Jeetje, toch nog goud.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja er zit blijkbaar een blok op die afbeelding
Het is Mantia met Desmet in bed
Ik dacht dat al die sporters gescheiden van elkaar moesten blijven per land?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja er zit blijkbaar een blok op die afbeelding
Het is Mantia met Desmet in bed
Als ze in de halve finale die tijd hadden gereden was dat in de finale niet gelukt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
De tijd van het EK was zowel in de halve finale als finale genoeg voor winst. Orie is het pieken verleerd.
Ik zie hem niet eens de finale halen eerlijkgezegd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Met Sven komt er wel iemand binnen op zo'n massastart.
De Noren rijden wel die tijden. Sneller zelfs dan tijdens het EK.quote:
Wat dan?quote:
Wat een Chad op het belangrijkste moment van een 4-jarig traject nog even de tijd vinden om wat rond te neuken.quote:
Wat is dit nou voor incel-retoriek?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een Chad op het belangrijkste moment van een 4-jarig traject nog even de tijd vinden om wat rond te neuken.
'Joep rijdt heel stabiel, veel stabieler dan zijn vader'quote:
Nee, allemaal de schuld van Kramer en Antwanet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Het_Bokje het volgende:
ZO, KNSB onder de bus, geen idee of dat terecht is.
En Orie!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, allemaal de schuld van Kramer en Antwanet.
You can't spell KNSB without NSB.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Het_Bokje het volgende:
ZO, KNSB onder de bus, geen idee of dat terecht is.
Beetje seks is voor een topsporter best belangrijk en niet vreemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een Chad op het belangrijkste moment van een 4-jarig traject nog even de tijd vinden om wat rond te neuken.
Dat is een groot verschil tegenwoordig ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had het idee dat het op eerdere Spelen (met name 2006-2014) nog niet eens zo enorm aan training lag. Het was toen voor alle ploegen een vrij knullig onderdeel. Maar nu lijken de andere ploegen echt een professionaliseringsvoorsprong te nemen en kun je echt niet meer wegkomen met 3 rondjes als voorbereiding rijden.
Yuskov, Yuskov, Yuskov?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef Aguero het volgende:
Wat zou het ploegenachtervolging dream team zijn?
Davis, Yuskov, Kramer?
Fabris, Bokko, Hedrick?
Huizinga, Bosker, Hoolwerf?
quote:
De Kramer van een aantal jaar geleden had in zijn eentje nog wel een medaille kunnen halen in dit veld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef Aguero het volgende:
Davis, Yuskov, Kramer?
Fabris, Bokko, Hedrick?
Sowieso die laatste.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef Aguero het volgende:
Davis, Yuskov, Kramer?
Fabris, Bokko, Hedrick?
Scheelde niet veelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef MichaelScott het volgende:
Kijken of Antwanet van het podium geduwd wordt.
In 2006 ging Italië ook al vol voor het goud op de TP volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had het idee dat het op eerdere Spelen (met name 2006-2014) nog niet eens zo enorm aan training lag. Het was toen voor alle ploegen een vrij knullig onderdeel. Maar nu lijken de andere ploegen echt een professionaliseringsvoorsprong te nemen en kun je echt niet meer wegkomen met 3 rondjes als voorbereiding rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |