Dat was wel echt het meest ingewikkelde en tijdrovende wat ik dit jaar heb gedaan inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Je zal maar helemaal zo'n booster gehaald hebben voor jan lul
Niet echt, maar wel het meest nutteloze wat je gedaan hebt dit jaar...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was wel echt het meest ingewikkelde en tijdrovende wat ik dit jaar heb gedaan inderdaad.
Ik had het ook gewoon niet kunnen doen als ik geweten had hoe het nu zou zijn. Ik ga iig niet nog meer prikken nemen. Donder op met die omikron prik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Niet echt, maar wel het meest nutteloze wat je gedaan hebt dit jaar...
Als je de hele dag op fok! zit, heeft dat wel impact ja..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was wel echt het meest ingewikkelde en tijdrovende wat ik dit jaar heb gedaan inderdaad.
Ik heb weet ik veel hoeveel posts op Fok. Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Niet echt, maar wel het meest nutteloze wat je gedaan hebt dit jaar...
Truequote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb weet ik veel hoeveel posts op Fok. Probeer het nog eens.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Je zal maar helemaal zo'n booster gehaald hebben voor jan lul
Niet voor Jan, wel voor Hugo lul...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die heb je niet voor jan lul gehaald.
Voor wie dan? Ik heb 2 keer corona gehad en 2 vaccins. Heb echt 0.0 meerwaarde aan een booster gehad. Behalve dan idd de dwang van hugo en co.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
N=1quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:38 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Voor wie dan? Ik heb 2 keer corona gehad en 2 vaccins. Heb echt 0.0 meerwaarde aan een booster gehad. Behalve dan idd de dwang van hugo en co.
Ben geen antivaxxer met 2 spuitjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
N=1
Mensen denken vaak zelf dat ze kerngezond zijn. De booster heeft geholpen in het voorkomen van een hoop ziekenhuis en/of IC opnames.
Maar goed, nu alles achter de rug lijkt te zijn, komen alle antivaxers uit hun schulp gekropen om hun 'gelijk' te halen.
Ja, alleen al voor het laatste had ik misschien liever gehad dat 3G beleid nog even was gebleven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar goed, nu alles achter de rug lijkt te zijn, komen alle antivaxers uit hun schulp gekropen om hun 'gelijk' te halen.
Sorry, dit was ook niet specifiek naar jouw bedoeld. Maar in het algemeen de laatste uren in dit topic..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:43 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ben geen antivaxxer met 2 spuitjes.
Ja mijn vrouw zei ook al.. "wat een onzin dat 3G eraf gaat.. laat de mensen die niet wilde prikken nog maar even pijn lijden"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja, alleen al voor het laatste had ik misschien liever gehad dat 3G beleid nog even was gebleven.
Puur om mensen te etteren wil ik ze liefst nog langer uitsluiten van dingen. Maar je bent een goed persoon hoor, echt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja, alleen al voor het laatste had ik misschien liever gehad dat 3G beleid nog even was gebleven.
De meeste mensen < 40 wel sowieso.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het einde is naar mijn zin iets te makkelijk voor de Antivaxx gemeenschap, maar goed dat is mijn ongezouten mening.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja mijn vrouw zei ook al.. "wat een onzin dat 3G eraf gaat.. laat de mensen die niet wilde prikken nog maar even pijn lijden"
Matig weer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang we het mondkapje maar blijven dragen. Toch een mooie verworvenheid door deze pandemie. We hoeven niet meer zo vaak verkouden te worden. En het is een kleine moeite !
Kwestie van fatsoenquote:
genoeg, maar dat vinkje verloopt internationaal gezien nog steeds.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:10 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel mensen zouden die booster afgelopen 1-2 weken nog gehaald hebben omdat hun groene vinkje verliep?
Omikron is een zegen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:13 schreef leolinedance het volgende:
Overigens is dat Omikron wel een aanfluiting hoor. 2 besmettingen hier in huis en ze merken er amper iets van, een griepje is ergerHoewel ik gelukkig ben met de versoepelingen slaan mondkapjes en 1G onder bepaalde omstandigheden natuurlijk nergens op onder deze omstandigheden.
Voor Ernst is het nooit genoegquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
genoeg, maar dat vinkje verloopt internationaal gezien nog steeds.
In mijn vriendenkring is er afgelopen ook een superspread geweest, 4 besmettingen, allemaal geboosterd maar geen van alle heeft noemenswaardige klachten anders dan een licht kuchje of lichte verkoudheid. Niet iets om 7 dagen in isolatie te moeten zitten zeg maar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:13 schreef leolinedance het volgende:
Overigens is dat Omikron wel een aanfluiting hoor. 2 besmettingen hier in huis en ze merken er amper iets van, een griepje is ergerHoewel ik gelukkig ben met de versoepelingen slaan mondkapjes en 1G onder bepaalde omstandigheden natuurlijk nergens op onder deze omstandigheden.
Wanneer vlieg je naar Nederland?quote:Op woensdag 16 februari 2022 01:25 schreef patrickt37 het volgende:
Over een half uurtje testen. Ze komt zelfs naar het hotel. Mijn collega en ik beide een positieve zelftest. Kijken wat het extra gaat kosten om de test negatief te laten zijn.
Verder heb ik natuurlijk een herstelbewijs, maar om vanuit Amerika naar Nederland te vliegen, zou dat niet voldoende zijn.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De horeca die overal vrijwel elke opgelegde maatregel niet goed uitvoerde, terwijl ze open mochten, wordt nu min of meer "beloond".
De branche die 2 jaar dicht is geweest op een paar weken na krijgt een dikke vinger met 1G overheen.
Daar vind ik ergens wel iets van.
Dit verhaal heeft zoveel potentiequote:Op woensdag 16 februari 2022 01:25 schreef patrickt37 het volgende:
Over een half uurtje testen. Ze komt zelfs naar het hotel. Mijn collega en ik beide een positieve zelftest. Kijken wat het extra gaat kosten om de test negatief te laten zijn.
Verder heb ik natuurlijk een herstelbewijs, maar om vanuit Amerika naar Nederland te vliegen, zou dat niet voldoende zijn.
gover, wat geilquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Nee Chantal. Trouwens, die kwetsbaren zijn over een maand, een jaar of een decennium nog steeds kwetsbaar.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 04:34 schreef patrickt37 het volgende:
Hier dan een "kleine" update. 🤣🤣
In het hotel hebben de testers toegang tot een afgesloten ruimte.
Eerst de administratie mbv je paspoort. Daarna krijg je een teststaafje in je handen gedrukt, want die mag je zelf door je neus roeren. Op het moment dat ze je het staafje geeft, draait ze weg om niet te kijken.
Wel benadrukt ze dat je in beide neusgaten mag roeren.
Iedereen snapt dat dat staafje mijn neusgat niet heeft gezien.
Uitslag test: NEGATIEF
Oh ja..... Nog eventjes afrekenen.
Shit... Ze zijn de terminal voor betaling vergeten. Maar het mag natuurlijk ook contant.
Eventjes naar de ATM van het hotel om 200 dollar van de zakelijke rekening te trekken.
Ach ja.... We kunnen in ieder geval vliegen.(mits ze het document accepteren) 🤣
Voor diegene die graag research willen doen:
[ link | afbeelding ]
Voor 200 dollar wel ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 05:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Was dat ook een mogelijkheid dan?
Precies, zonder onzin booster mag je straks nog steeds het land niet uit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
genoeg, maar dat vinkje verloopt internationaal gezien nog steeds.
Hierdoor is dat testen vooraf een complete wassen neus terwijl het echt kapitalen kost als je dit met een heel gezin moet doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 04:34 schreef patrickt37 het volgende:
Hier dan een "kleine" update. 🤣🤣
In het hotel hebben de testers toegang tot een afgesloten ruimte.
Eerst de administratie mbv je paspoort. Daarna krijg je een teststaafje in je handen gedrukt, want die mag je zelf door je neus roeren. Op het moment dat ze je het staafje geeft, draait ze weg om niet te kijken.
Wel benadrukt ze dat je in beide neusgaten mag roeren.
Iedereen snapt dat dat staafje mijn neusgat niet heeft gezien.
Uitslag test: NEGATIEF
Oh ja..... Nog eventjes afrekenen.
Shit... Ze zijn de terminal voor betaling vergeten. Maar het mag natuurlijk ook contant.
Eventjes naar de ATM van het hotel om 200 dollar van de zakelijke rekening te trekken.
Ach ja.... We kunnen in ieder geval vliegen.(mits ze het document accepteren) 🤣
Voor diegene die graag research willen doen:
[ link | afbeelding ]
Eurostar trein Engeland - Nederland, testen verplicht. Dat houdt in, een zelftestpakketje kopen en de test doen, foto opsturen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hierdoor is dat testen vooraf een complete wassen neus terwijl het echt kapitalen kost als je dit met een heel gezin moet doen.
En met die online antigeentesten kan je heel eenvoudig cheaten terwijl het alleen maar schijnveiligheid is. Ik kan die mensen niet eens ongelijk geven want waarom zou je voor honderden euro’s of meer 10 dagen in een hotel in isolatie gaan als je ook gewoon met een verneukte test naar huis kan? Zeker zonder klachten.
Kap gewoon met die poppenkast joh.
Had je anders verwacht van die sector dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De horeca die overal vrijwel elke opgelegde maatregel niet goed uitvoerde, terwijl ze open mochten, wordt nu min of meer "beloond".
De branche die 2 jaar dicht is geweest op een paar weken na krijgt een dikke vinger met 1G overheen.
Daar vind ik ergens wel iets van.
Er zijn nog zat ongevaccineerden die er stevig last van hebben daar kun je als gevaccineerde met herwonnen vrijheid ook voldoening uithalen. Ik heb mijn booster ook nog niet vanwege een besmetting die ga ik ondanks dat alles voorbij is ook gewoon halen. Ik wil niet degene zijn die tegen zo'n verpleegster moet zeggen nee ik ben niet volledig gevaccineerd, ik zou me doodschamen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het einde is naar mijn zin iets te makkelijk voor de Antivaxx gemeenschap, maar goed dat is mijn ongezouten mening.
Daarnaast is het 1G beleid voor diezelfde groep min of meer natuurlijk een punt voor "hun gelijk"
Serieus?quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Eurostar trein Engeland - Nederland, testen verplicht. Dat houdt in, een zelftestpakketje kopen en de test doen, foto opsturen.
Ja, we hadden het nog nagevraagd, want we begrepen het ook niet. Bleek zo te zijn, op vertrouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:19 schreef asco het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik kijk echt al uit naar de Andere Tijden aflevering in 2040.
"De doldwaze laatste dagen van de covid19 pandemie".
Dat wordt smullen.
Ik erger me echt kapot aan dit soort personen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:55 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Ergens heb ik wel een beetje te doen met mensen die zo enorm bang zijn.
Denk dat de psychologen het nog druk gaan krijgen de komende jaren.
Ik erger me ook aan die geendorhout shit, maar denk dat ze oprecht bang zijn dat nu iedereen weer los gaat afstand houden moeilijker wordt. En iedereen een kapje voelt vast veiliger dan alleen zij. Tja, ik weet het ook niet. Sneu is het wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik erger me echt kapot aan dit soort personen.
Niks houdt je tegen om mondkapjes te dragen, appie.nl te gebruiken of wat dan ook.
Maar nee de rest van nederland moet na 2 jaar aan (opgelegde) solidariteit nog hier nog maar mee verder gaan omdat die persoon zelf niks wilt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |