Dat was wel echt het meest ingewikkelde en tijdrovende wat ik dit jaar heb gedaan inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Je zal maar helemaal zo'n booster gehaald hebben voor jan lul
Niet echt, maar wel het meest nutteloze wat je gedaan hebt dit jaar...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was wel echt het meest ingewikkelde en tijdrovende wat ik dit jaar heb gedaan inderdaad.
Ik had het ook gewoon niet kunnen doen als ik geweten had hoe het nu zou zijn. Ik ga iig niet nog meer prikken nemen. Donder op met die omikron prik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Niet echt, maar wel het meest nutteloze wat je gedaan hebt dit jaar...
Als je de hele dag op fok! zit, heeft dat wel impact ja..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was wel echt het meest ingewikkelde en tijdrovende wat ik dit jaar heb gedaan inderdaad.
Ik heb weet ik veel hoeveel posts op Fok. Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Niet echt, maar wel het meest nutteloze wat je gedaan hebt dit jaar...
Truequote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb weet ik veel hoeveel posts op Fok. Probeer het nog eens.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Je zal maar helemaal zo'n booster gehaald hebben voor jan lul
Niet voor Jan, wel voor Hugo lul...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die heb je niet voor jan lul gehaald.
Voor wie dan? Ik heb 2 keer corona gehad en 2 vaccins. Heb echt 0.0 meerwaarde aan een booster gehad. Behalve dan idd de dwang van hugo en co.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
N=1quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:38 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Voor wie dan? Ik heb 2 keer corona gehad en 2 vaccins. Heb echt 0.0 meerwaarde aan een booster gehad. Behalve dan idd de dwang van hugo en co.
Ben geen antivaxxer met 2 spuitjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
N=1
Mensen denken vaak zelf dat ze kerngezond zijn. De booster heeft geholpen in het voorkomen van een hoop ziekenhuis en/of IC opnames.
Maar goed, nu alles achter de rug lijkt te zijn, komen alle antivaxers uit hun schulp gekropen om hun 'gelijk' te halen.
Ja, alleen al voor het laatste had ik misschien liever gehad dat 3G beleid nog even was gebleven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar goed, nu alles achter de rug lijkt te zijn, komen alle antivaxers uit hun schulp gekropen om hun 'gelijk' te halen.
Sorry, dit was ook niet specifiek naar jouw bedoeld. Maar in het algemeen de laatste uren in dit topic..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:43 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ben geen antivaxxer met 2 spuitjes.
Ja mijn vrouw zei ook al.. "wat een onzin dat 3G eraf gaat.. laat de mensen die niet wilde prikken nog maar even pijn lijden"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja, alleen al voor het laatste had ik misschien liever gehad dat 3G beleid nog even was gebleven.
Puur om mensen te etteren wil ik ze liefst nog langer uitsluiten van dingen. Maar je bent een goed persoon hoor, echt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja, alleen al voor het laatste had ik misschien liever gehad dat 3G beleid nog even was gebleven.
De meeste mensen < 40 wel sowieso.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het einde is naar mijn zin iets te makkelijk voor de Antivaxx gemeenschap, maar goed dat is mijn ongezouten mening.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja mijn vrouw zei ook al.. "wat een onzin dat 3G eraf gaat.. laat de mensen die niet wilde prikken nog maar even pijn lijden"
Matig weer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang we het mondkapje maar blijven dragen. Toch een mooie verworvenheid door deze pandemie. We hoeven niet meer zo vaak verkouden te worden. En het is een kleine moeite !
Kwestie van fatsoenquote:
genoeg, maar dat vinkje verloopt internationaal gezien nog steeds.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:10 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel mensen zouden die booster afgelopen 1-2 weken nog gehaald hebben omdat hun groene vinkje verliep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |