https://www.tvgids.nl/amusement/het-roer-omquote:In de laatste aflevering van dit seizoen vertrekken Peter en Sandia naar Spanje. Ze zijn aanhangers van de Hare Krishna-beweging en willen vlakbij Alicante een spiritueel centrum beginnen. Dat heeft veel voeten in de aarde.
Gelukkigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:38 schreef Guppy het volgende:
Hare Krishna, dat zie je niet vaak meer
De voice over zei net, bekend in Nederland in de jaren 70, toen ze door de straten trokken. Ik herinner me ze ook nog wel, maar ik ben van '85...quote:
Ik ben van '91 en kom zelden in Amsterdam, maar tot nu toe ze er zo'n beetje altijd tegenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:39 schreef Guppy het volgende:
[..]
De voice over zei net, bekend in Nederland in de jaren 70, toen ze door de straten trokken. Ik herinner me ze ook nog wel, maar ik ben van '85...
Wat waren die mensen van vorige week ook alweer kwijt aan een waterput? ¤30.000 toch?quote:
Bouwvalletje kopen en denken dat ze alles zelf wel kunnen? Wordt het weer zo'n aflevering?quote:
Tegenwoordig is het toch meer Zie Mijne Instaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:38 schreef Guppy het volgende:
Hare Krishna, dat zie je niet vaak meer
Pray to the lord toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:47 schreef Dutch_view het volgende:
Een Guru uit Brazilië helpt via zoom om een huis te zoeken in Spanje
Een likje verf en het is weer een paleisje.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef Dutch_view het volgende:
schimmel op de muren, "het is geen ramp, gewoon wat stucwerk"![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een likje verf en het is weer een paleisje.
Als Hare Krishna wel dat het stukwerk blijft zitten, blijft het zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef Dutch_view het volgende:
schimmel op de muren, "het is geen ramp, gewoon wat stucwerk"![]()
Oh alleen voor die schuur, ik dacht voor alles.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
11K voor het verbouwen van een vervallen kippenschuur
Met de beste wil van de wereld kun je daar een iets luxere kippenschuur van makenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh alleen voor die schuur, ik dacht voor alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |