Is het gister nog over gegaan tijdens de persco.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom horen we niets meer over boosteren? Lijkt mij dat de eerste ouderen/kwetsbaren over een paar maanden weer moeten? Moeten tussen aanhalingstekens uiteraard.
Dan gaan we weer dezelfde fout maken als vorig jaar. Hier moeten we nu juist op tijd bij zijn.quote:
15 maart, toevallig ook precies het midden van de maand. En een dinsdag, 2,5e week na de laatste versoepelingen. Heel interessant.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
Simpel antwoord - los van het mildere Omikron - denk ik: verkiezingen. Heel toevallig ook 15 maart weer een weegmoment.
Ja weet je. Dat is dus beetje vervelend he. Niet specifiek op jou doelend maar men roept dan hier dingen terwijl dat gewoon in nieuws is geweest of tijdens persco is gezegd...quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oh, wat zei hij? Heb het gemist. Saaie man om naar te luisteren
Het resultaat beviel niet dus werd er een "nieuw" onderzoek verlangt en nu krijgen ze de schop.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow, just wow![]()
![]()
![]()
Er wordt hier gewoon gesaboteerd
Ik ken een aantal van die lui die hierin zitten en die zijn écht goed in wat ze doen, maar kritisch en onafhankelijk.
Dat moeten we dus niet willen blijkbaar
Eventjes gezocht, kon zo snel niets vinden. Heb je een bron?quote:
Verwachting is de risicogroepen vaccineren, kan snel opgetuigd worden door de GGD'en en huisartsen samen als VWS een go en scope geeft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dan gaan we weer dezelfde fout maken als vorig jaar. Hier moeten we nu juist op tijd bij zijn.
Had je al gezegdquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
15 maart, toevallig ook precies het midden van de maand. En een dinsdag, 2,5e week na de laatste versoepelingen. Heel interessant.
Teringtriest, echt hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het resultaat beviel niet dus werd er een "nieuw" onderzoek verlangt en nu krijgen ze de schop.
Dit zijn oprecht Sovjet praktijken
Goed opgelet, 7/10.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
15 maart, toevallig ook precies het midden van de maand. En een dinsdag, 2,5e week na de laatste versoepelingen. Heel interessant.
Hij ging wel snel gisteren. Hij noemde boosters wel maar het was met alles een beetje: "Blink and you'll miss it".quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja weet je. Dat is dus beetje vervelend he. Niet specifiek op jou doelend maar men roept dan hier dingen terwijl dat gewoon in nieuws is geweest of tijdens persco is gezegd...
Kuipers gaf aan bezig te zijn met een plan voor corona-aanpak op lange termijn incl. eventuele boosters wanneer nodig.
De meeste experts blijven bij hoog en laag beweren dat omicron echt niet zo mild is genetisch gezien, ook de niet zero-covid figuren. Dat het een mildere impact heeft op de samenleving dat is wel een feit. Ergens wringt het tussen de theorie en de praktijk. Waarschijnlijk een combinatie van vaccinaties, boosters, doorgemaakte infecties en een groot verschil waar in het lichaam het virus zich nestelt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, wetenschappers in Zuid Afrika krijgen vanuit oa europa het verzoek om vooral niet te melden dat het een mildere versie was, dat zou ze slecht uitkomen.
Wellicht, maar dat het volgende weegmoment op de dag voor de (gemeenteraads)verkiezingen is heeft daar natuurlijk geen reet mee te maken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:38 schreef alpeko het volgende:
[..]Ok. Ik denk dat verkiezingen wel degelijk meespelen in de overweging om nu opeens heel snel alles over boord te gooien.
Als je een complot wil zien dan ga je het zien...quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat het volgende weegmoment op de dag voor de (gemeenteraad-)verkiezingen is heeft daar natuurlijk geen reet mee te maken.
Ho ho, ik lees toch net dat het nog niet klaar is...quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je een complot wil zien dan ga je het zien...
Je moet toch iets als je fout bleek te zitten afgelopen jaren.
Boosters voor ouderen/kwetsbaren zijn belangrijk gebleken m.b.t. de cijfers de laatste weken en verdienen meer aandacht dan een bijzin vind ik. Griepprik scenario zit er in maar voorlopig zitten we qua besmettingen nog middenin een pandemie en gaan ze de lente/zomer in voordat we de herst/winter in gaan... dus nog tenminste één booster-ronde voor de griepprik-ronde lijkt me verstandig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:39 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Hij ging wel snel gisteren. Hij noemde boosters wel maar het was met alles een beetje: "Blink and you'll miss it".![]()
Boosters wanneer nodig is ook vrij vaag. Ook bij oudjes moet je je op een gegeven moment gaan afvragen hoeveel prikken je er per jaar in stopt, hoelang die effectief zijn, en wat daarvan de gezondheidswinst is. Kan me voorstellen dat dat dan toch uitdraait op een griepprik-scenario maar dan hopelijk met wat minder problemen met vaststellen welke variant het deze winter gaat worden.
Blijkbaar wel want de pandemie is voorbij!!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:43 schreef Questular het volgende:
Het is toch geen hele rare gedachte dat corona weer zijn dingetje gaat doen deze herfst/winter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |