SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Denk leroy en kristofquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nou laat maar komen Leroy… Nawel op het bord.
Dat weten zij dus nog nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
ze hoeven niet te nomineren deze week. Waarom hebben wij dan moeten stemmen
Wij bepalen de genomineerdenquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die je eruit wil hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dat komt nog wel Salar......quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Salar: "dan heeft mijn immuniteitspin ook geen nut..."
Zit er ook nog steeds dik in.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:11 schreef lonneberga het volgende:
Tobias en Grace mag ook,die wanen zichzelf al in de finale
Leroy oke vera hoeft van mij nog niet. Heb liever dan julio b.v. of hanne eerder en daarna Veraquote:
Populariteitsranking is voor een secret mission.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Dus.
Wij hebben genomineerd.
(Ik Hanne)
Wij hebben ook een populariteitsrank gemaakt.
Die zal gecombineerd worden denk ik.
Die laatste is voor een secret mission morgen (zegt insta)quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Dus.
Wij hebben genomineerd.
(Ik Hanne)
Pff dat zijn twee vragen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Populariteitsranking is voor een secret mission.
[ afbeelding ]
Dan wel in het openbaar hopelijk,deden ze toch ook in eerdere BB's ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
Straks moeten ze wel bepalen wie er weg moet.
Dat vak heeft hij niet genomen op de kapperschool.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haren van nawel korter scheren. Kan hij niet knippen dan
Ja. Nomineren was toen ook verboden om over te praten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:15 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dan wel in het openbaar hopelijk,deden ze toch ook in eerdere BB's ?
Denk het niet, hij heeft gezegd dat hij geen schaar heeft, maar in dat huis is wel een schaar ook al is het geen kappersschaar. Altijd beter dan dit...quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ja, de vraagstelling is prut. Iedereen maakt de ranking natuurlijk gewoon op basis van z'n eigen favorieten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pff dat zijn twee vragen.
Wie mag van jou een secret mission doen.
En wie is het populairst.
Denk expres kunnen ze alle kanten mee uit......quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, de vraagstelling is prut.
Kan me nog herinneren dat een meisje ooit de mocht beslissen of het geld van een gewonnen opdracht naar de pot ging, of naar haar. En dat ze het dan kon houden als niemand erachter zou komen. Dagenlang zag je haar om de hete brij herndrasien, omdat niemand het mocht weten dat ze voor het geld had gekozen, tot Bridget aan het eind van de liveshow nog even vilein contact had met de bewoners, en doodleuk vertelde dat ze het geld had aan 'genomen🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Nomineren was toen ook verboden om over te praten.
En in de kring nomineren.
Dat is het mooist.
Want als het niet meer sneaky gaat of in overleg met anderen dan zijn ze ook minder sneaky in hun gedrag.
Was dat niet Lieske toen? BB5?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat een meisje ooit de mocht beslissen of het geld van een gewonnen opdracht naar de pot ging, of naar haar. En dat ze het dan kon houden als niemand erachter zou komen. Dagenlang zag je haar om de hete brij herndrasien, omdat niemand het mocht weten dat ze voor het geld had gekozen, tot Bridget aan het eind van de liveshow nog even vilein contact had met de bewoners, en doodleuk vertelde dat ze het geld had aan 'genomen🤣
Was gelijk de laatste keer dat Big Brother dit gedaan heeft, maar we geniale tv 'toen. 'Zoiets mis ik nu wel
Ja dacht het wel, wist ff geen naam meer. Met de editie erna zijn ze met het vriendje van Dido wel weer te ver gegaan, joost via een geheime gang naar de studio loodsen, en hem in het huis laten zitten, en lichten uit doen. Zelfs de finale was al afgelopen, en de pers en het publiek was al weg, toen hij als laatste bewoner het huis uit kwam. Dat ging te ver, maar nu zijn ze weer te soft, alsof ze geen middenweg meer kunnen vinden, tussen wat etisch gezien wel, of niet kan, in deze tijdquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was dat niet Lieske toen? BB5?
neeeeeeeeeeeee meen je nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Dus.
Wij hebben genomineerd.
(Ik Hanne)
En waarschijnlijk niet alleen in het huis hier.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel hoe weet je dat dan nou misschien omdat hij kapper is, wat is Nawel vervelend zeg ze loopt ze zeiken dat hij der moet knippen en nu doet hij het weet zij het nog beter ook
Welnee, zo iemand gaat er niet uit.quote:
Vera vind ik nog goede gesprekken voeren met anderen. En is wel vrolijk en beschaafdquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:35 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welnee, zo iemand gaat er niet uit.
Leroy mag bang zijn, met zijn rare uitspattingen. Zijn ze niet van gediend.
En Hanne, Vera en Julio zijn ook een soort van vulling.
Kristoff, Grace, Tobias, Salar en evt Nouchine zijn finale kandidaten.
Nawel is wel positief veranderd, al heb ik niets met haar.
hij is Barber kapper he dus denk echt alleen heren, vrouwen knippen is toch wel geheel andersquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vera bedoel jequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:38 schreef Juud79 het volgende:
Nawel moet gewoon stoppen met die stijltang. Op dood geblondeerd haar.
Ben echt benieuwd hoelang Nawel het volhoudt.....Dit houdt ze denk ik niet twee weken vol.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:35 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welnee, zo iemand gaat er niet uit.
Leroy mag bang zijn, met zijn rare uitspattingen. Zijn ze niet van gediend.
En Hanne, Vera en Julio zijn ook een soort van vulling.
Kristoff, Grace, Tobias, Salar en evt Nouchine zijn finale kandidaten.
Nawel is wel positief veranderd, al heb ik niets met haar.
Oh, dus enkel een herenkapper dat wist ik niet...maar hij kan inderdaad knippen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
hij is Barber kapper he dus denk echt alleen heren, vrouwen knippen is toch wel geheel anders
Dat durft hij nooit, het is een grote schijtlijsterquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
Kom leroy wees eens eerlijk en oprecht nu tegen Vera over hoe en wat je van haar vind.
wist je wel dus hahah of neem je me niet in de melingquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dus enkel een herenkapper dat wist ik niet...maar hij kan inderdaad knippen.
Lieske had toen 10.000. Moest ze in het huis verstoppen toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja dacht het wel, wist ff geen naam meer. Met de editie erna zijn ze met het vriendje van Dido wel weer te ver gegaan, joost via een geheime gang naar de studio loodsen, en hem in het huis laten zitten, en lichten uit doen. Zelfs de finale was al afgelopen, en de pers en het publiek was al weg, toen hij als laatste bewoner het huis uit kwam. Dat ging te ver, maar nu zijn ze weer te soft, alsof ze geen middenweg meer kunnen vinden, tussen wat etisch gezien wel, of niet kan, in deze tijd
Zal ik heel eerlijk zijn en lach me niet uit....ik las steeds Barbie kapper....vond het stom maar vindt ook Leroy echt een barbie fan...en dat hij zo de zaak genoemd had.....quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wist je wel dus hahah of neem je me niet in de meling
Nawel heeft donkerbruin/zwart haar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:38 schreef Juud79 het volgende:
Nawel moet gewoon stoppen met die stijltang. Op dood geblondeerd haar.
sssst,quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
dat zie je niet hoor Vera of je een poepje laat
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal ik heel eerlijk zijn en lach me niet uit....ik las steeds Barbie kapper....vond het stom maar vindt ook Leroy echt een barbie fan...en dat hij zo de zaak genoemd had.....
En omdat ik hem niet zo moet lees ik vaak maar halve dingen over hem.....misschien had barbershop niet deze verwarring gegeven.![]()
Met de hoop dat vele barbies bij hem komen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
haha Barbie kapper is dat dan
![]()
ach is weer wat anders
oh is dat zo oops sorry dat wist ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
sssst,![]()
(met deze combinatie van woorden roep je iemand )
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met de hoop dat vele barbies bij hem komen.
en dan Samantha ookquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met de hoop dat vele barbies bij hem komen.
ja 2 dombo's bij elkaarquote:
Ow zeker, leuk meisje, zeker sinds Dimi weg is. Maar niet echt een gangmaker. Ze heeft wel goede band met de mannen en met Grace, dat is wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera vind ik nog goede gesprekken voeren met anderen. En is wel vrolijk en beschaafd
Ze heeft het vorig jaar twee keer geblondeerd vertelde ze, toen was het dood en afgebroken. Daarom had ze die matten in.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nawel heeft donkerbruin/zwart haar.
Je bedoelt wellicht Hanne? Of Vera.
Nope Nawel. Daarom had ze die matten in. Ze had haar eigen haar twee keer geblondeerd en toen was het dood en afgebroken.quote:
?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
Tobias legt Grace uit hoe je een brood moet bakken, deeg ziet er veeeel beter uit dan de natte kledder die ik tot nu toe heb gezien
Itsss me,,, Maaaario🤣 (alleen niet de leuke loodgieter)quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
sssst,![]()
(met deze combinatie van woorden roep je iemand )
en nu verpest hij het weer door er teveel water bij te gieten. Van een mooie samenhangende bal deeg, is het nu weer een natte plak zooiquote:
hij maakt er nou nat zooitje van want deeg hoort niet te plakken aan je vingers beetje wel maar niet teveelquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
Tobias legt Grace uit hoe je een brood moet bakken, deeg ziet er veeeel beter uit dan de natte kledder die ik tot nu toe heb gezien
Die krijgt hij straks in zijn face back fired. Lekker voor je kneus!quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:20 schreef Angelflush het volgende:
En toch denk ik dat Leroy nu in zn broek schijt. De meeste denken dat inderdaad de kijkers de nominaties beslissen.
De waarschuwing die hij heeft gehad zal m nu wel door zn hoofd spelen.
Hij probeerde zelfs bij Vera uit te vissen hoe en wat t zou betekenen dat zij zelf niet hoeven te nomineren, dacht dat er dan misschien niemand naar huis zou moeten.
Jawel,je kan het,gewoon volhoudenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
Krijgen we nu steeds 6x in een uur reclame voor BB shit.
Zo heb je streams en ineens weer die verkapte SL.
Waarom?
Ik hou dit echt niet vol tot eind maart.
Dubbele exit zou wel nice zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:24 schreef GayGuy het volgende:
Zou wel fijn zijn als Nawee en KLIERroy beide bij het grofvuil worden gezet, zaterdag. Takeout the trash day
Dat zou fijn zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:24 schreef GayGuy het volgende:
Zou wel fijn zijn als Nawee en KLIERroy beide bij het grofvuil worden gezet, zaterdag. Takeout the trash day
Einde loveweek?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:29 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom lopen alle meiden in het rose?
Ze hebben gister besloten dat vandaag pink day is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:29 schreef Angelique61 het volgende:
Morgen nog een dagje. Vorige week ging de thema week ook tot donderdag door, en zelfs nog even met Vera op vrijdag met de onthulling van wat de Clown had mee genomen.quote:
Ze hebben t vandaag pink wednesday gedoopt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:29 schreef Angelique61 het volgende:
Denk niet dat ze zelf roze bij haar had, dus dan moet je lenen .. en krijg je dit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt Nous in het pak van haar moeder?
vast welquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:57 schreef Thorelf het volgende:
Hoop alleen niet dat kristof erop staat...en zo ja hoop ik dat hij mag blijven! Op fb en Twitter zien ze hem toch anders
Kristof gaat nergens heen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:57 schreef Thorelf het volgende:
Hoop alleen niet dat kristof erop staat...en zo ja hoop ik dat hij mag blijven! Op fb en Twitter zien ze hem toch anders
Welnee, onzin.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nu las ik op FB dat Salar homo is? Heb ik iets gemist? Ik kan het niet geloven of is het wel waar?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nu las ik op FB dat Salar homo is? Heb ik iets gemist? Ik kan het niet geloven of is het wel waar?
Tja... wat denk je zelf ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zeg wel.. hij weet het alleen zelf nog niet . nix zeggen tegen 'mquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
gewoon een mooyboyquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zeg wel.. hij weet het alleen zelf nog niet . nix zeggen tegen 'm
Een OldBoy..quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een mooyboy
net als jij
Denk omdat er clipjes rond gaan waarop BB in de dagboekkamer tegen Salar zegt omdat hij gewonnen had door zijn vriend hij zijn geliefde mocht zien in het echt.....quote:
BB wil een beetje trollen en reacties uitlokken. Heb hem ook over een ex vriendin horen kletsen waar hij vorig jaar BB mee keek.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk omdat er clipjes rond gaan waarop BB in de dagboekkamer tegen Salar zegt omdat hij gewonnen had door zijn vriend hij zijn geliefde mocht zien in het echt.....
oh ja en een geliefde kon geen vriend zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk omdat er clipjes rond gaan waarop BB in de dagboekkamer tegen Salar zegt omdat hij gewonnen had door zijn vriend hij zijn geliefde mocht zien in het echt.....
Super irritant, midden in een gesprek, zo floep weg.quote:
Ja, maar het maakt ook helemaal niks uit wat hij is. Het is Salar. Maar kan de verwarring wel begrijpen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
BB wil een beetje trollen en reacties uitlokken. Heb hem ook over een ex vriendin horen kletsen waar hij vorig jaar BB mee keek.
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat mensen dit denken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar het maakt ook helemaal niks uit wat hij is. Het is Salar. Maar kan de verwarring wel begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |