SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zo,n type die naderhand bij shownieuws uit de school gaat klappen over de miserie bij BB..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat 1 dezer dagen een keer mis
als hij een nominatie krijgt van het publiek of van de bewoners
Nee zijn ze inmiddels ook weer mee opgehouden. Wat een faal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
hebben ze er nog wel hout op gedaan dan?
Een Theo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Zo,n type die naderhand bij shownieuws uit de school gaat klappen over de miserie bij BB..
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zijn ze inmiddels ook weer mee opgehouden. Wat een faal.
klagen dat ze geen aanmaakblokjes hadden...Julio heeft ze aangevraagd..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Net daarom dat ze hem zo vaak tonen. Hij kan lullen wat hij wil, iedereen heeft gezien wat er echt is gebeurd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden straks vuur dus dan hoeft er alleen nog hout op. Maar dat zullien die sukkels inmiddels wel uit hebben laten gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:49 schreef Silves het volgende:
[..]
klagen dat ze geen aanmaakblokjes hadden...Julio heeft ze aangevraagd..
Leek langer, maar goed, het was wel op de streams.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar duurde het ook 10 uur:
https://bigbrothertvshow.nl/dansmarathon-big-brother/
kneusjes zijn hetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden straks vuur dus dan hoeft er alleen nog hout op. Maar dat zullien die sukkels inmiddels wel uit hebben laten gaan.
Dan heb je wel wat gemist.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Van gehoord maar niet mee gekregen..
brrrrrrquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat gemist.
[ afbeelding ]
ze moeten allemaal niet zo op elkaar lettenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:53 schreef zodeju het volgende:
Hebben de heren Leroy en Julio nu door dat eigenkampje niks doet met de afwas...zowel Nawel als Noucine......
Echt hoor,en toch duikt hij steeds weer op een plasje te doen over BB.Hoe sneu wil je het hebben?quote:
weet je zeker dat je van die ene stream niks mistquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Heb je meerdere streams en dan krijg je dezelfde streams voorgeschoteld. Wat is daar het nut van??
Daarom zitten ze in BB en niet op Expiditie Robinsonquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden straks vuur dus dan hoeft er alleen nog hout op. Maar dat zullien die sukkels inmiddels wel uit hebben laten gaan.
hij krijgt ook de kansquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,en toch duikt hij steeds weer op een plasje te doen over BB.Hoe sneu wil je het hebben?
Ik mis hem al ;-)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat gedoe met die andere ex bewoners ook behoorlijk kansloos.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij krijgt ook de kans
ze zouden ook kunnen denken totaal niet interessant
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat gedoe met die andere ex bewoners ook behoorlijk kansloos.
wie schroeft er dan ook een verwarmingsplaat aan het plafondquote:
Ah scherp!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik zie vera nu met hout naar de hottub lopen
Nep Amsterdammer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Z'n spijtige vertrek
https://streamable.com/mibpqe
Ze heeft wel een leuk jurkje aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
Grace is altijd aan het schreeuwen als ze enthousiast praat
trekken ze elke keer een ander jurkje aan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuk jurkje aan.
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
trekken ze elke keer een ander jurkje aan?
ben later begonnen met Bb..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou ook niet met Nawel gaan dansen.
Kan jij goed dansen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik had gewoon gezegd
wil je samen dansen?
nee prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, op verzoek een aardig gesprekje van vanochtend .... Grace en Vera in de badkamer ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Omdat hij die eigenlijk wil?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
heb hem echt even terug geluisterd
waarom noemt hij nu eerst Vera???
Ik was nogal een fanatieke danser op Houseparty`s.Kreeg vaak vragen om in een club te komen dansen.quote:
dat was al vrij snel duidelijk dat het zo is gegaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Silves het volgende:
Oke dan,Nous mocht er 2 vrijstellen, maar mocht niet iedereen vrijsteel wie ze wilde, alleen uit Leroy, Vera en salar..leuk feitje dat dit toch wel van achter wordt geregeld...en geen zendercheck?
ook al niet meegekregen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was al vrij snel duidelijk dat het zo is gegaan
dat heeft Nous toen uitgelegd aan Nawel
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, op verzoek een aardig gesprekje van vanochtend .... Grace en Vera in de badkamer ....
Topper! 🙌🏻👍🏻💪🏻SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was nogal een fanatieke danser op Houseparty`s.Kreeg vaak vragen om in een club te komen dansen.
Manfred Langer van The It wilde me ook graag.
Kom even naar 40+quote:
Aanvulling hierop.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Omdat hij die eigenlijk wil?
he kan ook zijn manier van omgaan zijn hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Aanvulling hierop.
Gaat nog lekker awkward worden als hij zo doorgaat.
Vind het erg lullig voor Grace en Veertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vroeg het me ook af, staat ze daar omdat ze weet dat daar ook de streams (het is weer wat nieuws dus) staan of is ze aan het controleren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Silves het volgende:
Lijkt net alsof Nawel komt controleren als Nous alleen zit met iemand...vooral de gouden kamerbewoners...
De laatste keer stond ze ineens in de badkamer toen Nous met Tobi aan het praten was 1 op 1..kreeg een knuffel van tobi, Nawel in een keer tanden poetsen...die blijk in de spiegel richting die 2 was best vuil...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vroeg het me ook af, staat ze daar omdat ze weet dat daar ook de streams (het is weer wat nieuws dus) staan of is ze aan het controleren.
Dat is de bedoeling van dit soort panelen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie schroeft er dan ook een verwarmingsplaat aan het plafond![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Leroy ontploft ....
Ohh Leroy is de baas en beslist (Of tog niet ?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Echt he.....daarna is ze gaan konkelen met Leroy en Julio dat Noucine te wispelturig was en dat ze niet wist waar ze aan toe was.....Gedroeg zich ook lelijk naar Nouc toe en die was duidelijk aangeslagen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef Silves het volgende:
[..]
De laatste keer stond ze ineens in de badkamer toen Nous met Tobi aan het praten was 1 op 1..kreeg een knuffel van tobi, Nawel in een keer tanden poetsen...die blijk in de spiegel richting die 2 was best vuil...
quote:
Het is toch echt Kris die alweer interesse toont en luisterd en het gesprek gaande houdt ..dan is het toch fijn om lekker te praten ..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:36 schreef zodeju het volgende:
Geloof dat Hanne nu een mooi gesprek heeft met Kristof maar kan haar niet verstaan.
Ja snap ik ook niet ,hij heeft wel meer dingen die hij niet kentquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Ireth het volgende:
Salar kent Dirty Dancing niet!![]()
Dat zijn toch wel weer minpunten hoor...
Geloof je dat echt?? Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
GEloof dat Tobias maar wat graag de plek van Hanne wil innemen![]()
daar had ik ook kunnen dansen, maar was net 16 en mijn ouders vonden dat niet zo'n goed idee ( als Limburgse in het "verre" A'dam waar ik me heerlijk thuisvoelde)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was nogal een fanatieke danser op Houseparty`s.Kreeg vaak vragen om in een club te komen dansen.
Manfred Langer van The It wilde me ook graag.
Salar weet hoe hij zich moet kledenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:42 schreef zodeju het volgende:
Vindt die schoenen van Salar top, vooral zo met zijn blote voeten.
Ja, alleen hou ik niet zo van witte broeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar weet hoe hij zich moet kleden
kan mooi staanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, alleen hou ik niet zo van witte broeken.
Ja afschuwelijk die leggings voor mannen..al helemaal in het wit..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, alleen hou ik niet zo van witte broeken.
Van de Laidl zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
Nawel heeft een Jacuzzi
zo'n opblaasbare
kristof deed hun deur dicht?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:46 schreef Silves het volgende:
Daar komt hij weer met zijn klaagzang...en weer Kris die de schuld krijgt??? wappies daar in die kamer.
Wat dan.met veraquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
hij begint weer over Hanne en wat is er nou weer met Vera
dat is niet echt goed voor de populariteit van Nawelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef engine het volgende:
Zegt de ene simpele tegen de ander....
Geen flauw idee maar ik vind het prachtigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Ireth het volgende:
Over wie is ie nu weer aan het zaniken??
En niet dat Julio zei dat die nog wat moest koken dat ze nog wel even tijd hadden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Leroy weer tegen nawel over dat eten vanavond dat hanne iets zei
Hannequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Ireth het volgende:
Ja dat stuk verteld hij dus niet. Galbakquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
En niet dat Julio zei dat die nog wat moest koken dat ze nog wel even tijd hadden.
Hannequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Ireth het volgende:
blousje is te strakquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Uw dienstdoende Gigolo voor vanavond
Nou ik sla over hoor hahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
rotkopquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Eens voor wat hij dat vrouwtje nu allemaal al uitgemaakt heeft. Zijn scheld vocabulaire is echt niet normaalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
kan hij er niet uitgezet worden, ik kots op haar zegt die nu weer kom op BB mag dit allemaal zomaar of laten jullie het zo oplopen dat hij Hanne wat doet!!!
dit is nog erger als roddelen
en hij wil met ze allen op 1 kamer liggen
hoe komt ze er bijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef danilel het volgende:
Napalm over Kristoff;"hij heeft mij het leven hier het moeilijkst gemaakt"
Ze spuwt de haat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef danilel het volgende:
Het grappige is dat ze dat waarschijnlijk juist niet doen omdat hij meteen lelijke scheldwoorden gebruikt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
laat BB dit soort dingen maar eens in de uitzending zien
in de goede context
ik vrees het ergste maar hoop ergens op een gelijke stand en dat Salar Kristoff van de bank haaltquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef Silves het volgende:
Nawel haat Kris, Leroy op Hanna...wordt dus een duel...wie krijgt hanna op de bank, of Kris..denk zelf dat nawel toch haar zin krijgt.
Nee, Leroy had hem zelf dicht gedaan....toen hoorde ze iemand lopen en Nawel wil zien wie er langs loopt want nu kan Kristof aan de deur luisteren zonder dat ze het weet. Want Kristof doet dat.quote:
bizar dan moeten ze er nu ook wat van zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze dat waarschijnlijk juist niet doen omdat hij meteen lelijke scheldwoorden gebruikt.
ja dat kan nooit goed aflopen de haat die hij heeftquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Eens voor wat hij dat vrouwtje nu allemaal al uitgemaakt heeft. Zijn scheld vocabulaire is echt niet normaal
damnnnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Leroy had hem zelf dicht gedaan....toen hoorde ze iemand lopen en Nawel wil zien wie er langs loopt want nu kan Kristof aan de deur luisteren zonder dat ze het weet. Want Kristof doet dat.![]()
ja dus datquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
laat BB dit soort dingen maar eens in de uitzending zien
in de goede context
Nee dat vind ik niet. Hier is niks racistisch aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
bizar dan moeten ze er nu ook wat van zeggen
dat weet ze al heel lang heel zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
zegt ze nou dat ze wel Kristoff nomineert of niet, want bij de hottub leek het van niet en nu weer wel
Dat deed ,e om nouch uit te horen maar ze gaat dus wel op Kristofquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
zegt ze nou dat ze wel Kristoff nomineert of niet, want bij de hottub leek het van niet en nu weer wel
nee gaat me ook niet om racistisch of weet ik veel watquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Hier is niks racistisch aan.
ik vind toch wel dat hij nu even geroepen mag wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy noemt iedereen idioten en mongolen en kontenlikkers.
Ziet hij toch nog iets goedquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
hij vind ze allemaal stuk voor stuk idioten
Laat maar even gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind toch wel dat hij nu even geroepen mag worden
Ah zo...maar dan vind ik vooral dat je het gewoon uit moet zenden. Dit moet gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gaat me ook niet om racistisch of weet ik veel wat
maar als je het niet kunt uitzenden omdat je het te grof vind moet je dit ook niet accepteren
Ze weet ze wel te vinden.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me af hoe Nawel zou reageren op de situatie van Lil Kleine en Ali B.
dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet ze wel te vinden.
Lil Kleine dan maar?
Dit is echt niet normaal.......het zijn allemaal kontelikkers achterlijke idioten.....allemaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy spoort echt niet hoe hij praat over andere inwoners.
Gisteren ook over dat Glennis een mooi mens is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
ze weten het allemaal niet
maar het zou BB sieren om het te zeggen
Die heeft zelf helemaal niet in de gaten dat Leroy op haar kotst hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef danilel het volgende:
oeh Hanne komt bij groen, wanneer ontploft de bom??
ja dus ze stemt op hemquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef danilel het volgende:
[..]
dat weet ze al heel lang heel zeker
Die flikkerde ze op haar bed.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren ook over dat Glennis een mooi mens is.![]()
![]()
Dat kan niet,waar is Leroy?quote:
Dat is juist het misselijke aan hem. Altijd achter mensen hun rug zo slecht praten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy trekt gewoon je mond op tegen Hanne, maar dat durf onze speelgoed militair niet.
nee dat was niet met nouch erbij maar dat belgisch met andere woorden komt soms anders over ze zat met julio en leroyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat deed ,e om nouch uit te horen maar ze gaat dus wel op Kristof
Straks als ze uit de kamer is dan gaat die weer losquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy trekt gewoon je mond op tegen Hanne, maar dat durf onze speelgoed militair niet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
In de slaapkamer woestboos op Hannequote:
Zo oprecht en eerlijk..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Godverdomme Julio neus leeg peuteren en achter zijn hand en dan in mond doen brrrr
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe bedoel jequote:
Maar zoals Arjen Lubach een paar jaar geleden al zei. Ze heeft ook een zwaar leven gehad.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren ook over dat Glennis een mooi mens is.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we kunnen straks niets meer zingen hahaquote:
ah jawelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
we kunnen straks niets meer zingen haha
Gadverdammequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom is hij in BB gegaan en toegelaten had zijn plek aan iemand anders gegeven die het waardeertquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef Angel79 het volgende:
Mongooltjes, idioten. kontelikkers,volgens mij hoorde ik ook imbeciel even terug. Bb doe er eens wat aan dit kan echt niet
Dat is zo'n smeerlap. Hele dag zit hij aan zichzelf te plukken en wrijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan hetzelfde zeggen over Nawel want die doet ook nietsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom is hij in BB gegaan en toegelaten had zijn plek aan iemand anders gegeven die het waardeert
O hier ook dacht ga eens kijken. Maar helaasquote:
Verander maar niet van streamquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik raak niks aan
ik kijk gewoon nog
Dat is vaak wel het moment dat het fout gaat. Ik blijf er ook vanaf.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik raak niks aan
ik kijk gewoon nog
Ziggoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
welke provider hebben jullie
waar videoland het niet meer doet?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef Hendrik83 het volgende:
Dat voetje van Nouchine.
[ afbeelding ]
Dat keelgebaar vond ik ook wel apart.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef Stargazing het volgende:
"achterlijke mongolen"
"idioten"
"kontenlikkers"
"imbeciel"
"kut"
"ik ga haar achter het behang plakken"
" ik wil haar tegen de muur plakken"
En dat is alleen van vandaag
Moet er iemand gewond raken voor hij aangesproken wordt of wat?
Je zou denken, hij heeft al een waarschuwing op zak die zal zich wel rustig houden.. niet dus. Hij is net meer en harder beginnen schelden sinds hij op de vingers is getikt.
Dat voetje van Nouchine en ook eerst even tandjes op de lipjes
[ afbeelding ]
Dat voetje van Nouchine en ook eerst even tandjes op de lipjes
[ afbeelding ]
Wat heeft hij dan in godsnaam gedaan dat ze stichting korrelatie nodig heeft??quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef danilel het volgende:
ik denk niet dat nouchine dit doetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:05 schreef Silves het volgende:
Nous gaat goed met Kris, het zou toch niet zo zijn dat ze op Kris verplicht is te stemmen, omdat de Nawel dit wil...
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Lijkt een Videoland probleem te zijn. Stream zelfs van de site verdwenen bij mij.
Ik ook en ik kan nog kijken durf het niet te wagen om te switchen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Ziggo.
Ja op de tv loopt bij mij door maar op de laptop kan ik geen stream meer starten of vinden.quote:
ik heb het niet over het niets doenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik kan hetzelfde zeggen over Nawel want die doet ook niets
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replayquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja op de tv loopt bij mij door maar op de laptop kan ik geen stream meer starten of vinden.
Misschien komt er dadelijk iemand naar buiten met schuim rond zijn bek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Oh mogen we daarom groen niet zien
ik kijk via de laptopquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja op de tv loopt bij mij door maar op de laptop kan ik geen stream meer starten of vinden.
ja ik heb kpn maar op me telefoon en laptop doet die het heb alleen beide zelfde beeldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
Samsung TV?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk via de laptop
tv wil niet bij mij
nog nooit gewerkt
Dit isnog erger dan die foto van leroy vanmorgenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit isnog erger dan die foto van leroy vanmorgen
hoop het zo..vanmorgen dacht ik te horen dat ze weer op hanna gaat en ? toen ging mnawel weer haar praatje over Kris afsteken...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk niet dat nouchine dit doet
ik schreef hetzelfde ik heb echt ook dat ideequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef Stargazing het volgende:
"achterlijke mongolen"
"idioten"
"kontenlikkers"
"imbeciel"
"kut"
"ik ga haar achter het behang plakken"
" ik wil haar tegen de muur plakken"
En dat is alleen van vandaag
Moet er iemand gewond raken voor hij aangesproken wordt of wat?
Je zou denken, hij heeft al een waarschuwing op zak die zal zich wel rustig houden.. niet dus. Hij is net meer en harder beginnen schelden sinds hij op de vingers is getikt.
@FreshFruitquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit isnog erger dan die foto van leroy vanmorgen
Dat hij maar snel vertrekt. En Nawel mag volgen. Big Brother zou hem gewoon uit het huis moeten gooien want Leroy geeft duidelijk niets om zijn waarschuwing.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik schreef hetzelfde ik heb echt ook dat idee
Hij denkt dat Tobias beetje verliefd is op Grace, maar andersom nietquote:
Hij ziet wat ie wil zien he.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hij denkt dat Tobias beetje verliefd is op Grace, maar andersom niet![]()
Het precies verkeerd zien haha
er is er maar 1 verliefd op Gracequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil nie zeggen da ik bed ben maar....
en dat is Grace zelf...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is er maar 1 verliefd op Grace![]()
Nee, en Nawel houdt haar mond.....daarom was hij zo om haar heen aan het dralen in de keuken en vroeg haar of hij een beetje goed gedanst had met haar.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef engine het volgende:
Leroy denkt dat Grace meer op bad boys valt![]()
Beetje meer zoals hij zeg maar. Al wil hij dat niet zeggen.
whahahhaha tuurlijk Leroyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef engine het volgende:
Leroy denkt dat Grace meer op bad boys valt![]()
Beetje meer zoals hij zeg maar. Al wil hij dat niet zeggen.
ze zegt zelfquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:16 schreef Ireth het volgende:
Ah wat lief, Julio wil dat Nawel rustig aan doet, niet de vloer op met haar rugpijn...
Ze is gewoon ongesteld droplul! Ze heeft geen hernia!!
Maanstonde hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:16 schreef Ireth het volgende:
Ah wat lief, Julio wil dat Nawel rustig aan doet, niet de vloer op met haar rugpijn...
Ze is gewoon ongesteld droplul! Ze heeft geen hernia!!
Tobias zegt ook dat Grace met iedereen flirt maar de militair ziet dat als signaal dat zij hem ziet zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, en Nawel houdt haar mond.....daarom was hij zo om haar heen aan het dralen in de keuken en vroeg haar of hij een beetje goed gedanst had met haar.....
Toen werd ze weer weg geroepen om te gaan dansen en vanaf toen kreeg hij weer een ontzettende rot bui.
Dat ze maar leegloopt en verdwijnt viahet doucheputjequote:
Sorry ,maar ik ga stuk hier.quote:
Zielig eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias zegt ook dat Grace met iedereen flirt maar de militair ziet dat als signaal dat zij hem ziet zitten
Ziggoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
Je bent niet alleen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk.
Straks gaat hij nog naar Tobias en zeggen moet je horen ik weet dat je Grace ziet zitten maar ze valt eigenlijk op mij.![]()
![]()
Nawel ziet het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |