quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nine. op 15-02-2022 20:28:16 (Layout gifjes gefixed) ]
Geen onderhuidse chip hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef tja77 het volgende:
Betalen met je telefoon.
Gewoon met je horloge als een baas die rekening aftikken.
De beste Napolitaanse pizzazaken hebben één, misschien twee varianten, en altijd Margheritaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Benny het volgende: Pizza Margarita. Dat is als Vanille ijs kiezen bij een ijscosalon. Je bent af!
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eigenlijk liever iemand die over pronouns begint dan iemand die een zelfverklaarde Bourgondiër is.
Ik krijg trekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De beste Napolitaanse pizzazaken hebben één, misschien twee varianten, en altijd Margherita
En de napolitaanse denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De beste Napolitaanse pizzazaken hebben één, misschien twee varianten, en altijd Margherita
Allebei vind ik het best.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eigenlijk liever iemand die over pronouns begint dan iemand die een zelfverklaarde Bourgondiër is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |