SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Denk leroy en kristofquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nou laat maar komen Leroy… Nawel op het bord.
Dat weten zij dus nog nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
ze hoeven niet te nomineren deze week. Waarom hebben wij dan moeten stemmen
Wij bepalen de genomineerdenquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die je eruit wil hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dat komt nog wel Salar......quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Salar: "dan heeft mijn immuniteitspin ook geen nut..."
Zit er ook nog steeds dik in.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:11 schreef lonneberga het volgende:
Tobias en Grace mag ook,die wanen zichzelf al in de finale
Leroy oke vera hoeft van mij nog niet. Heb liever dan julio b.v. of hanne eerder en daarna Veraquote:
Populariteitsranking is voor een secret mission.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Dus.
Wij hebben genomineerd.
(Ik Hanne)
Wij hebben ook een populariteitsrank gemaakt.
Die zal gecombineerd worden denk ik.
Die laatste is voor een secret mission morgen (zegt insta)quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Dus.
Wij hebben genomineerd.
(Ik Hanne)
Wij hebben ook een populariteitsrank gemaakt.
Die zal gecombineerd worden denk ik.
Pff dat zijn twee vragen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Populariteitsranking is voor een secret mission.
[ afbeelding ]
Dan wel in het openbaar hopelijk,deden ze toch ook in eerdere BB's ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
Straks moeten ze wel bepalen wie er weg moet.
Dat vak heeft hij niet genomen op de kapperschool.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haren van nawel korter scheren. Kan hij niet knippen dan
Ja. Nomineren was toen ook verboden om over te praten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:15 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dan wel in het openbaar hopelijk,deden ze toch ook in eerdere BB's ?
Denk het niet, hij heeft gezegd dat hij geen schaar heeft, maar in dat huis is wel een schaar ook al is het geen kappersschaar. Altijd beter dan dit...quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haren van nawel korter scheren. Kan hij niet knippen dan
Ja, de vraagstelling is prut. Iedereen maakt de ranking natuurlijk gewoon op basis van z'n eigen favorieten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pff dat zijn twee vragen.
Wie mag van jou een secret mission doen.
En wie is het populairst.
Denk expres kunnen ze alle kanten mee uit......quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, de vraagstelling is prut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |