abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203692089
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203692095
Hoe kan het dat ik de serie good omens helemaal gemist heb.. echt ik vind dat boek geweldig _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203692109
Sarabi *O*

Candaasje -O-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203692129
We zijn er! Ons huisdier stond klaar om ons te verwelkomen.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203692150
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe kan het dat ik de serie good omens helemaal gemist heb.. echt ik vind dat boek geweldig _O-
Jaaaa O+ Serie moet ik ook nog steeds kijken.

Balen @Candaasje -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203692164
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe tof O+ Ik vond het in Italie ook geweldig om dit soort beestjes te fotograferen. En zeker met een macrolens lijkt me dat geweldig O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203692169
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203692206
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jaaaa O+ Serie moet ik ook nog steeds kijken.

Balen @:Candaasje -O-
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.
pi_203692213
Balen @Candaasje het is echt een ontzettend lastige markt -O-
pi_203692215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.
Ik weet O+ _O_
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203692228
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik weet O+ _O_
Er komt een deel 2 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_203692269
Ach nee, Candaasje -O- wat ontzettend kut.

Sarabi gefeliciteerd :* sushi is goed verjaardagsvoer O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203692289
Werkdag nummer 2 ^O^

Tot 16:30 is een utopie als je met iemand meeloopt die om 15:45 een proces van een kleine anderhalf uur begint dat niet halverwege tot de volgende dag uitgesteld kan worden. Maar nu heb ik alle meeloopsels-op-het-lab ook weer gedaan. Vanmiddag een frotseltje tumor-DNA gezien voordat het de analysemachines in ging. Het ziet er niet spectaculair uit. Dat wist ik al. Als je genoeg DNA bij elkaar hebt dat je het met het blote oog kan zien, zie je een wittig kwabje. Of een doorzichtige oplossing.

Verder werd het kantoor vandaag geverfd. Morgen weer en vrijdag nog een halve dag.

Wat heb ik geleerd: "Als ge 't nie wit, gebruik dan kit".

Verder heeft het dochtertje van m'n teamleider waarschijnlijk corona dus hij is thuis en slecht bereikbaar. Gelukkig is dit een erg zelfstandig team dus ze nemen me zelf op sleeptouw. Met de nodige onenigheid over wat er dan precies moet gebeuren _O-
pi_203692296
Ach @Candaasje wat ontzettend klote *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_203692362
Godver Candaasje. Wat rot! Wat is het toch om hopeloos van te worden allemaal.
pi_203692479
Thnx luitjes :*

Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?

(Ja, aankoopmakelaar, I know. Schimmige klotemarkt ook. )

Afijn. Mijn nachtdienst werd omgezet naar een avonddienst. Dus nog 3,5 uur werken en dan kan ik daarna thuis op bank mokken :P
pi_203692529
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?

Volgens mij kun je niet veel anders doen, dan gewoon hopen dat je één keer wel de idioot bent die het hoogste bod heeft gedaan. Als dit jullie maximale bod was voor het huis, dan had een aankoopmakelaar daar ook niets in kunnen betekenen.
  woensdag 16 februari 2022 @ 18:35:11 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203692817
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Thnx luitjes :*

Afijn. Mijn nachtdienst werd omgezet naar een avonddienst. Dus nog 3,5 uur werken en dan kan ik daarna thuis op bank mokken :P
Wat kut zeg. Zal wel iemands droomhuis geweest zijn, tegen die mensen kan je gewoon niet op. Die bieden zo een ton over.
Maar wel echt balen
pi_203692831
Hoe zoeken jullie naar een B&B? Niet via Booking.com uiteraard.
Spoilers!
pi_203692898
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurhuisje.nl oa. En Erfgoedlogies.nl
En dan rechtstreeks via de eigen site. Er blijft best wat aan de strijkstok hangen van de sites. Merkten wij bij annulering en niks / weinig terugbetalen van vooruit betaald.

Waar wil je heen?
Degene, die ik nu heb geboekt voor 4 stellen , is een ‘hysterisch’ ding via een fb advertentie n.b.
Twee dagen vantevoren nog te annuleren. En 10% reductie na een telefoontje om inlichtingen en om te boeken. In de mail.
pi_203692908
Candaas wat balen -O- :*

Sarabi gefeliciteerd!

Voel me ziekig, koud, niet lekker. Op werk getest, neg.
Uur eerder naar huis gegaan en m'n bed ingedoken. Wel gegeten maar zo kkkkoudddd :{w
Vanaaf of morgen nog maar een x testen, maar t zal wel wat anders zijn.
pi_203692918
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! En een fijne maand!
pi_203693001
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.

Over twee weken met familie in leuke villa met gameroom en hottub. En O+ eigen slaapkamer O+ Met en beetje geluk een van de kamers met privé sanitair.

Oeh! En sauna *O*
pi_203693068
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.

Over twee weken met familie in leuke villa met gameroom en hottub. En O+ eigen slaapkamer O+ Met en beetje geluk een van de kamers met privé sanitair.

Oeh! En sauna *O*
Sauna :o O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')