Het gaat erom of mijn werkgever mij hiervoor mag schorsen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:29 schreef christmastsunami het volgende:
Koop een 'Jogger', een spijkerbroek die zit als een joggingbroek, de naam is 'Jogger'.
of een extreem wijde spijker skatebroek.
Ja natuurlijk, hij mag ook eisen dat je in bikini komt, het is zijn eigendom.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:39 schreef hanskraaijjr het volgende:
[..]
Het gaat erom of mijn werkgever mij hiervoor mag schorsen?
Mwooaaaah, dat durf ik te betwijfelen🤣quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:40 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij mag ook eisen dat je in bikini komt, het is zijn eigendom.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:42 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik vind een joggingbroek lekkerder zitten met magazijnwerk.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:29 schreef christmastsunami het volgende:
Koop een 'Jogger', een spijkerbroek die zit als een joggingbroek, de naam is 'Jogger'.
ja hey, je moet daar niet werken. Ik kan me wel een hoop ellende voor stellen als jeje niet aanpast, via de rechter dan maar afdwingen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:41 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Mwooaaaah, dat durf ik te betwijfelen🤣
Lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:44 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ja hey, je moet daar niet werken. Ik kan me wel een hoop ellende voor stellen als jeje niet aanpast, via de rechter dan maar afdwingen?
succes, of zoek iets anders, waar je wel mag aan doen wat je wil, het zal wat moois worden.
Lees de link nou maar gewoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:46 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ohw, dus iedereen moet ook maar een paar achterlijke tattoos accepteren, in het gezicht ofzo?
Er kan inderdaad niet opeens sprake zijn van een uitzondering speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:46 schreef hanskraaijjr het volgende:
Heb je mijn stukje gelezen, er zijn uitzendkrachten die ook een joggingbroek aan hebben en dat wordt wel getolereerd.
Dankjewel, hier kan ik wel iets mee. Het is niet officieel vastgelegd wat ik weet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een werkgever mag kledingvoorschriften voorschrijven, maar! Daar zitten wel haken en ogen aan.
https://www.unie.nl/tips/(...)k-wel-en-niet-dragen
Volgens mij werkt TS direct voor de werkgever maar lopen die “joggers” rond vanuit uitzendbureaus, zo begrijp ik het tenminste.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef Fer het volgende:
Mag het niet van de opdrachtgever of jouw uitzendbureau.
En die doen hetzelfde werk?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:46 schreef hanskraaijjr het volgende:
Heb je mijn stukje gelezen, er zijn uitzendkrachten die ook een joggingbroek aan hebben en dat wordt wel getolereerd.
Gopniks Cyka!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:16 schreef Farenji het volgende:
Als echte oostblokker moet je wel de slav squat kunnen doen, en dat lukt nou eenmaal niet zo goed zonder een adidas joggingbroek.
[ afbeelding ]
Wanneer veiligheid de reden is dan moeten ze de werkkleding verstrekken wat ik weet dus dan moeten ze dat maar doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:41 schreef paardendokter het volgende:
Je bent daar om in een beschutte omgeving beschut werk te doen. Je geeft in het topic niet aan hoeveel en welke beperkingen je hebt, maar ik kan me zo voorstellen dat met gevaarlijke machines in de omgeving het inhurend bedrijf speciaal voor en van jou eist dat je veilige kleren aan hebt. Met een flodderende joggingbroek aan je ledematen zou je immers zomaar gegrepen kunnen worden door een gevaarlijke machine of zo. Ligt de verklaring wellicht in deze hoek ?
Onveilige kleren zijn en blijven onveilige kleren. Ongeacht wie ze aan heeft toch? Dus dan allemaal spijkerbroek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:41 schreef paardendokter het volgende:
Je bent daar om in een beschutte omgeving beschut werk te doen. Je geeft in het topic niet aan hoeveel en welke beperkingen je hebt, maar ik kan me zo voorstellen dat met gevaarlijke machines in de omgeving het inhurend bedrijf speciaal voor en van jou eist dat je veilige kleren aan hebt. Met een flodderende joggingbroek aan je ledematen zou je immers zomaar gegrepen kunnen worden door een gevaarlijke machine of zo. Ligt de verklaring wellicht in deze hoek ?
Zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:41 schreef paardendokter het volgende:
Dan mag de werkgever die verstrekken toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Onveilige kleren zijn en blijven onveilige kleren. Ongeacht wie ze aan heeft toch? Dus dan allemaal spijkerbroek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |