een uitstapje naar balkoniaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog leuke dingen gepland voor deze week?
Ook weekje verplicht uitslapen?quote:
Hier ookquote:
Hello Maantjequote:
hele stevige verkoudheid.. en best moe. ben zondag positief getestquote:
milimeter? meter? seconde? microseconde? uren? mijlen? Zweedse mijlen? nautische mijlen? Britse mijlen? Yankeestaanse mijlen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Moonlight het volgende:
Ik ben totaal doorweekt5,66 gelopen in de regen
Kilometerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
milimeter? meter? seconde? microseconde? uren? mijlen? Zweedse mijlen? nautische mijlen? Britse mijlen? Yankeestaanse mijlen?
zoveel vragen
Ik ben vorige week op wintersport geweest. Waarschijnlijk op de weg terug door een van mn vrienden besmet....ja dat was ook wel een beetje het risico.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hele stevige verkoudheid.. en best moe. ben zondag positief getest
met dank aan een collega die willens en wetens ziek op z'n werk verscheen
diep in de zeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vorige week op wintersport geweest. Waarschijnlijk op de weg terug door een van mn vrienden besmet....ja dat was ook wel een beetje het risico.
Gelukkig ook weinig last van
Jakkie bah, snel onder de douche en droge kleren aanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Moonlight het volgende:
Ik ben totaal doorweekt5,66 gelopen in de regen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
diep in de zeeeDat liedje ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Done !quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jakkie bah, snel onder de douche en droge kleren aan
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
alsof ie z'n persco af zou sluiten met avada kedavra
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, meer gezellige mensen die posten![]()
Nu weet ik weer waarom ik niet kijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
alsof ie z'n persco af zou sluiten met avada kedavra
Achja, dat doet alle media wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Wel mooi hoe RTL het verdraait: werk maximaal de helft van de tijd thuis
nee.. werk maximaal de helft van de tijd op kantoor
ja truequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, dat doet alle media wel.
Best wel slecht dat ze het verkeerd meldenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Wel mooi hoe RTL het verdraait: werk maximaal de helft van de tijd thuis
nee.. werk maximaal de helft van de tijd op kantoor
media ¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best wel slecht dat ze het verkeerd melden
Alles clickbait maken om maar zoveel mogelijk kliks te krijgenquote:
Ik heb vanmiddag nog keihard zitten drukken tijdens het werk, komt wel erg dichtbij zoquote:
wie zegt er nog drukkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog keihard zitten drukken tijdens het werk, komt wel erg dichtbij zo
Ik heb net een 3d printer besteld. Die mag straks voor mij drukken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog keihard zitten drukken tijdens het werk, komt wel erg dichtbij zo
Nee, maar ik denk dat ik daar wel een auto voor kan kopenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie zegt er nog drukken
heb je al eens uitgerekend hoeveel tijd je op jaarbasis betaald zit te kakken?
Lekker 3D dingen laten drukken terwijl je lekker zelf zit te drukkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een 3d printer besteld. Die mag straks voor mij drukken.![]()
Die printer heeft een webcam dus ik kan hem tijdens het schijten in de gaten houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker 3D dingen laten drukken terwijl je lekker zelf zit te drukken
welke?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een 3d printer besteld. Die mag straks voor mij drukken.![]()
Flashforge Inventor Dual Extruder 3D-Printer.quote:
ik heb een Prusa i3 mk3quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flashforge Inventor Dual Extruder 3D-Printer.![]()
[ afbeelding ]
Kijk, dat is pas een goede aankoopquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die printer heeft een webcam dus ik kan hem tijdens het schijten in de gaten houden.
Oeh ook gaaf. Er is tegenwoordig ook zoveel keuze met elk zijn voor en nadelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een Prusa i3 mk3
wil hem ook nog naar multi uitbreiden ooit..
de vraag is vooral hoeveel geld je erop stuk wilt slaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oeh ook gaaf. Er is tegenwoordig ook zoveel keuze met elk zijn voor en nadelen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker 3D dingen laten drukken terwijl je lekker zelf zit te drukken
Het is dat er een foto bij staat en 3D-Printer bijstaat, anders klinkt die naam als de nieuwste aanwinst van Easy Toysquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flashforge Inventor Dual Extruder 3D-Printer.![]()
[ afbeelding ]
Op naar het binnenhof met potten en pannen, dit kan niet in Nederlandquote:
Dat is een ding wat zeker waar is. Ik ga hem gebruiken voor mijn modelbouw. Haal ik daarmee de investering eruit? Vast niet maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de vraag is vooral hoeveel geld je erop stuk wilt slaan
Nee echt he !quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op naar het binnenhof met potten en pannen, dit kan niet in Nederland![]()
Hier moet iemand verantwoordelijk worden gehouden en diegene moet per direct zijn functie neer leggen!quote:
Nou dat vind ik ook!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier moet iemand verantwoordelijk worden gehouden en diegene moet per direct zijn functie neer leggen!
GVd, ik stik in mijn bier.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is dat er een foto bij staat en 3D-Printer bijstaat, anders klinkt die naam als de nieuwste aanwinst van Easy Toys
Of borstvergrotingen verkopenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVd, ik stik in mijn bier.
Deze printer kan ook zacht/siliconen printen dus als ik een speeltje voor je moet printen.
Kan ook, wil jij mijn eerste klant zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of borstvergrotingen verkopen
Nee ik heb al van nature grote stevige tietenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ook, wil jij mijn eerste klant zijn?
We lachen er wel om maar om 3d printers in te zetten voor medische doeleinde wordt ook volop ontwikkeling gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik heb al van nature grote stevige tieten
Klopt, al is borstvergroting meestal cosmetisch zonder medisch noodzaak. Dan denk je meer aan protheses etc.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We lachen er wel om maar om 3d printers in te zetten voor medische doeleinde wordt ook volop ontwikkeling gedaan.
Verbaast me niets dat precies jij dit gaat uitleggenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, al is borstvergroting meestal cosmetisch zonder medisch noodzaak. Dan denk je meer aan protheses etc.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat precies jij dit gaat uitleggen
preciesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker waar is. Ik ga hem gebruiken voor mijn modelbouw. Haal ik daarmee de investering eruit? Vast niet maar we zullen zien.
Idd, ze zijn al bezig met de ontwikkeling om zenuwbanen te printen. Dan wordt er iemands zenuwbaan gescant en met eiwit in 3d geprint. Op dat eiwit kunnen dan weer zenuwcellen groeien die vervolgens voor diegene gebruikt kunnen worden. De techniek staat nog ver in de kinderschoenen. Maar als die volwassen wordt dan zijn dingen zoals een dwarslaesie ook verleden tijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, al is borstvergroting meestal cosmetisch zonder medisch noodzaak. Dan denk je meer aan protheses etc.
2 dingen, militaire modelbouw en modelbouw voor mijn treinbaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies
wat voor modelbouw doe je?
pindarotjes? doen die dan biemquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Jongens, meisjes, dames, heren en alles daartussen in. Ik heb een gigantisch dilemma.
Zal ik chips of pindarotjes gaan eten?
Van pindarotjes gaat je bek scheef staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Jongens, meisjes, dames, heren en alles daartussen in. Ik heb een gigantisch dilemma.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pindarotjes? doen die dan biem
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van pindarotjes gaat je bek scheef staan.
Maakt niet uit, ik kan een nieuwe voor je printen.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 dingen, militaire modelbouw en modelbouw voor mijn treinbaan.
chipsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ken ik idd, ik ben ook al lang bezig en te verdiepen in 3D printers.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
thingiverse ken je neem ik aan?
Toppertje!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kan een nieuwe voor je printen.
Vannacht lekker chees onion liefdes scheetjes laten om muis op te warmenquote:
CHiPs was ook een toffe tv serie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vannacht lekker chees onion liefdes scheetjes laten om muis op te warmen![]()
Ken ik niet, waarschijnlijk van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
CHiPs was ook een toffe tv serie.
2 motoragenten met de avonturen. Ergens eind jaren 70 en begin jaren 80.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ken ik niet, waarschijnlijk van voor mijn tijd
Ik zou het best tof vinden om er samen met jou wat te nuttigen.quote:
1 0 0 1quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
CHiPs was ook een toffe tv serie.
Valentijnsdag was gisterenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het best tof vinden om er samen met jou wat te nuttigen.
Boeijen, hier doen we altijd lief en tof voor elkaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Valentijnsdag was gisteren
Absoluut waarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeijen, hier doen we altijd lief en tof voor elkaar.
Hi Cinquote:
Frank?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms is een beetje narren ook wel leuk.quote:
Daar kon ik op wachten.quote:
Ow, dat is ruim 10 jaar voor mijn tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 motoragenten met de avonturen. Ergens eind jaren 70 en begin jaren 80.
Precies! Echte liefde kent geen datumquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog anderhalf weekje wachten en je kunt carnaval komen vieren in het beloofde landquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het best tof vinden om er samen met jou wat te nuttigen.
Daarom ook mijn reactie netquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms is een beetje narren ook wel leuk.
Beetje narren is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daarom ook mijn reactie net
@:engine Motorblokje
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje narren is ook wel leuk.
Even denken waarmee ik jou kan narren.quote:
Meisjes plagen is kusjes vragen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
niet
lieve prinsessen mag je niet plagen
prinsesjes plagen kusjes vragen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prinsesjes plagen kusjes vragen?
Jij kent mij te goed.quote:
oh ooooh.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even denken waarmee ik jou kan narren.
Kan er wel tegen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
niet
Ik doe het ook graag.quote:
We zijn er klaar mee. Nu zijn konijntjes aan de beurt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
We zijn weer mensen aan het plagen: o
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
We zijn weer mensen aan het plagen: o
Slaap lekker prinsessendromer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar prinses gaat haar dromenmandje opzoeken, trusten lieve schatjes
truste prinsesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik weet waar al jullie huizen wonen en kan makkelijk de knokploeg jullie kant op sturenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn er klaar mee. Nu zijn konijntjes aan de beurt.
Droom lekker prinsesjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weinig goed aan. Lig al bijna 2 uur wakkerquote:
Sta dan maar op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 05:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig goed aan. Lig al bijna 2 uur wakker
Dat is ook kutquote:
Wen er maar aan.quote:
Kloptquote:
Goedemorgen.quote:
Beetje vroeg wakker,maar verder alles wel.quote:
Same.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje vroeg wakker,maar verder alles wel.
In huize ToT?
Menneke toch.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Same.
Mini-ToT zat weer als een krolse zeehond te blaffen en riep: "Papa! Helpen! Ogen!"
Was z'n allergie weer die op zijn ogen en keel slaat.
Beter dan een spook,of staat je buuf bij de deur?quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:00 schreef ToT het volgende:
Ik zit hem nu om te kleden, en hij wijst weer naar buiten: "OH NEE! EEN TAART! EEN TAART!!!"
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter dan een spook,of staat je buuf bij de deur?
Was je weg dan?quote:
Af en toe ook wel eens nodig, zoals in [KLB] enzo!quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet alles, wel veel.
Sommige dingen zijn ook grof
zijn wel andere plekken waar ongegeneerde domheid regeertquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe ook wel eens nodig, zoals in [KLB] enzo!
quote:
VOCHTIG POESJEquote:
greysmilfquote:
tottert!quote:
hoe is hetquote:
Moe, vannacht weer 2,5 uur wakker gelegen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje duf, maar we ademen nog!En daarzo?
Haha jammerrrrrrr!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moe, vannacht weer 2,5 uur wakker gelegen.
En krijg net een mail dat de zwemles vanmiddag niet doorgaat, wel makkelijker met werk maar geen zwembadmilfs om mee te kletsen
er zitten er hier bij de zwemles 2. eentje praat je wel makkelijker mee dan de ander.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha jammerrrrrrr!
Nou hier in de omgeving zijn de milfs niet zo heel boeiend; het is moeilijk er een beetje mee aan de klets te raken.
Wel kut dat je wakker hebt gelegen. Voor mij was het ook een onrustig nachtje. Hoezo bij jou dan?
Oeps, da's niet best dan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zitten er hier bij de zwemles 2. eentje praat je wel makkelijker mee dan de ander.
Oh en mijn wakker liggen had meerdere redenen, ik had dorst, beetje brandend maagzuur en[ afbeelding ]
Oeps is best oke hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeps, da's niet best dan.
Ja dorst had ik ook!Brandend maagzuur veel minder sinds ik melk in de koffie doe!
Mijn hoofd liep over omdat Mini-ToT gisteren echt ongelooflijk blij en lawaaierig was!Daarnaast gisteravond ook mensen over de vloer gehad voor de verbouwingen hier. Gewoon ff te veel aan mijn hoofd.
Nu heb ik ook zin in haringquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:09 schreef ToT het volgende:
Mannetje heeft hier in een recordtempo een haring naar binnen zitten werken, wilde toen een boterhammetje met chocoladepasta en meteen daarna wilde hij nog een haring, maar helaas: die zijn op.
Zal ik er eentje voor je printen?quote:
Gaarne, wel met uitjesquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je printen?
Ah, dus toch gekocht?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je printen?
quote:
Ik voel mij gewoon jarig vandaag.quote:
Wil ik wel geloven!quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel mij gewoon jarig vandaag.
Nog niets, ik ben eerst de gebruiksaanwijzing aan het lezen. Dan moet die nog gekalibreerd worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil ik wel geloven!
Wat heb je al geprint?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niets, ik ben eerst de gebruiksaanwijzing aan het lezen. Dan moet die nog gekalibreerd worden.
Mij zou het best tof lijken zoiets te hebben, maar ik zou niet weten wat er mee te doen!quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hier op het werk staan ook 3D-printers maar heb er nog nooit mee gespeeld helaas.
Precies. En het duurt best lang, even snel wat 18+ speelgoed printen is riskant.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mij zou het best tof lijken zoiets te hebben, maar ik zou niet weten wat er mee te doen!
Ik kan deze printen voor op de treinbaan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mij zou het best tof lijken zoiets te hebben, maar ik zou niet weten wat er mee te doen!
Minder mooi als je weet dat dit de Berghof is, oftewel het woonhuis van Adolf Hitler.quote:
Blijft alsnog een mooi gebouw ondanks de geschiedenis.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder mooi als je weet dat dit de Berghof is, oftewel het woonhuis van Adolf Hitler.
Oh nee dan niet neequote:Op woensdag 16 februari 2022 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder mooi als je weet dat dit de Berghof is, oftewel het woonhuis van Adolf Hitler.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan deze printen voor op de treinbaan.
[ afbeelding ]
Heb ij een treinbaan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat voor schaal is je baan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marklin Ho.quote:
Klopt, deze printer kan nagenoeg alle kunststoffen printen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
H0 wil nog wel met een FDM printer.. maar kleinste details gaan beter met SLA
ja ok, maar geen resin toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, deze printer kan nagenoeg alle kunststoffen printen.
Resin wordt veel voor gieten gebruikt, deze printer kan met PLA, ABS, PVA, HIPS & Nylon printen.quote:
ook voor printenquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Resin wordt veel voor gieten gebruikt, deze printer kan met PLA, ABS, PVA, HIPS & Nylon printen.
Ga even checkenquote:
quote:
Hoe is het ermee op deze winderige dag?quote:
Gaat z'n gangetje, hoe is t daar?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het ermee op deze winderige dag?
Maar we zijn er nog niet van af. T/m maandag volgens mijquote:
Denk t ook niet neequote:Op woensdag 16 februari 2022 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar we zijn er nog niet van af. T/m maandag volgens mij
Ik heb de ingang goed gebarricadeerdquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, hoe is t daar?
Waai je nog niet weg in je konijnen holletje ?
Daarom ook speciaal voor dit soort weer een veranda laten bouwen zodat je nog steeds lekker in je voortuin kunt acclimatiserenquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is toch een stuk minder lekker acclimatiseren op 't terras
Dan zit je wel veiligquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de ingang goed gebarricadeerd
Soms heb ik wel mijn heldere momentenquote:
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb ik wel mijn heldere momenten
Combineren met gehaktdag? Gehaktballen op je pozzaquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pizza inferno met ultra spicy gehaktquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Combineren met gehaktdag? Gehaktballen op je pozza
wat had je gehaald?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
en m'n marktplaats pakketje is aangekomen.
geen dure bakstenen gekocht
Gelukkig maar danquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
Wat had je gekocht dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
Haha.. lekker met pizza er bij en colaquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zal ik wel nodig hebben
Dus jij voelde je vandaag ook al een beetje jarig.quote:
pozza dag is altijd feestquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij voelde je vandaag ook al een beetje jarig.
Heb al drukjes gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
oke ik ga nu weer op de chill modus, want ik doe beetje drukjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |