Juist niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon die finale op 1 hoog tempo rijden.
Ik vermoed dat ze de einduitslag bedoelen. De Eindtijd. (En dan niet in de Jehova's Getuigen-betekenis.)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
Wat bedoelen ze met dat ‘op tijd’ ? Corrigeren ze dat met punten? Snap er geen hol van.
Die kiest niet voor de makkelijke weg. Wat een dwaas.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:11 schreef AgnesGru het volgende:
Coopmans zal wel trots zijn met zijn keuze voor Sven.
Dat moet je in de finale überhaupt niet in de sprints want die gaan niet om de prijzen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daarna volledig gekookt wel. Dit moet ie in de finale in sprint 4 van 5 doen, maar dan Moet Grefo Bergsma wel in z'n wiel zitten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik ga wel lachen als Bergsma er straks uit ligt.
Erik die Ulekleiv twee rondes lang Due Schmidt noemt en toen hij de uitslag zag zonder iets te vermelden overging op Ulekleiv.quote:
Camera op Anema danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sjinkie?quote:
Wat is dat nou weer voor onzin? Iedereen start tegelijk, zeg dan gewoon welke positie je eindigt. De tweede rijdt de tweede tijd, dat lijkt me logisch. Dan is het toch veel simpeler om te zeggen "Wie tweede wordt" en niet "wie de tweede tijd rijdt"?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij gelijk aantal punten geeft de tijd over de hele afstand de doorslag
Sjinkie zou het hier best leuk kunnen doen.quote:
Kalm.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Iedereen start tegelijk, zeg dan gewoon welke positie je eindigt. De tweede rijdt de tweede tijd, dat lijkt me logisch. Dan is het toch veel simpeler om te zeggen "Wie tweede wordt" en niet "wie de tweede tijd rijdt"?
Het wordt met de minuut gekker dit.
Mag van mij gewoon door. Die doet er tenminste zijn best voor al die jarenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
De finale gaat de bepaling van de uitslag weer anders ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat moet je in de finale überhaupt niet in de sprints want die gaan niet om de prijzen.
Weidemann.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:14 schreef wimderon het volgende:
Nuttige statistiek wel, de lengte van de schaatsers. Mocht je de schaatsers niet direct herkennen dan kun je ze alsnog herkennen aan hun lengte.
Komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Iedereen start tegelijk, zeg dan gewoon welke positie je eindigt. De tweede rijdt de tweede tijd, dat lijkt me logisch. Dan is het toch veel simpeler om te zeggen "Wie tweede wordt" en niet "wie de tweede tijd rijdt"?
Het wordt met de minuut gekker dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |