar haar, gewoon eraf choppen.
Mja, wrijving.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker![]()
Ik heb het eindelijk een beetje op de lengte die ik wil.
quote:
Heb je het berichtje van Flory nog gezien afgelopen weekend? Ze reageerde op de mentions.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met je oortjes boven de dekens?
Ik zag hetquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je het berichtje van Flory nog gezien afgelopen weekend? Ze reageerde op de mentions.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net bij een spellenavond geweest van die activiteiten sportvereniging waar ik misschien lid van ga worden.
Volgende week donderdag hebben ze toevallig een activiteit hier, scheelt voor mij weer zoeken in het donker...![]()
![]()
Was wel gezellig. Best wel leuke mensen. Ze speelden Catan. Niet aan meegedaan overigens..quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel gezellig. Best wel leuke mensen. Ze speelden Catan. Niet aan meegedaan overigens..
Ze waren al begonnen toen ik binnen kwam en ik wilde eigenlijk ook even de kat uit de boom kijken...quote:
Klinkt goed. Voor herhaling vatbaar dus.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel gezellig. Best wel leuke mensen. Ze speelden Catan. Niet aan meegedaan overigens..
Ja en het lidmaatschap kost ook vrijwel niks, dus komt wel goed..quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klinkt goed. Voor herhaling vatbaar dus.
Ah ja. Snap ik wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze waren al begonnen toen ik binnen kwam en ik wilde eigenlijk ook even de kat uit de boom kijken...
Ben je proactief en daarom Russisch aan het leren?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:55 schreef UitStraling het volgende:
Russisch is gewoon een geil taaltje
Vashe zdorov'yequote:Op woensdag 16 februari 2022 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je proactief en daarom Russisch aan het leren?
Ваше здоровье!quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vashe zdorov'ye [ afbeelding ]
Eyjafjallajökull!quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
En nu in het IJslands graag, zodat iedereen het kan begrijpen
Namen zijn wel gemakkelijk daar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
En nu in het IJslands graag, zodat iedereen het kan begrijpen
Proost?quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vashe zdorov'ye [ afbeelding ]
Ja, je weet meteen hoe de vader van voren heetquote:Op donderdag 17 februari 2022 00:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Namen zijn wel gemakkelijk daar.
Allemaal Johanson of -dottir of zo toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Namen zijn wel gemakkelijk daar.
Nopequote:Op donderdag 17 februari 2022 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, standaardvraag: chocolade in huis?
horrorzomer in aantochtquote:Op donderdag 17 februari 2022 00:31 schreef Recce het volgende:
Het is een barre winternacht!
[ afbeelding ]
Beetje maar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:19 schreef gianni61 het volgende:
heeft al iemand opgemerkt dat het waait?
Te vroeg?quote:
Toch raar, Nederland domineert het dames schaatsen en het dames veldhockey.quote:
mja volgens mij hebben we niet eens een dames ijshockey competitiequote:Op donderdag 17 februari 2022 07:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch raar, Nederland domineert het dames schaatsen en het dames veldhockey.
We zouden dit ook moeten domineren
mwha,staat een licht briesjequote:Op donderdag 17 februari 2022 07:19 schreef gianni61 het volgende:
heeft al iemand opgemerkt dat het waait?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:30 schreef Karzai het volgende:
Morgenmiddag de moeder van alle stormen
zal wel weer meevallenquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:30 schreef Karzai het volgende:
Morgenmiddag de moeder van alle stormen
dan is het wat vroeg jaquote:
Hoi hoiquote:
Misschien kom je wel een van de eilandgekkies tegen in april en lig je straks daadwerkelijk onder het strandquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
heb mijn grafsteen gevonden
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
heb mijn grafsteen gevonden
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kom je wel een van de eilandgekkies tegen in april en lig je straks daadwerkelijk onder het strand
Het flapperde best aardigquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en gewoon geluid en wind , storm en geflapper ofzo
En af en toe ook van die rukwinden ofzo vol op het raamquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het flapperde best aardig
Konijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:55 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens mensjes van de koffie leeft
Mental image van Ali die vloekende tegen de wind in fietst met 160 pakken hagelslag in zijn fietstasje.quote:
Je moet ook wel af en toe naar buiten he.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:57 schreef UitStraling het volgende:
Gaat het nog een keer stormen of wat?
Bleh. Grote wijk?quote:
Ik ben al ingelogd op de systemen van werk vanuit mijn eigen huisquote:
Dat scheelt wel achter wegwaaiende post aanrennen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben al ingelogd op de systemen van werk vanuit mijn eigen huis
Kwart voor negen spring ik de storm in, eerst nog een kopje koffiequote:Op donderdag 17 februari 2022 08:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook wel af en toe naar buiten he.
Herr Hasequote:Op donderdag 17 februari 2022 07:55 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens mensjes van de koffie leeft
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van Ali die vloekende tegen de wind in fietst met 160 pakken hagelslag in zijn fietstasje.
Weet ik pas als ik op het werk ben. Ik vermoed weer Meerhoven net als dinsdag en maandag. Dat is een middelgrote wijk, als tenminste 1 blok er weer uit is gehaald zoals die andere 2 dagen..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En af en toe ook van die rukwinden ofzo vol op het raam
jaaaaaaaaaaaaaaa dimmy schijntquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:13 schreef datismijnmening het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes!![]()
Dry januari is weer voor voorbijquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa dimmy schijnt [ afbeelding ]
Dan zit je slaapkamer aan een praktische kant.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt niets gemerkt van die storm
ali had niet eens geprobeerd te fietsen, hans welquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van Ali die vloekende tegen de wind in fietst met 160 pakken hagelslag in zijn fietstasje.
Ik heb er ook niks van gemerkt, ondanks dat mijn slaapkamer op het westen staatquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zit je slaapkamer aan een praktische kant.
Het is dan ook een stormpje van 4 op de Highlander schaal.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks van gemerkt, ondanks dat mijn slaapkamer op het westen staat
Misschien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zit je slaapkamer aan een praktische kant.
Heeft geloof ik ook niet veel geregend als ik zo buiten kijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een stormpje van 4 op de Highlander schaal.
Oh, neuh, ik heb 'm gehoord tijdens het in slaap vallen en daarna was het weer ouderwetsch de wekker.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien.
Maar ben ook niet zelf halverwege wakker geworden.
Maar die fietsen niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een stormpje van 4 op de Highlander schaal.
Wist je dat ze in de Tweede Wereldoorlog met de hongerwinter vaak katten als konijnen verkochten om ze zonder pootjes, kop en staart best veel op elkaar lijken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://9gag.com/gag/aoggd20
In China laten ze de pootjes er gewoon aanzitten en hangt er nog een naamplaatje om het dode nekje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wist je dat ze in de Tweede Wereldoorlog met de hongerwinter vaak katten als konijnen verkochten om ze zonder pootjes, kop en staart best veel op elkaar lijken.
Slapen is een van de belangrijkste dingen die je op een dag doet, dus dat begrijp ik welquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder heeft dat ook, die laat haar complete levensgeluk afhangen van de mate of ze goed of slecht geslapen heeft, mij deert dat nooit geen enkele moer.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wist je dat ze in de Tweede Wereldoorlog met de hongerwinter vaak katten als konijnen verkochten om ze zonder pootjes, kop en staart best veel op elkaar lijken.
Fijne bezigheid.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slapen is een van de belangrijkste dingen die je op een dag doet, dus dat begrijp ik wel
Dat gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat scheelt wel achter wegwaaiende post aanrennen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In dat geval zou ik een mooie vrouw zoeken en leuk werk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slapen is een van de belangrijkste dingen die je op een dag doet, dus dat begrijp ik wel
Eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje stabiele gezonde geest en makkelijk karakter scheelt met inslapen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens.![]()
Lui die goede kwaliteit slaap niet op waarde schatten, hebben nooit problemen gehad met in slaap komen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poezenplaatje in 3, 2, 1…
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poezenplaatje in 3, 2, 1…
Je weet heus wel dat er meer dingen zijn die meespelen, maar je hebt weer zo'n ochtend, dus je gaat weer even op mute.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een beetje stabiele gezonde geest en makkelijk karakter scheelt met inslapen.
MAAR DE REST VAN DE PRIJZEN DAN.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Bejaarden in Nederland juichen: het gratis kopje koffie keert terug in de supermarkt.
Ja, klinkt top.quote:
Hier is met corona gewoon heel het koffie-apparaat geruimd ipv afgeplaktquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Bejaarden in Nederland juichen: het gratis kopje koffie keert terug in de supermarkt.
Dat bedoel ik precies.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat er meer dingen zijn die meespelen, maar je hebt weer zo'n ochtend, dus je gaat weer even op mute.
Ik ga morgen weer naar de Lijdelquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MAAR DE REST VAN DE PRIJZEN DAN.
Preventief geruimdquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is met corona gewoon heel het koffie-apparaat geruimd ipv afgeplakt
Die kennen gewoon het belang niet van het opladen tijdens het slapen. Laat die maar eens een paar dagen zonder oplader voor hun telefoon zitten, dan weten ze wel hoe belangrijk opladen isquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens.![]()
Lui die goede kwaliteit slaap niet op waarde schatten, hebben nooit problemen gehad met in slaap komen.
Vandaar dat ze geen steek verder komen in het leven, een kattenleven van nu scheelt gewoon bijna niets met een kattenleven 10.000 jaar geleden, ja nu hebben ze CV en Felix.quote:
Mwehehehehe.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kennen gewoon het belang niet van het opladen tijdens het slapen. Laat die maar eens een paar dagen zonder oplader voor hun telefoon zitten, dan weten ze wel hoe belangrijk opladen is
We hadden gisteren een Aldi-buit en ik verwacht nog wel een stop in het winkelcentrum met Lidl morgen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar de Lijdel
En een vlooienband en wormkuurtje. Denk dat dat ook best fijn is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat ze geen steek verder komen in het leven, een kattenleven van nu scheelt gewoon bijna niets met een kattenleven 10.000 jaar geleden, ja nu hebben ze CV en Felix.
Gaat best hard hoor. Ik had van de week ook iets dat ineens 50 cent duurder was. Ben alweer vergeten watquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:41 schreef Karzai het volgende:
Pak koffie was wel 80 cent duurder geworden, dus ik snap dat wel als je van een aow rond moet komen
Katten zijn gewoon slim, die hebben de mens tot hun slaaf gemaakt en hebben voor de rest weinig zorgen in hun leven waardoor ze lekker kunnen rondhangen en slapenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat ze geen steek verder komen in het leven, een kattenleven van nu scheelt gewoon bijna niets met een kattenleven 10.000 jaar geleden, ja nu hebben ze CV en Felix.
Ik vind niet alles lekker van de Lidl, maar het is best fijn om er eens per week even in te slaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hadden gisteren een Aldi-buit en ik verwacht nog wel een stop in het winkelcentrum met Lidl morgen eigenlijk.Enige nadeel is dat ik daar de vegadingen en het brood niet van kan hebben.
Het ging vooral om de cola geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind niet alles lekker van de Lidl, maar het is best fijn om er eens per week even in te slaanAldi kan ik trouwens ook wel een keer proberen.
nee die hebben het altijd koudquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vieze zonder haren zeker?
Klopt wel..?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die hebben het altijd koud
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouuuu weer even 2 uur wakker gelegen door die kutwoei vannacht
![]()
Hallon3:52 meer herfst vandaag.
[ afbeelding ]
Die krijgen toch een truitje in de winter.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die hebben het altijd koud
een smurftrui?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die krijgen toch een truitje in de winter.
De paartververquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is niet waar.![]()
Er is iemand wiens baan het is om elke ochtend op alle zebra's strepen te verven
quote:
Ik ben heelhuids gearriveerd, viel nog redelijk mee qua windquote:
Voor 1000 Dollar per persoon kun je het vast afkopenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
invalid ook echt. Alsof het eerst wel valid was
Return of the aflaat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor 1000 Dollar per persoon kun je het vast afkopen
Toont wel aan wat voor onzin het allemaal is inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
invalid ook echt. Alsof het eerst wel valid was
Kun je dan net als een Britse prins je schuldgevoel afkopen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor 1000 Dollar per persoon kun je het vast afkopen
Alsof die gast een schuldgevoel hadquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan net als een Britse prins je schuldgevoel afkopen?
Ja met geld van de belastingbetalerquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan net als een Britse prins je schuldgevoel afkopen?
Goed punt, goed punt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof die gast een schuldgevoel had
BROEK AF TETTEN BLOOTquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Boek bijna uit... maar moet werken...
(BOEK NIET BROEK, BROEK IS NOG AAN)
Zodra jij dat wilt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer mag het mondkapje nou af? Morgen of volgende week?
blij met een dode mus, dit dat allesquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Boek bijna uit... maar moet werken...
(BOEK NIET BROEK, BROEK IS NOG AAN)
volgende weekquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
maar morgen al horecaquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
meteen werken tot 01:00?quote:
zijn pas net begonnenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou opbokken met die hoeredudley en zijn hoerende hoerenmoeder Eunice want ik ben er klaar mee
Ik zag ergens op een planning dat ik in April voor 3 weken op een groot project ben ingedeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
Meteen even vakantiedagen aangevraagd
Ik las gisteren dat er mogelijk nog een derde storm achteraan komtquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou opbokken met die hoeredudley en zijn hoerende hoerenmoeder Eunice want ik ben er klaar mee
Dat moet ik ook doen, maar dat vind ik zo raar als je net binnen bentquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
Meteen even vakantiedagen aangevraagd
komt zeker door Etto.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat er mogelijk nog een derde storm achteraan komt
Is pas voor volgende maand, tja. Beter op tijd bij zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet ik ook doen, maar dat vind ik zo raar als je net binnen bent
Ik heb juni op het oog voor mijn zomervakantiequote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is pas voor volgende maand, tja. Beter op tijd bij zijn
Morgen nogquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie dat ik maandag vrijwel de hele dag meetings hebquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
zo de vergadering van de dag. 2 uur aan een stuk. Wat bezielt die mensen toch?
Gek wijf. En volgende week hokt ze weer met die idioot zeker?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
man man man die jamie vaes doet geen aangifte
ja vast welquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gek wijf. En volgende week hokt ze weer met die idioot zeker?
'hij bedoelt het niet zo, normaal istie altijd hartstikke lief voor mij, ik had wat verkeerds gezegd'quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Gratis drugsquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Heb je een waaifobie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
gaat nog harder waaien. wat is dit nou
Veel plezier in Stockholm met je syndroomquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'hij bedoelt het niet zo, normaal istie altijd hartstikke lief voor mij, ik had wat verkeerds gezegd'
Het is een tekenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Collega van me zei net, ja US je MOET nu naar kantoor X komen want daar zit me toch een mooie vrouw voor je, huppel ik verwachtingsvol met plekbek naar binnen kijk ik tegen mijn ex aan, hoiiiii hartslag van 200.
Je kan nu nog in Den Haag gaan zitten met je bibberdekentjequote:Op donderdag 17 februari 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar maakt hier zon herrie
nou ja nu ook niks te doen daarquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan nu nog in Den Haag gaan zitten met je bibberdekentje
hele stad weggewaaid. Puindorpquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nu ook niks te doen daar
Leuk bedacht weer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Collega van me zei net, ja US je MOET nu naar kantoor X komen want daar zit me toch een mooie vrouw voor je, huppel ik verwachtingsvol met plekbek naar binnen kijk ik tegen mijn ex aan, hoiiiii hartslag van 200.
had door nooit echt last van de windquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hele stad weggewaaid. Puindorp
wel trek in sushi jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit stukjes rauwe vips in bals gaapmondje.
Caafs uit de ventilatie peuteren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Hoor de wind nu ook wel. Het tocht hier een beetje bij het raam.
Maakte net de fout om de tochtstrip op de slaapkamer huehue open te zeten maar toen werd volgens mij het hele huis meteen vacuum gezogen.
hoor je zon constante whiepquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Caafs uit de ventilatie peuteren.
Fluitgeluid, checks out.quote:
Kale caafs.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Caafs uit de ventilatie peuteren.
was datquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:53 schreef UitStraling het volgende:
https://i.imgur.com/AqMyu8v.mp4
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:36 schreef Karzai het volgende:
Goed surfweer, was er vandaag eentje gegrepen door een haai in australie
Dat was m'n toekomstige man zo te zien. Klote.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is em
de haai was je voorquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was m'n toekomstige man zo te zien. Klote.
Vier dagen kapot gekookt spare ribs, dan loopt het voedzame snot uit de botten en dat kun je eten om aan te sterken, is gezond.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier dagen kapot gekookt spare ribs, dan loopt het voedzame snot uit de botten en dat kun je eten om aan te sterken, is gezond.
[..]
Vier dagen kapot gekookt spare ribs, dan loopt het voedzame snot uit de botten en dat kun je eten om aan te sterken, is gezond.
[..]
Dat doe ik dus nooitquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
Heb schoenen in de wasmachine. Boink boink boink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |