Logisch toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit.
En natuurlijk de ene dag is de andere niet, dus ik kan net met mijn ene x verspreken de 99e van die dag zijn, waardoor t ff niet lekker valt. Maar over t algemeen moet er wederzijds begrip zijn. Ik doe m'n best, de ander moet snappen dat ik niet 100% alles goed kan doen meteen.
Ja doe dan non-binair and call it a day!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch toch?
Maar er zijn nu ook al genders die gedurende de dag veranderen.
Tiktok, hou op met me. #opaquote:Tiktok is a hell of a drug.
Je krijgt dezelfde brief als Lil'Kleinequote:@:TT. nu pas? Mietjes.
Dat je me klein noemt, of beschuldigt van slaan, soit. Maar oh wee als je me uitmaakt voor nederrapper jochiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja doe dan non-binair and call it a day!
[..]
Tiktok, hou op met me. #opa
[..]
Je krijgt dezelfde brief als Lil'KleineDuurde even.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je me klein noemt, of beschuldigt van slaan, soit. Maar oh wee als je me uitmaakt voor nederrapper jochie
En terecht, iedereen heeft een grensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Ik vrees de toorn van de hittegolf.
Nou, op de schaal van HeatWave kun je nog wel ff los hoor voordat jij in de buurt van cancellen komt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:47 schreef Tegan het volgende:
Ik houd me maar in voor ik ook cancelled word.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:47 schreef Tegan het volgende:
Ik houd me maar in voor ik ook cancelled word.
Amateur is het ook he.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is maar de helft
Oooooh, snap!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is maar de helft
quote:
Ik wil je niet delen natuurlijk.quote:
Geld moet rollen!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb weer veel te veel geld uitgegevenMaar wel aan hele leuke kleren (eindelijk weer eens voor mezelf)
Nou ja, goed om te weten dat je je prioriteiten stelt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:05 schreef Tegan het volgende:
Jij bent al verder.
Met gianni is er tenminste nog een puur theoretische kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |