SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
De gespreksonderwerpen zijn toch best wel dun bezaaid om uit te kiezen lijkt mij...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:02 schreef Poeziewoes het volgende:
Kan het in het BB huis ook nog over andere dingen gaan dan nomineren?
Zijn ze allemaal al uit gekletst over gewone zaken, die ze mee gemaakt hebben?
Valt mij nog mee dat ze alles al niet uitgestippeld hebben tot die finale, BB is ook kampioen stream locks
Ja... maar tis mr peanuthead hé....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:05 schreef Angelique61 het volgende:
Ze hebben die oven toch wel eerder gebruikt?
Ja, maar die bewoners zijn naar huis gestuurd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:05 schreef Angelique61 het volgende:
Ze hebben die oven toch wel eerder gebruikt?
Ze hebben alles al vast staan in een draaiboek zowel qua stemmingen, live TV uitzending en ook de thema weken inclusief de opdrachten die hier bij horen. Het begint echt wel een beetje voorspelbaar te worden dus hopelijk gooien ze er nog wat échte twists in, nieuwe of oude bewoners er in, geheime kamer etc. want het wordt wel erg gezapig zo als er steeds mensen afvallen. De groep wordt steeds kleiner en dus ook saaier.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:02 schreef Poeziewoes het volgende:
Valt mij nog mee dat ze alles al niet uitgestippeld hebben tot die finale, BB is ook kampioen stream locks
Op zich vind ik het wel meevallen, maar, is dit spel niet een spel wat je juist zo moet doen als wat jij hier boven omschrijft? het is geen temptation eiland of een lange vakantie, ze spelen een spel, en in dat spel moet je met manipuleren , liegen bedriegen bekonkelen, bondjes , zien 1e te wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:02 schreef Poeziewoes het volgende:
Dus nooit geen radio thuis aan.....geen tv....waar komt hij vandaan?....zal het toch een marsmannetje zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Ze vroegen net in de dagboekkamer ken je de liedjes wel Leroy? Ik zei ja, die ken ik van de tijd dat we vroeger met de auto weggingen.
hou toch op met je theorieen, Ze hebben alles al vast staan. Ik kan me voorstellen dat ze ideeen hebben over de opdrachten of over de thema's, maar al vast hebben staan wie er genomineerd gaat worden en wie eruit zal gaan, wil er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben alles al vast staan in een draaiboek zowel qua stemmingen, live TV uitzending en ook de thema weken inclusief de opdrachten die hier bij horen. Het begint echt wel een beetje voorspelbaar te worden dus hopelijk gooien ze er nog wat échte twists in, nieuwe of oude bewoners er in, geheime kamer etc. want het wordt wel erg gezapig zo als er steeds mensen afvallen. De groep wordt steeds kleiner en dus ook saaier.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja... maar tis mr peanuthead hé....
Dat hebben ze wel. Jij hebt nog nooit bij TV gewerkt. Dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
hou toch op met je theorieen, Ze hebben alles al vast staan. Ik kan me voorstellen dat ze ideeen hebben over de opdrachten of over de thema's, maar al vast hebben staan wie er genomineerd gaat worden en wie eruit zal gaan, wil er bij mij niet in.
hahaha, en jij wel dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel. Jij hebt nog nooit bij TV gewerkt. Dat blijkt maar weer.
wij zijn bij jequote:
Ik weet er meer van af dan jij in ieder geval. Maar dat is me wel duidelijk geworden in al die jaren dat we hier nu mee lullen met streams.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
hahaha, en jij wel dan?
ergens als assistent van de assistent van de schoonmaker ofzo?
Ik geloof het ook, wordt niks aan het toeval over gelaten, niks spontaans...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel. Jij hebt nog nooit bij TV gewerkt. Dat blijkt maar weer.
Klopt en zeker bij grote producties als BB niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:21 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook, wordt niks aan het toeval over gelaten, niks spontaans...
Hij doet in ieder geval zijn best.....draait als een hondje om haar heen.....hij heeft tenslotte met haar gedanst en denkt nu John travolta te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:21 schreef engine het volgende:
Weet Leroy al dat Grace weer beschikbaar is?
;hahaha, ik blijf hier lachen. Klop jezelf nog maar een keertje op de borst over je geweldige kennis.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet er meer van af dan jij in ieder geval. Maar dat is me wel duidelijk geworden in al die jaren dat we hier nu mee lullen met streams.
Dat zal ik zeker doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:23 schreef Verida het volgende:
[..]
;hahaha, ik blijf hier lachen. Klop jezelf nog maar een keertje op de borst over je geweldige kennis.
Wel jammer, ben \o benieuwd als allles op eigen kracht gaat hoe het dan zou zijn..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt en zeker bij grote producties als BB niet.
Dan wordt het een grote Jan boel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:23 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Wel jammer, ben \o benieuwd als allles op eigen kracht gaat hoe het dan zou zijn..
Voor 5 min is het wel leuk, maar soms lijkt het of ze de hele dag aan het zingen isquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het vanochtend wel leuk vond zo op de achtergrond
Er lijkt geen eind aan te komenquote:
zomaar even uit nieuwsgierigheid : "Waarom kijk jij eigenlijk nog naar BB?"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan wordt het een grote Jan boel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij doet in ieder geval zijn best.....draait als een hondje om haar heen.....hij heeft tenslotte met haar gedanst en denkt nu John travolta te zijn.
Wat is dat nu weer voor rare vraag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
zomaar even uit nieuwsgierigheid : "Waarom kijk jij eigenlijk nog naar BB?"
Ja erg he..staat steeds met zijn gehele lijf er boven op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Julio over braadworst bakken :ga je die allemaal doen moet we niet bewaren ?
Had je gisteren moeten ,eggen toen je met ze 2e 9 braadworst opvrat Dombo
dat was gewoon een stille wraakactie van de groenenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Julio over braadworst bakken :ga je die allemaal doen moet we niet bewaren ?
Had je gisteren moeten ,eggen toen je met ze 2e 9 braadworst opvrat Dombo
hebben jullie Noush al gezien hahaquote:
is het geen velletje van het worstje dan is het wel een velletje van Goelioquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja erg he..staat steeds met zijn gehele lijf er boven op.
Ja precies en maar over ze neus wrijvenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja erg he..staat steeds met zijn gehele lijf er boven op.
Julio en Leroy praten liever over mensen en steken zich graag veel veren in hun reet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
ja zegt dit nu ook tegen de ander, dat je alleen de afwas doet iedere keer..IK doe het , en de andere niet...poeh wat is het leven zwaar he.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:30 schreef danilel het volgende:
[..]
is het geen velletje van het worstje dan is het wel een velletje van Goelio
Omdat ik verder geen leven hebquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Tijd dat ze samen gaan dansen voor een uurtje, op de muziek van de dodenrit van DRs P..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Julio en Leroy praten liever over mensen en steken zich graag veel veren in hun reet.
Exact datquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:32 schreef zodeju het volgende:
Leroy en Julio kunnen nu wel mopperen dat niemand wat doet, maar voor een week terug lagen ze zelf met Peter en Nouchine om bed van de queen heen....en toen moest er ook van alles gebeuren in de keuken.
Toen kwamen ze vlug hun hapje halen en zelfs op bed te eten.
toen was alles normaal dat Peter de hele dag stond af te wassen en te koken en te bakken..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:32 schreef zodeju het volgende:
Leroy en Julio kunnen nu wel mopperen dat niemand wat doet, maar voor een week terug lagen ze zelf met Peter en Nouchine om bed van de queen heen....en toen moest er ook van alles gebeuren in de keuken.
Toen kwamen ze vlug hun hapje halen en zelfs op bed te eten.
Ik zou uit het BB huis stappen, stel je voor, het druppelt binnen, dat kán helemaal niet, weet jequote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:36 schreef Silves het volgende:
Och gerrum, hij wordt er helemaal ziek van...het dak lekt..die druppels toch.
of "wat wil je Leroy's worstje of Julio's korstje?"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:31 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
![]()
durfde het niet te melden...schilfertje hier en een schilfertje daar...
ik hoorde het hem zeggen ook nog van te voren dat je niet in het worstje moet prikkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:37 schreef JDB94 het volgende:
'Dat kontje neem ik altijd, vind ik het lekkerste' - Goelio
Hahaha zo fout dit
Ja inderdaad ook met die broekspijpen zo hoog Alleen brilletjes ontbreekt nogquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:37 schreef Angelique61 het volgende:
Leroy lijkt Steve Urkel wel met zn outfit
Whoehoehoequote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:37 schreef danilel het volgende:
[..]
of "wat wil je Leroy's worstje of Juloi's korstje?"
Hij mag Kris niet, maar wil steeds hetzelfde eruit zien..zo mislukt..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:37 schreef Angelique61 het volgende:
Leroy lijkt Steve Urkel wel met zn outfit
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:40 schreef Hendrik83 het volgende:
Het regent buiten dus ze kunnen niet in de hottub want dan word je nat.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:40 schreef Hendrik83 het volgende:
Het regent buiten dus ze kunnen niet in de hottub want dan word je nat.
Oooo serieus, dan zijn we bankroet..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:40 schreef danilel het volgende:
[..]
heb je nog inspiratie voor de menukaart van jullie restaurant nodig?
als alles al bekend is en al vast staat is het toch vrij zinloos om ernaar te kijken ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor rare vraag.
Hier ga ik maar niet op antwoordenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Iiiiieeeuuww.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:30 schreef danilel het volgende:
[..]
is het geen velletje van het worstje dan is het wel een velletje van Goelio
Echt die spoort echt niet die leroy. Hij schelt steeds op hanne op die manier. En julio geeft hem dus nu weer wel gelijk pfffquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:44 schreef engine het volgende:
Ze reageert gewoon als een achterlijke imbeciel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |