SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
en deze vlak erna , Tobi en Kris in de tuin over gracequote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Gesprek Tobias Vera badkamers
ik was ook bezig, je was me net voor "Duurt te lang..."quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom opent er niemand?
Ik wist niks te bedenken
Is toch goeie TT ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom opent er niemand?
Ik wist niks te bedenken
Je hoeft alleen de titel te veranderen. En helemaal onderin op invoeren klikken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef rinardo het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet openen, dus als ik per ongeluk laatste ben , doet een ander het altijd.
Met dat soort van gesprekken gaat het geluid uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tobias en Kristoff weer kader-overleg in de sauna?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
Vera ook in de sauna.
Met Tobias. En Kristof.
Ik zet krullen maar ik ga in de sauna. Nou ja, ik ben nu toch bezig.
Het was de bedoeling met Salar er bij, maar Salar wilde niet lui worden van de sauna.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tobias en Kristoff weer kader-overleg in de sauna?
Nee. Handdoek vergeten. Nu zit ze in haar badpak.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het was de bedoeling met Salar er bij, maar Salar wilde niet lui worden van de sauna.
Vera: Ik ben mijn handdoek vergeten.
Met wie fluistert hij....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:13 schreef rinardo het volgende:
stream 2 luister, salar zegt , niet verder vertellen en fluistert
Dacht ook Hanna weer op Nous als 2de..leroy eerstequote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
nouch denkt dat ze op haar gaan. In ieder geval Vera.
Wat ik hoorde is dat hij het over Leroy had ,maar ze praten wel heel zachtjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:19 schreef rinardo het volgende:
ik hoorde salar zeggen in begin, Ik ga het anders doen, de rest kreeg ik niet mee
Tobi en Kristof denken op Leroy en Julio, ze gaan lijntjes uitzetten naar Vera, Grace en Hanna..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:19 schreef rinardo het volgende:
ik hoorde salar zeggen in begin, Ik ga het anders doen, de rest kreeg ik niet mee
Salar wil niet meer op Nawel stemmen, hun band is verbeterd afgelopen week, maar op Leroy en Julio.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:19 schreef rinardo het volgende:
Wat ik begreep is dat kristof even heel snel tegen Salar zei pp wie hij ging en dat Salar hetzelfde dacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:19 schreef rinardo het volgende:
Nou dit. Ik wordt knettergek van dat getik en gehum....quote:
Kreeg hij ingefluisterd van Kristofquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Salar wil niet meer op Nawel stemmen, hun band is verbeterd afgelopen week, maar op Leroy en Julio.
Ah, ik had wel meegekregen dan Kristof en Tobias het ook over Leroy en Julio hadden, maar niet dat het ook al doorgegeven was aan Salar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:23 schreef juul. het volgende:
[..]
Kreeg hij ingefluisterd van Kristof
Of ze dacht misschien dat ze er maar een week ging inzitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:26 schreef zodeju het volgende:
Wat mij verbaast is dat Nawel altijd kleding van andere draagt....nu heeft ze het overhemd/jasje van Tobias aan. Zal ze weinig hebben mee genomen of zich groter voor gedaan dan ze is.
En Leroy ook, de hemden van salar en nu de bretels en bruine schoenen van Kris..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:26 schreef zodeju het volgende:
Wat mij verbaast is dat Nawel altijd kleding van andere draagt....nu heeft ze het overhemd/jasje van Tobias aan. Zal ze weinig hebben mee genomen of zich groter voor gedaan dan ze is.
ze vertelde in begin dat ze echt altijd in netjes loopt thuis pakken enz denk dat ze dat voor in het huis nu toch TE vindquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:26 schreef zodeju het volgende:
Dus nu urenlang SL.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Dansmarathon, wegens succes geprolongeerd.
Leroy dat is te kleinquote:
Grace heeft bij haar vorige poging iemand een gebroken rug gedanst dus best gewaagd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Dansmarathon, wegens succes geprolongeerd.
Zoiets lijkt het wel te worden.quote:
Wat een vindingrijke opdracht en wat een mafketels daar bij de redactiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat we een SL kregen met de bekendmaking, ze krijgen iets met dansen, nou big deal omdat geheim te houden..
Wat een heerlijke vent is het ook. gaat oefenen met Nous die er helemaal ongemakkelijk van wordt.....quote:
gaan we met ze allen kijken hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:37 schreef Hendrik83 het volgende:
Niet vergeten.
[ afbeelding ]
Als iemand van fok wint kan die evt. even uitleggen wat we van de SL vinden.
Blijkbaar krijgen we dus wel iets te zien op stream, want dit zullen ze vast niet doen tijdens een SL of schat ik ze nu te hoog in bij BB.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:37 schreef Hendrik83 het volgende:
Niet vergeten.
[ afbeelding ]
Hij wil geloof ik met iedereen wisselen.quote:
Triest, dat ze al reclame moeten maken voor hun LS... ik kan me voorstellen dat afhakers zijn gezien hun beroerde streambeleidquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:37 schreef Hendrik83 het volgende:
Niet vergeten.
[ afbeelding ]
Van salar...de bretels net geleend van kris, leroy wilde de bruine schoenen niet, nu heeft Tobi ze aan..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wil geloof ik met iedereen wisselen.
Lachen dat het hem ook helemaal niet uitmaakt, nu draagt hij een blouse van Vera geloof ik.
Dus de hele tijd omkleed stream van het volgende duo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:42 schreef Dotteke het volgende:
"we hebben in ieder geval een feestje tot 00.30 uur vannacht", zegt Vera
Beyond BBquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:44 schreef just me het volgende:
Ben benieuwd wat wij ervan meekrijgen
Tobias kan zijn partner vlotjes in de lucht gooien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:46 schreef rinardo het volgende:
oke ik heb
Nawel - leroy
Nouchine - salar
Tobias - hanne
Vera -kristof
Juilo - grace
zonder krukken en zonder Brace..te grote schoenen aan..hahaha die zit weer in het hotel laterz...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tobias kan zijn partner vlotjes in de lucht gooien.
Moet hij wel oppassen, straks moeten ze ook nog een gat in het dak repareren, van de bouwkeet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tobias kan zijn partner vlotjes in de lucht gooien.
Helemaal niets, want we krijgen nooit beelden uit de Gameroom. Vorig jaar kregen we bij godsgratie wel wat beelden maar denk dat dit ook met rechten te maken heeft van de muziek die gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:44 schreef just me het volgende:
Ben benieuwd wat wij ervan meekrijgen
Dat zijn eigen schoenen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Van salar...de bretels net geleend van kris, leroy wilde de bruine schoenen niet, nu heeft Tobi ze aan..
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niets, want we krijgen nooit beelden uit de Gameroom. Vorig jaar kregen bij godsgratie wel wat beelden maar denk dat dit ook met rechten te maken heeft van de muziek die gedraaid wordt.
dat is toch wel lief van BB dat ze dit zo voor jou regelenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:51 schreef Ireth het volgende:
Nou, met 2 dezelfde streams de komende 20 uur heb ik iig genoeg aan mijn Android telefoon om te kijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch wel lief van BB dat ze dit zo voor jou regelen
Leuk dat ze dit doen. Hopelijk komen er nog foto's online na afloop van degene die gewonnen heeft.quote:
Dan kom je in BBBquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Leuk dat ze dit doen. Hopelijk komen er nog foto's online na afloop van degene die gewonnen heeft.
Zal wel op 1 zijn of beide.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:58 schreef Silves het volgende:
[..]
welke stream 1 of 2?? wat heeft belgie?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sowieso op 1, de Belgen hebben 2 niet...
Jesus christ wat een scam dit!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... BB is nog te cheap om een paar zelftesten te kopen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... BB is nog te cheap om een paar zelftesten te kopen
[ afbeelding ]
Leroy Nawelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef freaky40 het volgende:
Laat me raden Grace en Tobias als duo?
Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Leroy Nawel
Tobias Hanne
Salar Nouchine
Vera Kristof
Julio Grace
¤ 33.777quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou, dan haak ik al af. Dat soort nutteloze info blijft bij mij niet hangen
Nope, Tobias met Hanne en Grace met Julioquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef freaky40 het volgende:
Laat me raden Grace en Tobias als duo?
Wat ik al schreef, dat ze een oproep deden om op deze tijd naar de streams te kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Dat worden saaie eenzijdige streams tot vannacht als we de Gameroom niet te zien krijgen.
https://www.instagram.com(...)2773700680124620245/quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:18 schreef GayGuy het volgende:
Kan iemand een link naar hun insta stories bericht delen?
Ja heel vreemd. Oproepen om te kijken en dan niks laten zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik al schreef, dat ze een oproep deden om op deze tijd naar de streams te kijken.
Weer een bewijs dat ze er niets van snappen.
ik kreeg die 2e vraag niet? of moet het niet via de insta link ingevuld worden?quote:
die kreeg geen tijd om te kleden, moest meteen als 1e samen met Leroyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgens mij zijn er geen regels vanuit BB, maar hebben ze zelf besloten een half uur per koppel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:23 schreef Angelique61 het volgende:
Hoelang moeten ze per koppel dansen?
Ok thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen regels vanuit BB, maar hebben ze zelf besloten een half uur per koppel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:23 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Onder het motto "al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een Nawee"
wow heftig!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dansen in de gameroom tot 00:30
Ja, daar zit ik ook aan te denken. De eerste uren kregen we niets te zien, en in de avond gingen de streams naar de Gameroom.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
wow heftig!!!
net als vorig jaar mogen we de eerste uren niet zien?
hoezo dezelfde code?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:16 schreef Hendrik83 het volgende:
Altijd dezelfde code.
[ afbeelding ]
volgens mij na een uur of 2 mochten we in 1 keer wel kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik ook aan te denken. De eerste uren kregen we niets te zien, en in de avond gingen de streams naar de Gameroom.
Even bijkomenquote:
Heb daar niet echt behoefte aan, zal mij altijd afvragen of het echt zo gaat.quote:
Klopt maar ik zeg nog vaak meier en juutje en geeltjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy net met zijn meier praten. Dat was 100 gulden en geen 100 euro.
Je moet zorgen dat je helemaal in de muziek zit. Lekker slowen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:36 schreef greysbones het volgende:
Julio die vind dat anderen de baas spelen geeft weer een tip
hahahaha zei ik net idd ook al, want hij deed er best arrogant over van he ik weet ook ietsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy net met zijn meier praten. Dat was 100 gulden en geen 100 euro.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je helemaal in de muziek zit. Lekker slowen.
waar staat dat kan totaal niet vindenquote:
volgens Tobi nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Toch apart om die chemie tussen Salar en Nouch te zien, soms krijg ik het idee dat er tussen hun meer speelt dan tussen Tobias en Grace.
Hier invullen:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar staat dat kan totaal niet vinden
en de code staat al in het forum op een screenshot 7265XP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier invullen:thnx kon het totaal niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
het ziet er gelijk heel natuurlijk uit ook bij kristoffquote:
[..]
Hier invullen:er staat dit boven het invulvakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was de stand van de prijzenpot op maandag 14 februari om 14:00 uur:
*Vul alleen de cijfers in zonder euroteken en puntjes.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
ook vermeld in streemverslagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar staat dat kan totaal niet vinden
en de code staat al in het forum op een screenshot 7265XP
Dat was ook mijn ideequote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
?
we missen wel eens wat maar dit???
hij was wel gevuld weerquote:
Je hebt echt geen leven als je je daar druk om maakt. De mensen op die fb pagina nemen het "iets" te serieus🤣quote:
Ik wel. Is grappig om te zien hoe die mensen volledig opgaan in "hun" Big brotherwereld. Bijna obsessiefquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
ben geen lid van die groep denk ik
moet je eens zeggen dat er vooral bs in hun posts staatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik wel. Is grappig om te zien hoe die mensen volledig opgaan in "hun" Big brotherwereld. Bijna obsessief
[..]
Hier invullen:Leuk dat je meedoet! We nemen donderdag 17 februari contact op met de winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hou je mail in de gaten en zorg dat je vrijdag beschikbaar bent
Groeten van het Big Brother team!Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Salar is de leukste daar. Humor en speelt zijn spel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:39 schreef Jockari het volgende:
Nog even en ik vind Salar echt een komiek. Begint grappiger en grappiger uit de hoek te komen.
vorig jaar hebben we ook mogen kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef GayGuy het volgende:
Ze hebben wel geleerd van vorig jaar. Toen ging heel de groep tegelijk de gameroom in, en hadden we bijna 4 uur een SL. Nu krijgen we nog wat beelden te zien
Ja echt hé! Daar zitten echt van die huisvrouwen die druk bezig zijn met een Diamond Painting van hun favoriete bewoner in tweevoud. 1 voor hun boven hun bed, de andere voor de bewonerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik wel. Is grappig om te zien hoe die mensen volledig opgaan in "hun" Big brotherwereld. Bijna obsessief
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja echt hé! Daar zitten echt van die huisvrouwen die druk bezig zijn met een Diamond Painting van hun favoriete bewoner in tweevoud. 1 voor hun boven hun bed, de andere voor de bewoner
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, loop 24 uur achter met monteren hier een fragment van gisteravond waar een paar keer om was gevraagd ....![]()
Vera en Tobias gesprekje in de badkamer.Bedankt Tegengas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij hebben we alles mogen zien van de dansmarathon van vorig jaar..
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy gaat het groene water in zo te zien.
lekker legionella bacterie oplopenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
NEEEE .. voor je het weet zit ie ook een week in een hotelkamer met een vrijstellingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker legionella bacterie oplopen![]()
De ma Flodder's van de BB fanclubquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja echt hé! Daar zitten echt van die huisvrouwen die druk bezig zijn met een Diamond Painting van hun favoriete bewoner in tweevoud. 1 voor hun boven hun bed, de andere voor de bewoner
Ja maar zo is hij hé! Hij doet het voor de groep weet je wel!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker legionella bacterie oplopen![]()
binnen een week herstellen van een legionella bacteriequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
NEEEE .. voor je het weet zit ie ook een week in een hotelkamer met een vrijstelling
Heb je zijn ochtend foto gezien?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
hij gaat hem ook nog even opstoken![]()
![]()
ik ben er heel snel voorbij gescrolledquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je zijn ochtend foto gezien?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er heel snel voorbij gescrolled
hij is groen en viesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:04 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij hebben ze vannacht de hottube schoongemaakt en bij gevuld.....vanmorgen merkte Salar en Tobias al dat hij aanstond en vol was.
Welke foto bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je zijn ochtend foto gezien?
Zo zonde met dat kleine beetje wat er nog in zat hadden ze hem best schoon kunnen maken alvorens hem bij te vullen.quote:
haf jij deze vraag ookquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet! We nemen donderdag 17 februari contact op met de winnaar.
Dus hou je mail in de gaten en zorg dat je vrijdag beschikbaar bent
Groeten van het Big Brother team!
niet zo slim zo neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo zonde met dat kleine beetje wat er nog in zat hadden ze hem best schoon kunnen maken alvorens hem bij te vullen.
Je wilt toch niet dat de bewoners ziek worden??
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Het water stinkt wel een beetje.
Leroy : Ik heb gewoon de hottub ontmaagd.
geloof dat hij nog niet weet dat hij hem met hout moet vullen voor warmte hahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Engine vroeg het toch.quote:
Kan hij op zijn lijstje schrijven....was de eerste die in de hottube lag, deed ik voor de andere anders waren die niet gegaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Het water stinkt wel een beetje.
Leroy : Ik heb gewoon de hottub ontmaagd.
Er moeten toch van die tabletten in?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar even serieus hoort er niet zo'n chloor drijver in?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan hij op zijn lijstje schrijven....was de eerste die in de hottube lag, deed ik voor de andere anders waren die niet gegaan.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar even serieus hoort er niet zo'n chloor drijver in?
Ja, vind ik ook. Bij els zag je de rest van haar lichaam niet zo goor is het nu niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:10 schreef rinardo het volgende:
Ik heb zelf een hottub, mijn ervaring is dat het chloor ook even moet inwerken, en groen? valt wel mee toch?
[ link | afbeelding ]
album de poze
de bankjes waren groenigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:10 schreef rinardo het volgende:
Ik heb zelf een hottub, mijn ervaring is dat het chloor ook even moet inwerken, en groen? valt wel mee toch?
[ link | afbeelding ]
Behalve dat het stinkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Bij els zag je de rest van haar lichaam niet zo goor is het nu niet.
echt zo'n 12 jarige die de hele tijd aandacht wilquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:12 schreef rinardo het volgende:
Hij voelt zich alleen en tikt op de ramen voor gezelschap, kan ie weer geilen
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |