abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 februari 2022 @ 22:25:38 #51
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203683019
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is weer een grote hosanna show op tv. Bij Beau nu een terugblik op de afgelopen 23 maanden zowat.

:')
60% denkt dat coronamaatregelen terugkomt
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_203683020
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Volgens mij zijn die TSA- en IATA-regels min of meer de norm. Dus als de Amerikanen ermee kappen is het over denk ik. Fauci wil trouwens van geen wijken weten. Maar die denkt volgens mij dat we nooit meer terug kunnen naar normaal. Een soort Koopmans.
Zou wel lekker zijn.
11 uur vliegen zonder mondkap klinkt wel als genot inmiddels. _O_
(Ik denk dat het voorlopig nog blijft, maar we zullen het zien.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_203683025
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Want het is geen hosanna?
Het is nogal wiedes om te stellen dat het nu allemaal voorbij en klaar is lijkt me.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203683045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En precies het midden van maart, wat een toeval allemaal.
pi_203683048
Hoeveel mensen passen in de gemiddelde nachtclub? Vraag me af in hoeverre die grens van 500 personen nou impact heeft op het uitgaansleven.
pi_203683061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:25 schreef Vasilevski het volgende:
De Nederlandse containment-types gaan de komende tijd waarschijnlijk ook heel veel in het Engels twitteren en proberen internationale druk te creëren door te roepen dat Nederland genocide pleegt op de kwetsbaren. Maar goed dat deden ze al de hele pandemie, zolang er nog mensen hun huis uit mogen en zelf mogen weten wat voor soort mondkapje ze dragen...

Die lockdoomers neem ik al langer niet meer serieus. Ik zag dat Feigl-Ding het al aan de stok had met het deense RIVM. Erg mooi.
zie email 27 oktober
pi_203683078
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:25 schreef jcdragon het volgende:

[..]
60% denkt dat coronamaatregelen terugkomt
De eerste weken na de ondertekening van een vredesverdrag zijn ook altijd onwennig. Over 2 maanden is Corona vergeten. Kunnen we gelijk eens kijken hoe iedereen eens fatsoenlijk gaat werken en produceren. En hoe we al die zombiebedrijven gaan lozen die de arbeidsmarkt verkloten.
pi_203683080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef Cynicio het volgende:
Hoeveel mensen passen in de gemiddelde nachtclub? Vraag me af in hoeverre die grens van 500 personen nou impact heeft op het uitgaansleven.
Alleen de grote discotheken en de Paradiso's vallen daar onder.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203683135
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:25 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Maar voor mijn vlucht een negatieve test op Schiphol gedaan.
Dan ben je :
1) of weer besmet in Tampa
2) of pech dat ze iets meer Rt's doen en wat meer oude cellen geharkt hebben bij de swap

Daarnaast kan je nog 8 weken PCR positief blijven als je pech hebt.

Kortom, een PCR beunhaas zoeken die een minder diepe swipe doet als je snel terug wilt naar Nederland.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203683155
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:25 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

De Nederlandse containment-types gaan de komende tijd waarschijnlijk ook heel veel in het Engels twitteren en proberen internationale druk te creëren door te roepen dat Nederland genocide pleegt op de kwetsbaren. Maar goed dat deden ze al de hele pandemie, zolang er nog mensen hun huis uit mogen en zelf mogen weten wat voor soort mondkapje ze dragen...

Haha, ja dat in het Engels twitteren/protesteren/filmpjes maken is inmiddels ook wel een beproefd concept aan het worden. Want je zaak (of het nou Zwarte Piet, corona of iets anders is) wordt blijkbaar sterker als een random medetwitteraar in het buitenland er ook een mening over gaat hebben.
pi_203683181
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Alleen de grote discotheken en de Paradiso's vallen daar onder.
Er zijn genoeg zalen en clubs die boven de 500 zitten als ze max capaciteit draaien.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203683265
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ja dat. Graag. En als er ergens een besmetting is, alles in een omtrek van 20 km drie weken in een lockdown zoals ze in China doen. Dat wil ik inderdaad.
Waarom 20km? Waarom niet de stadsgrens? Of de provinciegrens? Of de landsgrens?

