Niet al dertig jaar verliefd zijn op Timmerquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:56 schreef Caland het volgende:
In mijn herinnering waren die schaatsvrouwen vroeger ook altijd spuuglelijk. En nu heb je opeens zo'n JuttaGodin en dat meisje van shorttrack. Prima ontwikkeling lijkt me.
Ik weet wat erop heeft gelegen, daar word ik niet vrolijk van maat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:58 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Niet al dertig jaar verliefd zijn op Timmer
Anni Friesingerquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:58 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Niet al dertig jaar verliefd zijn op Timmer
Carla Zijlstra, Christine Aaftinkquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:56 schreef Caland het volgende:
In mijn herinnering waren die schaatsvrouwen vroeger ook altijd spuuglelijk. En nu heb je opeens zo'n JuttaGodin en dat meisje van shorttrack. Prima ontwikkeling lijkt me.
LeMayquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:56 schreef Caland het volgende:
Takagi wint niks, choke genot.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:04 schreef Montov het volgende:
Japan heeft nog geen gouden medaille, dus Takagi gaat goud winnen.
En de horoscoop voor Takagi was ook positief, dus daar kan niets mis gaan.
Die film over hem was wel echt ultiem slechtquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dat verhaal van Dan Jansen had wel iets meer lading.
Een reconstructie op een shorttrack baan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Die film over hem was wel echt ultiem slecht
Met matras Lotte.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wüst in Sotsji.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |