abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203686536
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:11 schreef Benny het volgende:
Een paar uur later moet ik concluderen: Ik vind het (nog steeds) een hele vreemde persconferentie. Een seizoensfinale van een serie met een te open end. Dat je denkt "oke, en nu?"

We gingen er razendsnel doorheen... Zaken die wekenlang werden ingemasseerd, tot in den treuren werden besproken in talkshows, etc. werden nu besproken alsof het niks was om dat af te bouwen.

Mondkapjes, apps, enkele basisregels... Gone, weg, foetsie alsof het niks is.

Ik ben er blij mee dat we kunnen versoepelen. Liever gister dan vandaag. Maar de manier waarop voelt ergens wat vreemd. En de regels die dan wel nog zijn of blijven voelen wat onbevredigd.

Lastig onder woorden te brengen, maar heb het idee dat er 'iets niet klopt' aan het verhaal.
Huh? Waarom zou je de overheid niet vertrouwen? :?
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:14:13 #227
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203686552
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:09 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
Blijft toch opvallend hoe veel één enkel kamerlid naar boven weet te trekken. Daar zouden we er dus echt meer van moeten hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203686562
quote:
[ twitter ]
fieldlabs all over again.
pi_203686566
quote:

Lastig onder woorden te brengen, maar heb het idee dat er 'iets niet klopt' aan het verhaal.
Dat gevoel had ik gister ook, met name betreffende het CTB. Daar is zoveel om te doen geweest en nu wordt het gewoon van tafel geveegd. Even los van of het echt iets bijdraagt/werkt etc. Compensatie gedrag?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203686569
quote:
Een paar uur later moet ik concluderen: Ik vind het (nog steeds) een hele vreemde persconferentie. Een seizoensfinale van een serie met een te open end. Dat je denkt "oke, en nu?"

We gingen er razendsnel doorheen... Zaken die wekenlang werden ingemasseerd, tot in den treuren werden besproken in talkshows, etc. werden nu besproken alsof het niks was om dat af te bouwen.

Ik ben er blij mee dat we kunnen versoepelen. Liever gister dan vandaag. Maar de manier waarop voelt ergens wat vreemd. En de regels die dan wel nog zijn of blijven voelen wat onbevredigd.

Ik denk dat mensen die het een goede persco vinden, vooral blij waren met de inhoud. En met de glimlach waarmee het allemaal ging. Ik ook hoor. Maar snap ook het onbestemde gevoel.
pi_203686574
quote:
Dat heb je goed. Het algehele direct afschaffen van CTB, en in het invoeren van 1G voor één bepaalde sector.
Dat zijn wat mij betreft de zaken die niet helemaal correct voelen.

(en over mondkapjes in het OV)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:16:57 #232
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203686577
quote:

pi_203686592
ik vind de regels te ingewikkeld, ze moeten het simpeler houden.
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:18:49 #234
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203686593
quote:

Mij bekruipt het gevoel dat ze zelf ook wel in de gaten hebben dat ze de afgelopen 2-3 maanden een aantal behoorlijk verkeerde keuzes gemaakt hebben op diverse vlakken, en door daar nu met 200 kilometer per uur weg van te rijden hopen ze dat iedereen dat snel vergeet, omdat we terug zijn bij normaal. Het blijft natuurlijk allemaal een behoorlijk politiek spel, en als er iets is dat Rutte c.s. willen vermijden is dat ze ooit moeten toegeven dat ze iets verkeerd gedaan hebben. En op het moment dat (bijna) iedereen blij is, krijg je weinig vervelende vragen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203686600
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat gevoel had ik gister ook, met name betreffende het CTB. Daar is zoveel om te doen geweest en nu wordt het gewoon van tafel geveegd. Even los van of het echt iets bijdraagt/werkt etc. Compensatie gedrag?
Ja, dat inderdaad ook. Alsof het een verloren strijd was, de wapens maar worden neergelegd en er wordt overgegeven. Ik heb nu het idee dat ik de coronacheck en -melder apps gewoon net zo goed vand e telefoon kan verwijderen. Heeft verder toch weinig nut meer
pi_203686613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Huh? Waarom zou je de overheid niet vertrouwen? :?
/s
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:21:02 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203686614
quote:
[ twitter ]
Wow, just wow :{ :{ :{

Er wordt hier gewoon gesaboteerd
Ik ken een aantal van die lui die hierin zitten en die zijn écht goed in wat ze doen, maar kritisch en onafhankelijk.
Dat moeten we dus niet willen blijkbaar :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203686616
quote:

Gefeliciteerd. Je intuïtie is nog intact en je herkent leugens, acteerwerk en het gebrek aan authenticiteit. Het is allemaal uitgekookt en georchestreerd.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203686619
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Mij bekruipt het gevoel dat ze zelf ook wel in de gaten hebben dat ze de afgelopen 2-3 maanden een aantal behoorlijk verkeerde keuzes gemaakt hebben op diverse vlakken, en door daar nu met 200 kilometer per uur weg van te rijden hopen ze dat iedereen dat snel vergeet, omdat we terug zijn bij normaal. Het blijft natuurlijk allemaal een behoorlijk politiek spel, en als er iets is dat Rutte c.s. willen vermijden is dat ze ooit moeten toegeven dat ze iets verkeerd gedaan hebben. En op het moment dat (bijna) iedereen blij is, krijg je weinig vervelende vragen.
Dat is het mooie. Of nou ja, aparte... Ik heb voor het eerst echt kritische vragen gehoord van de pers.
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:22:46 #240
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203686631
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Heeft Rutte eigenlijk nog gereageerd op het schrappen van bijna alle regels of laat ie Ernst nu alles opknappen.
pi_203686632
twitter

Mooie samenvatting
pi_203686651
De veiligheidsraad zegt dat niemand wist wie de leiding had. De angst om buitengewone bevoegdheden in te zetten en de regio's onder nationaal toezicht te stellen heeft tot enorme schaden geleid. Zwak leiderschap van Rutte. Praten praten werkt niet in crisistijd.
pi_203686659
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:22 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]

Mooie samenvatting
@Molo zie hier een mooi voorbeeld, als de maker van de App het al niet weet, hoe gaan we in godsnaam 1G doen dan volgende week.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:25:48 #244
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203686674
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]
@:Molo zie hier een mooi voorbeeld, als de maker van de App het al niet weet, hoe gaan we in godsnaam 1G doen dan volgende week.
*cricket sounds*
pi_203686688
Hoe zal het de komende maanden gaan met die corona app als die nationaal niet meer nodig is? Er zullen mensen zijn die de app verwijderen. Internationaal blijft ie echter wel relevant om komende zomer te kunnen vliegen naar je vakantiebestemming. Mensen die nog niet geboosterd zijn krijgen de komende maanden te maken met verlopen vaccinaties. Worden deze mensen door de GGD per brief op de hoogte gesteld van dit feit?
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:26:57 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203686690
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]
@:Molo zie hier een mooi voorbeeld, als de maker van de App het al niet weet, hoe gaan we in godsnaam 1G doen dan volgende week.
Told ya :D :') :')

Operation Shitty Flute
pi_203686697
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:22 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]

Mooie samenvatting
Rool Paap, die ouders moet je strafrechtelijk vervolgen als dit zijn echte naam is.
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:28:15 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203686702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:24 schreef Confetti het volgende:
De veiligheidsraad zegt dat niemand wist wie de leiding had. De angst om buitengewone bevoegdheden in te zetten en de regio's onder nationaal toezicht te stellen heeft tot enorme schaden geleid. Zwak leiderschap van Rutte. Praten praten werkt niet in crisistijd.
Gelukkig hebben we nu nieuw leiderschap

Godverdomme man wat helpen we ons land en samenleving toch naar de tering
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:28:21 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203686704
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:21 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Gefeliciteerd. Je intuïtie is nog intact en je herkent leugens, acteerwerk en het gebrek aan authenticiteit. Het is allemaal uitgekookt en georchestreerd.
Of je gaat nog tien stappen verder. Jemig..
pi_203686707
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:26 schreef Nia het volgende:
Hoe zal het de komende maanden gaan met die corona app als die nationaal niet meer nodig is? Er zullen mensen zijn die de app verwijderen. Internationaal blijft ie echter wel relevant om komende zomer te kunnen vliegen naar je vakantiebestemming. Mensen die nog niet geboosterd zijn krijgen de komende maanden te maken met verlopen vaccinaties. Worden deze mensen door de GGD per brief op de hoogte gesteld van dit feit?
Wat dacht je van eigen verantwoordelijkheid?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')