Weet je, ik snap best dat het moeilijk is dat de overheid stopt met de hand vasthouden van veel kwetsbaren. De mensen die écht kwetsbaar zijn zullen op de juiste manier beschermd moeten worden. Maar er zijn ook veel mensen die zich kwetsbaar wanen, die moeten daar echt iets mee.

Naast corona gaan er elk jaar ontzettend veel virussen rond, virussen waar die kwetsbaren ook erg ziek van kunnen worden. De verantwoordelijkheid ligt wat mij betreft dan ook primair bij die kwetsbaren om zichzelf te beschermen.
pi_203683286
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef Confetti het volgende:

[..]
De eerste weken na de ondertekening van een vredesverdrag zijn ook altijd onwennig. Over 2 maanden is Corona vergeten. Kunnen we gelijk eens kijken hoe iedereen eens fatsoenlijk gaat werken en produceren. En hoe we al die zombiebedrijven gaan lozen die de arbeidsmarkt verkloten.
Tegelijkertijd is er eerder een tijd geweest dat we oprecht dachten dat we het ergste gehad hadden en dat de maatregelen weg zouden blijven.

Ik moet het nog maar zien hoor - dat alle maatregelen definitief weg zijn. Complete lockdowns verwacht ik eerlijk gezegd ook niet meer (maar dat is wellicht optimistisch naief), maar mondkapjes, het CTB, de 1.5 meter, en gedoe met sluit tijden e.d. zie ik nog wel een keer terugkomen.
pi_203683301
Van griep of een normale longontsteking gaan bejaarden of zwakkeren ook dood idd.
pi_203683311
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Er zijn genoeg zalen en clubs die boven de 500 zitten als ze max capaciteit draaien.
Het meeste is wel concertzalen en poppodia die dus met vooraf verkochte tickets werken. Inloop-horeca met die bezoekersaantallen vind je vrij weinig, in verhouding zijn de meeste stapstraten/kroegen tussen de 100 en 400 man.

En die grote tent kan er nog altijd voor kiezen om het aantal bezoekers te beperken tot 500. Dat dat misschien economisch te weinig oplevert, tsja, dat is wel hun eigen keuze.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203683313
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het is nogal wiedes om te stellen dat het nu allemaal voorbij en klaar is lijkt me.
Ik denk dat je nogal wiedes hier verkeerd gebruikt, of je bent het met de stemming bij Beau eens natuurlijk :7.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203683335
Zit even Beau terug te kijken met Jamai.
Tap tap tap
pi_203683345
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Het meeste is wel concertzalen en poppodia die dus met vooraf verkochte tickets werken. Inloop-horeca met die bezoekersaantallen vind je vrij weinig, in verhouding zijn de meeste stapstraten/kroegen tussen de 100 en 400 man.

En die grote tent kan er nog altijd voor kiezen om het aantal bezoekers te beperken tot 500. Dat dat misschien economisch te weinig oplevert, tsja, dat is wel hun eigen keuze.
Nou ze gaan dat echt niet tellen hoor. Kan ik je nou al vertellen.
Ze hebben zoveel inkomsten gemist. Iedereen gaat welkom zijn hoor
pi_203683349
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ja, maar wat maakt het uit of ze met vooraf verkochte tickets werken?
Het maakt 1G niet ineens een beter idee toch?
pi_203683363
1G is ook niet waterdicht.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 22:37:07 #71
307622 Perox
(niet de echte)
pi_203683371
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik denk dat je nogal wiedes hier verkeerd gebruikt, of je bent het met de stemming bij Beau eens natuurlijk :7.
Ik vind het ook allemaal behoorlijk wiedes hoor!

Het was een maand geleden al gespeeld. Gelukkig gaan we nu ;( "stapsgewijs" ;( afbouwen!
Dat is alleen maar om het aangezicht te redden, als je nu alles loslaat is het gewoon toegeven dat je ernaast zat en dat gaat op zeker niet gebeuren.
pi_203683377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ja, maar wat maakt het uit of ze met vooraf verkochte tickets werken?
Het maakt 1G niet ineens een beter idee toch?
Nee, maar wel een beter uitvoerbaarder idee. 1G testbewijs aan ticket koppelen, je kan naar binnen.

Dat lukt met een tent die vrije inloop heeft een stuk lastiger, vooral als de CoronaCheck app straks er uit gaat.
pi_203683403
Ik zal je vertellen.
Ik heb geen enkele keer die corona check app gebruikt in de horeca!
pi_203683449
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef quirina het volgende:
Ik zal je vertellen.
Ik heb hem elke keer moeten laten zien, maar zo vaak heb ik de horeca nou niet bezocht.
Tap tap tap
pi_203683481
quote:
Ik zal je vertellen.
Nogal wiedes als je daar nooit komt.
In Southern Sun
pi_203683488
quote:
Ik zal je vertellen.
De horeca die overal vrijwel elke opgelegde maatregel niet goed uitvoerde, terwijl ze open mochten, wordt nu min of meer "beloond".
De branche die 2 jaar dicht is geweest op een paar weken na krijgt een dikke vinger met 1G overheen.

Daar vind ik ergens wel iets van.
pi_203683565
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]
De horeca die overal vrijwel elke opgelegde maatregel niet goed uitvoerde, terwijl ze open mochten, wordt nu min of meer "beloond".
De branche die 2 jaar dicht is geweest op een paar weken na krijgt een dikke vinger met 1G overheen.

Hoelang blijft dat 1G voor evenementen nu? Ik hoorde dat volgende weegmoment 15 maart is, dus sowieso tot dan?
pi_203683608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef chratnox het volgende:

[..]
Hoelang blijft dat 1G voor evenementen nu? Ik hoorde dat volgende weegmoment 15 maart is, dus sowieso tot dan?
Ja, tenzij het nog afgeknald wordt door de kamer natuurlijk.
pi_203683616
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Qua horeca is dit mijn ervaring ook.
Maar hey.. het is over. Toch?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203683632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Tegelijkertijd is er eerder een tijd geweest dat we oprecht dachten dat we het ergste gehad hadden en dat de maatregelen weg zouden blijven.

Ik moet het nog maar zien hoor - dat alle maatregelen definitief weg zijn. Complete lockdowns verwacht ik eerlijk gezegd ook niet meer (maar dat is wellicht optimistisch naief), maar mondkapjes, het CTB, de 1.5 meter, en gedoe met sluit tijden e.d. zie ik nog wel een keer terugkomen.
Het zou op zich kunnen, maar ik maak me er niet meer zo druk om. Het is net als met het invoeren van maatregelen: het is ook niet zo dat je in één keer in een lockdown belandt (ja behalve de initiële schok in maart 2020), maar stapje voor stapje. En intussen mensen de worst voorhouden dat als ze zich goed gedragen, dat we dan weer terug kunnen naar normaal.

Met versoepelen gaat het eigenlijk hetzelfde, maar dan omgekeerd. Je laat de mensen die twijfelen nog even vasthouden aan een aantal dingetjes zoals mondkapjes in het ov. Een veiligheidsdekentje. En op den duur wordt alles steeds normaler en gaan mensen het idee hebben dat ze voor lul lopen met hun mondkapje.

Het zou beter zijn als de pleister er in één keer af wordt getrokken, maar dat is blijkbaar niet realistisch en kun je niet verwachten. Ook prima, dan nog maar wat geduld opbrengen.

Maar volgens mij is de drempel om maatregelen weer in te voeren nu een stuk hoger. Ook met een 'nieuwe variant' straks, wat dat ook mag zijn. Dan worden sommige mensen misschien weer banger, maar bij anderen neemt hun weerstand juist toe. Je blijft gewoon een groep ondernemers houden die de QR saboteert. Groepen mensen die met meer dan 4 man samenkomen. Mensen die geen boosters meer hoeven. Mensen die nu al geen mondkapjes meer dragen terwijl het wel moet. En ga zo maar door.
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 22:46:44 #81
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203683645
quote:
Ik zal je vertellen.
Ik afgelopen weekend voor het eerst, en dus meteen voor het laatst.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 22:48:04 #82
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203683676
Maar hoe zit dat met Delta. Is dat zometeen compleet van de kaart geveegd, of kan ie weer terug komen?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203683743
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:48 schreef DonDruiper het volgende:
Maar hoe zit dat met Delta. Is dat zometeen compleet van de kaart geveegd, of kan ie weer terug komen?
Aub niet zeg.
pi_203683751
quote:
Die ligt nog op de loer om toe te slaan op een onbewaakt moment, het virus is sluw.
pi_203683753
Lééf, zonder die opgedrongen troep in je lijf gespoten te hebben...
pi_203683792
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef chratnox het volgende:

[..]
Die ligt nog op de loer om toe te slaan op een onbewaakt moment, het virus is sluw.
Precies, voorzichtigheid is geboden. Wij zijn wel klaar met het virus, maar het virus niet met ons !
pi_203683793
quote:
Dat is een beetje de million dollar question toch? Als je ziet hoe hard omicron nu weer terugloopt in de UK. Zelfs iedereen besmetten kan-ie niet. Variant van niks. Zijn allerlei scenario's op te bedenken.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 22:52:22 #88
445514 DonDruiper
pi_203683817
Och, alle antivaxxers komen opeens vanaf alle kanten om de vaxxers de les te lezen.
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 15 februari 2022 @ 22:52:30 #89
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203683824
quote:
Daarom testverplichting bij vluchten.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_203683833
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef mthecatlover het volgende:
Lééf, zonder die opgedrongen troep in je lijf gespoten te hebben...
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 15 februari 2022 @ 22:53:20 #91
445514 DonDruiper
pi_203683846
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:51 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Dat is een beetje de million dollar question toch? Als je ziet hoe hard omicron nu weer terugloopt in de UK. Zelfs iedereen besmetten kan-ie niet. Variant van niks. Zijn allerlei scenario's op te bedenken.
Laten we hopen dat dit het is.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203683897
twitter

Ergens heb ik wel een beetje te doen met mensen die zo enorm bang zijn.
Denk dat de psychologen het nog druk gaan krijgen de komende jaren.
pi_203683924
Voor de versoepelingen gooiden we toch ook niet iedere verdwaalde tweet van een wappie hier?
In Southern Sun
pi_203683973
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de versoepelingen gooiden we toch ook niet iedere verdwaalde tweet van een wappie hier?
Dit is het nieuwe normaal ;)
pi_203683981
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dan ben je :
1) of weer besmet in Tampa
2) of pech dat ze iets meer Rt's doen en wat meer oude cellen geharkt hebben bij de swap

Daarnaast kan je nog 8 weken PCR positief blijven als je pech hebt.

Kortom, een PCR beunhaas zoeken die een minder diepe swipe doet als je snel terug wilt naar Nederland.
Heb voor vanavond een test gepland, en gezegd dat ik perse een negatieve test nodig heb. Ze gaf aan dat we vanavond gaan verder praten >:)
pi_203684006
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Heb voor vanavond een test gepland, en gezegd dat ik perse een negatieve test nodig heb. Ze gaf aan dat we vanavond gaan verder praten >:)
Laat even weten hoe het afloopt :)
  dinsdag 15 februari 2022 @ 23:03:34 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203684049
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef patrickt37 het volgende:
Ik ben 3 weken geleden positief getest.
Voor mijn vlucht naar Tampa een test gedaan op het vliegveld(5 dagen geleden). Deze was negatief.
Nu net een test gedaan voor de terugreis, en ben weer positief. 🤔
Doktersverklaring halen daar helpt, moet je wel even lappen want is natuurlijk Murica, en even je positieve test van 3 weken terug laten zien
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 15 februari 2022 @ 23:06:11 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203684096
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:00 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Laat even weten hoe het afloopt :)
Plus dit :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203684099
Je zal maar helemaal zo'n booster gehaald hebben voor jan lul :')
Facts don't care about your feelings
pi_203684106
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zei het vanmiddag al maar dit voelt alsof je Nederland wil droogleggen uit solidariteit met afgekickte alcoholisten.
Goeie!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')