SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
en deze vlak erna , Tobi en Kris in de tuin over gracequote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Gesprek Tobias Vera badkamers
ik was ook bezig, je was me net voor "Duurt te lang..."quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom opent er niemand?
Ik wist niks te bedenken
Is toch goeie TT ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom opent er niemand?
Ik wist niks te bedenken
Je hoeft alleen de titel te veranderen. En helemaal onderin op invoeren klikken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef rinardo het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet openen, dus als ik per ongeluk laatste ben , doet een ander het altijd.
Met dat soort van gesprekken gaat het geluid uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tobias en Kristoff weer kader-overleg in de sauna?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
Vera ook in de sauna.
Met Tobias. En Kristof.
Ik zet krullen maar ik ga in de sauna. Nou ja, ik ben nu toch bezig.
Het was de bedoeling met Salar er bij, maar Salar wilde niet lui worden van de sauna.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tobias en Kristoff weer kader-overleg in de sauna?
Nee. Handdoek vergeten. Nu zit ze in haar badpak.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het was de bedoeling met Salar er bij, maar Salar wilde niet lui worden van de sauna.
Vera: Ik ben mijn handdoek vergeten.
Met wie fluistert hij....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:13 schreef rinardo het volgende:
stream 2 luister, salar zegt , niet verder vertellen en fluistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |