een uitstapje naar balkoniaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog leuke dingen gepland voor deze week?
Ook weekje verplicht uitslapen?quote:
Hier ookquote:
Hello Maantjequote:
hele stevige verkoudheid.. en best moe. ben zondag positief getestquote:
milimeter? meter? seconde? microseconde? uren? mijlen? Zweedse mijlen? nautische mijlen? Britse mijlen? Yankeestaanse mijlen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Moonlight het volgende:
Ik ben totaal doorweekt5,66 gelopen in de regen
Kilometerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
milimeter? meter? seconde? microseconde? uren? mijlen? Zweedse mijlen? nautische mijlen? Britse mijlen? Yankeestaanse mijlen?
zoveel vragen
Ik ben vorige week op wintersport geweest. Waarschijnlijk op de weg terug door een van mn vrienden besmet....ja dat was ook wel een beetje het risico.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hele stevige verkoudheid.. en best moe. ben zondag positief getest
met dank aan een collega die willens en wetens ziek op z'n werk verscheen
diep in de zeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vorige week op wintersport geweest. Waarschijnlijk op de weg terug door een van mn vrienden besmet....ja dat was ook wel een beetje het risico.
Gelukkig ook weinig last van
Jakkie bah, snel onder de douche en droge kleren aanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Moonlight het volgende:
Ik ben totaal doorweekt5,66 gelopen in de regen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
diep in de zeeeDat liedje ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Done !quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jakkie bah, snel onder de douche en droge kleren aan
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
alsof ie z'n persco af zou sluiten met avada kedavra
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, meer gezellige mensen die posten![]()
Nu weet ik weer waarom ik niet kijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
alsof ie z'n persco af zou sluiten met avada kedavra
Achja, dat doet alle media wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Wel mooi hoe RTL het verdraait: werk maximaal de helft van de tijd thuis
nee.. werk maximaal de helft van de tijd op kantoor
ja truequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, dat doet alle media wel.
Best wel slecht dat ze het verkeerd meldenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Wel mooi hoe RTL het verdraait: werk maximaal de helft van de tijd thuis
nee.. werk maximaal de helft van de tijd op kantoor
media ¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best wel slecht dat ze het verkeerd melden
Alles clickbait maken om maar zoveel mogelijk kliks te krijgenquote:
Ik heb vanmiddag nog keihard zitten drukken tijdens het werk, komt wel erg dichtbij zoquote:
wie zegt er nog drukkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog keihard zitten drukken tijdens het werk, komt wel erg dichtbij zo
Ik heb net een 3d printer besteld. Die mag straks voor mij drukken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog keihard zitten drukken tijdens het werk, komt wel erg dichtbij zo
Nee, maar ik denk dat ik daar wel een auto voor kan kopenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie zegt er nog drukken
heb je al eens uitgerekend hoeveel tijd je op jaarbasis betaald zit te kakken?
Lekker 3D dingen laten drukken terwijl je lekker zelf zit te drukkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een 3d printer besteld. Die mag straks voor mij drukken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |