SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Neequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker?
Ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja?![]()
ja ik gebruik het echt elke dag
Nu alquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een kattenplaatje uitgezocht?
ik heb zo'n family abo. 5 euro per user.quote:
Dikke klodder conditioner dan maar.quote:
Ik gebruik altijd van dat anti klit spray, werkt ook wel goed. Borstel mijn haar ook niet meer na het douchen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikke klodder conditioner dan maar.
Yup en heel voorzichtig ontwarrenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikke klodder conditioner dan maar.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ontdek ik een nieuwe talent bij mezelf.
Ik kan achter de pc gewoon de gratis versie gebruiken, maar mobiel dus niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik heb zo'n family abo. 5 euro per user.
Maar een tientje vind ik ook niet duur. Gebruik het echt 2 a 3 uur per dag.
Helemaal nietquote:
ben net geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En een tripje kapper om volgende enorme klitten te voorkomen.
Ik las wat anders, maar dat komt vast hierdoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En een tripje kapper om volgende enorme klitten te voorkomen.
Ik gebruik liever geen producten met siliconen, dan kom ik in een loop met een bos droog stro als eindresultaat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd van dat anti klit spray, werkt ook wel goed. Borstel mijn haar ook niet meer na het douchen.
Ja maar toch niet eentje die gaat slapenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is een plaatje van een kat?
Ook echt alle beschadigingen eraf of alleen de puntjes?quote:
Het is een kat, die slapen toch wel om de haverklap.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar toch niet eentje die gaat slapen
Ja ik heb daar allemaal niet zo snel last van gelukkig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik liever geen producten met siliconen, dan kom ik in een loop met een bos droog stro als eindresultaat.(Kwetsbaar haar, afsluitend laagje, shampoo met aggressievere reiniging nodig om dat er weer uit te krijgen, beschadigd haar, dus nog kwetsbaarder etc)
Dus af en toe trimmen.
16 uur per dag gemiddeld.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een kat, die slapen toch wel om de haverklap.
Puntjesquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook echt alle beschadigingen eraf of alleen de puntjes?
Da's wel chill.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb daar allemaal niet zo snel last van gelukkig.
Denk dat ik in een vorig leven een kat wasquote:
Damnquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel chill.
Ik bedoel, m'n haar gaat al stuk van de kraag van m'n jas.
Nou ik weet niet of dat positief is?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn moeder.
Eh, het is maar haar, gewoon eraf choppen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Puntjes![]()
Voordat alle beschadiging uit mijn haar is duurt nog wel even.
Zij zegt dat ook altijdquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of dat positief is?
Ben je wel helemaal lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, het is maar haar, gewoon eraf choppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |