Ik post in de geest van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ik al gepost
Alleen dan in het daarvoor bestemde topic, en niet in dit topic waar ik de CL-kijkers ermee lastig val
Vind ik wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, is dat een hot take?
Carlo is een gentleman en warme man. Al mijn respect voor hem.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, is dat een hot take?
Hij heeft z'n uitstraling niet meequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Carlo is een gentleman en warme man. Al mijn respect voor hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:20 schreef GGMM het volgende:
Dat was gezellig
Met name het laatste potje
Blijft toch leuk hè, deze oneindige pogingen tot kwetsing.quote:
ontopicquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Blijft toch leuk hè, deze oneindige pogingen tot kwetsing.
Maar er is hier maar één de grootste haxballer.
Sta erboven maat, ik kijk nog steeds naar je op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Gewoon allebeiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef T3hTommay het volgende:
Ga ik aan de leverworst met augurk of neem ik een plakje gekookte worst?
Dit vraag ik speciaal voor @:Oriente
Ontopic graag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik heb me nooit speciaal in hem verdiept moet ik erbij zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Carlo is een gentleman en warme man. Al mijn respect voor hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag ook best een keer een ongefundeerde mening hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me nooit speciaal in hem verdiept moet ik erbij zeggen.
Jeetje, dan was dit wel een heel hete take.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Af en toe lukraak wat roepen moet kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag ook best een keer een ongefundeerde mening hebben.
DIT is precies waarom ik de blauw niet serieus neem.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Dat het na al die jaren ook nog leuk blijft hè?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Zout op met dat infantiele spelletje.
Ik doe niet anders.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Af en toe lukraak wat roepen moet kunnen.
Jezus waar slaat dit ineens opquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
DIT is precies waarom ik de blauw niet serieus neem.
Fuck de blauw.
Vroeg in het treintje, heerluk. 08:30 les.quote:
Doe jij dan ook Wordle?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeg in het treintje, heerluk.
Moet je twee uur lang treinen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeg in het treintje, heerluk. 08:30 les.
En Gerrit Beel?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:31 schreef Bolasie het volgende:
Alleen Eden Hazard kan deze wedstrijd nog redden.
Waar ben je mee bezig?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Nee, dan zit ik verzonken in muziek en probeer ik wakker te worden. Vorige week werd ik twee keer gestoord: een kutconsumentennummer dat belde en in Woerden viel een vrouw me lastig omdat ze naar Arnhem moest en zelf geen mobiel bereik had. Trut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |