Jaaaaquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe kan het dat ik de serie good omens helemaal gemist heb.. echt ik vind dat boek geweldig
Hoe tofquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
We zijn er! Ons huisdier stond klaar om ons te verwelkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
JaaaaSerie moet ik ook nog steeds kijken.
Balen @:Candaasje
Ik weetquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.
Volgens mij kun je niet veel anders doen, dan gewoon hopen dat je één keer wel de idioot bent die het hoogste bod heeft gedaan. Als dit jullie maximale bod was voor het huis, dan had een aankoopmakelaar daar ook niets in kunnen betekenen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?
(Ja, aankoopmakelaar, I know. Schimmige klotemarkt ook. )
Wat kut zeg. Zal wel iemands droomhuis geweest zijn, tegen die mensen kan je gewoon niet op. Die bieden zo een ton over.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Thnx luitjes![]()
Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?
(Ja, aankoopmakelaar, I know. Schimmige klotemarkt ook. )
Afijn. Mijn nachtdienst werd omgezet naar een avonddienst. Dus nog 3,5 uur werken en dan kan ik daarna thuis op bank mokken
Natuurhuisje.nl oa. En Erfgoedlogies.nlquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe zoeken jullie naar een B&B? Niet via Booking.com uiteraard.
Mooi! En een fijne maand!quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
We zijn er! Ons huisdier stond klaar om ons te verwelkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe zoeken jullie naar een B&B? Niet via Booking.com uiteraard.
Saunaquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.
Over twee weken met familie in leuke villa met gameroom en hottub. Eneigen slaapkamer
Met en beetje geluk een van de kamers met privé sanitair.
Oeh! En sauna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |