quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:43 schreef Lyrebird het volgende:
Die eerste is idd top. Hier nog eentje, misschien nog wel beter:
Die Moundrag is idd wat raar, maar dat mag ook wel eens. Ik heb er met plezier naar gekeken.
De KEXP filmpjes komen zo nu en dan voorbij in m'n Youtube feed. Wat mij betreft een van de belangrijkste uitvindingen van deze eeuw. Een app die zelf uitvogelt wat voor een muziek je leuk vindt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:16 schreef Eightyone het volgende:
...of moeten het persé live-optredens zijn?
Je weet ze wel te pikken tong80. Helmet staat in mijn top 5.quote:
Echt een geweldige zender. Met prima en deskundige presentatoren.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:42 schreef Maanlander het volgende:
Hey wat leuk. Ik kom bijna nooit op het forum maar zo te zien ben ik niet de enige luisteraar van KEXP.
Khruangbin vind ik hun laatste album fantastisch met die Malinese zanger, vooral het nummer Ali.
Delvon Lamarr helemaal top, en True Loves, muziek die daarop lijkt van onder andere Grey Boy Allstars.
Gary Clark Jr. heb ik daar ook ontdekt, meer blues.
Dojo Cuts, daar zijn hier ook wel liefhebbers voor dan.
Dan maak je maar zinquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:40 schreef Ulx het volgende:
Even de complete Frankie and the Witchfingers set omdat ik gisteren geen zin had verder te zoeken.
Dat is wel een lekkere iddquote:
Is mijn favoriete " zender" Seatlequote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:38 schreef Gunner het volgende:
Kende KEXP niet maar deze band die niet zo heel bekend hier in NL is hebben daar blijkbaar ook opgetreden
Had ik die nog niet geplaatst? Geweldige ontdekking was dat een aantal jaar geleden. Inmiddels ook live gezien. Er staat een nieuwe opname van hun op KEXP, duurt 45 minuten ofzoquote:
De zangeres stopt ermeequote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:34 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hollandse glorie, üit Ämsterdüm
Ik las het toevallig net.quote:
Dat klonk erg prettig.quote:
Ha ha. Dan zal ik wat zachters van Bob Mould (Hüsker Dü) posten......quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klonk erg prettig.
Bob Mould moet ik op een ander tijdstip nog maar eens proberen, dat vond ik wat te heftig voor ‘s ochtends vroeg.
Geweldig idd.quote:
Waterboys, geweldig. Erg fijne uitvoering ook!quote:
Ik heb ze gezien op Graspop. Instant fanquote:
Ik al een tijdje. Heerlijke band.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien op Graspop. Instant fan
Erg fijn dit.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef pipster het volgende:
Om een of andere reden vind ik dit altijd een heerlijk nummer
Apart, lekker. Mooie kantoorklerks outfits. Klinkt geweldig eigenlijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef pipster het volgende:
Om een of andere reden vind ik dit altijd een heerlijk nummer
Tarpitquote:
Your my boy. Grunge ? Up your ass. Ha ha ha. Gewoon een kut term voor ooit geweldige muziek. Na Nirvana en met Pearl Jam was het "over" Vanaf Wipers/Hüsker Dü tot 92. Mooist muziektijd (voor mij). Eén van m'n mooiste concerten was Dinosaur met Nozems in Paradiso 91.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:56 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
TarpitEen van mijn favoriete Dinosaur Jr. nummers en misschien wel het beste voorbeeld van grunge jaren voordat grunge bestond.
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:56 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
TarpitEen van mijn favoriete Dinosaur Jr. nummers en misschien wel het beste voorbeeld van grunge jaren voordat grunge bestond.
Klinkt wel lekker. Morgen helemaal luisteren. Maar Oh Sees hebben het wiel toch ook niet uitgevonden ? Fuzztones, The Hypnotics of Ty Segall is ze niet vreemd.quote:Op maandag 16 september 2024 23:38 schreef Ulx het volgende:
En dan gaan jonge bandjes ineens Thee Oh Sees naspelen.
Prima drummer wel, maar dit is wel wat zwaar voor het ontbijtquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:59 schreef pipster het volgende:
Deze is ook wel lekker.
Fijne drummer wel
Briljant. Als ontbijt naar hardcore vriend geschonken net.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:59 schreef pipster het volgende:
Deze is ook wel lekker.
Fijne drummer wel
Ooit op Lowlands gezien. Dat ze nog bestaan.quote:
Had ik die nog niet gepost ? Straks effe luisteren. Wereldband.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:22 schreef Lyrebird het volgende:
Helmet
Bekijk deze YouTube-video
0:36 Wilma's rainbow
11:40 Milquetoast
Strak!
3 augustus te zien in Tivoliquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:22 schreef Lyrebird het volgende:
Helmet
0:36 Wilma's rainbow
11:40 Milquetoast
Strak!
Ik wilde hem net posten. Now playing.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:11 schreef Puzzie het volgende:
Amyl and The Sniffers - Full Performance
quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:29 schreef pipster het volgende:
Vorige week nog in het voorprogramma bij Propagandhi.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:04 schreef Eightyone het volgende:
KEXP en gelijksoortige publieke Amerikaanse zenders (van die vierletterigen die met een K of W beginnen) worden in hun voortbestaan bedreigd.
https://www.seattletimes.(...)l-public-media-cuts/
...het is er door. Trump hoeft alleen z'n handtekening nog te zetten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:04 schreef Eightyone het volgende:
KEXP en gelijksoortige publieke Amerikaanse zenders (van die vierletterigen die met een K of W beginnen) worden in hun voortbestaan bedreigd.
https://www.seattletimes.(...)l-public-media-cuts/
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
...het is er door. Trump hoeft alleen z'n handtekening nog te zetten.
https://www.spreekbuis.nl(...)joen-euro-bezuinigd/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |