SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Afvallen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind staand altijd maar lastig.
Lengteverschil een probleem?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind staand altijd maar lastig.
Qua totale lengte scheelt het niet zoveel, maar ik heb vooral een lang bovenlichaam en hij lange benen, dus da's precies onhandig.quote:
krukje erbijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua totale lengte scheelt het niet zoveel, maar ik heb vooral een lang bovenlichaam en hij lange benen, dus da's precies onhandig.
Eh ja, dan is staand niet de handigste. Krukjes maken t ook niet stabielerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua totale lengte scheelt het niet zoveel, maar ik heb vooral een lang bovenlichaam en hij lange benen, dus da's precies onhandig.
Een seksschommel aanschaffenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het wel hoor. Voor mij veranderde er eigenlijk niet veel. Dat mondkapje is eigenlijk de enige maatregel waar ik zelf last van heb. Verder werkte ik al grotendeels thuis, komt er nooit iemand bij mij op bezoek, hoef ik met niemand hier in huis rekening te houden etc.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
De consequentie van alles op slot gooien is veel groter dan jij denkt. Al die tijd opgehokt zitten doet mentaal ook wat met je.
Ach, gelukkig is even een andere houding makkelijk te regelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Eh ja, dan is staand niet de handigste. Krukjes maken t ook niet stabieler
Maar dan is t ook makkelijk roepen dat de rest gewoon thuis moet blijven, als dat je eigen kader is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het wel hoor. Voor mij veranderde er eigenlijk niet veel. Dat mondkapje is eigenlijk de enige maatregel waar ik zelf last van heb. Verder werkte ik al grotendeels thuis, komt er nooit iemand bij mij op bezoek, hoef ik met niemand hier in huis rekening te houden etc.
Kont omhoog, kop in het kussen lukt iedereen nog wel, zelfs een dwergje of iemand zonder armen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is even een andere houding makkelijk te regelen.
Jij houd niet van een potje retteketetten op de vroege ochtend?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:43 schreef TaMieke het volgende:
Wat een vunzigheid zo vroeg op de morgen![]()
niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij houd niet van een potje retteketetten op de vroege ochtend?
Meh. Alleen als we allebei toevallig vroeg genoeg wakker zijn. Beiden geen ochtendmensen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben al aan het werkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben al aan het werk
Hier ook.quote:
retteketten op het werk danquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben al aan het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen leuke collega's?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alleen?
[..]
Niemand aanwezig in mn bed vanmorgen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef Puala het volgende:
ik heb vanmorgen wel ff mn poes vol gespoten
Hoe is het nu met dat beestje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herstellende van een operatie, dus nog even afwachten hoe dat gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe is het nu met dat beestje?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alleen?
[..]
Niemand aanwezig in mn bed vanmorgen
quote:
Hopelijk een beetje voorspoedig herstel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Herstellende van een operatie, dus nog even afwachten hoe dat gaat
in vandaag? het leven? je werk?quote:
Die kans is aanwezig ja. Had je toch je vriend naast je moeten hebben vanochtend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee helaas. En gok niet dat mn vriend dat goed gaat vinden
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb om 12 uur een deadline waarvan ik de bestanden nooit heb ontvangen, ondanks navraag.
Shitstorm incoming.
Top wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb om 12 uur een deadline waarvan ik de bestanden nooit heb ontvangen, ondanks navraag.
Shitstorm incoming.
lichamelijk of mentaal niet uitgerust?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk er naar uit![]()
Heel gek, ik heb goed geslapen en toch voel ik me nu bepaald niet uitgerust
Kun je nog een beetje zakken met je prijs?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal het zeker wel met spoed voor eind van de middag moeten doen.
Lichamelijk vooral.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
lichamelijk of mentaal niet uitgerust?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je nog een beetje zakken met je prijs?
Te weinig diepe slaap dan waarschijnlijkquote:
Bedankt weerbal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Het is wisselend bewolkt en in het zuiden valt al een enkele bui. Later in de middag raakt het bewolkt en gaat het vanuit het westen langdurig regenen. De temperatuur schommelt rond 8 graden. Vanavond is het in het noorden tijdelijk droog, komende nacht volgt vanuit het westen weer geruime regen: in totaal kan plaatselijk 20-25 mm vallen. Morgenochtend regent het eerst nog een tijdje, maar de middag verloopt droger met af en toe zon. Later volgen in het noorden enkele stevige buien. Het wordt bijzonder zacht met 12 tot 15 graden.
Bleh.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Het is wisselend bewolkt en in het zuiden valt al een enkele bui. Later in de middag raakt het bewolkt en gaat het vanuit het westen langdurig regenen. De temperatuur schommelt rond 8 graden. Vanavond is het in het noorden tijdelijk droog, komende nacht volgt vanuit het westen weer geruime regen: in totaal kan plaatselijk 20-25 mm vallen. Morgenochtend regent het eerst nog een tijdje, maar de middag verloopt droger met af en toe zon. Later volgen in het noorden enkele stevige buien. Het wordt bijzonder zacht met 12 tot 15 graden.
Dat zou goed kunnen. Ik ben wel een paar keer wakker geworden vannacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Te weinig diepe slaap dan waarschijnlijk
ik heb vrijwel nooit dat gevoel dat ik uitgerust wakker word?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik ben wel een paar keer wakker geworden vannacht.
Dat klinkt nat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vrijwel nooit het gevoel dat ik echt ontspannen benquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vrijwel nooit dat gevoel dat ik uitgerust wakker word?
ja dat herken ik wel jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel nooit het gevoel dat ik echt ontspannen ben
Toch een keer naar de TrekThai dan maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel nooit het gevoel dat ik echt ontspannen ben
Schaap en giraffe.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat herken ik wel ja![]()
misschien waren wij in onze vorige levens prooidieren
Dat helpt meestal niet mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik ben wel een paar keer wakker geworden vannacht.
Ik was een veldmuis die elk moment door een roofvogel gegrepen kon wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat herken ik wel ja![]()
misschien waren wij in onze vorige levens prooidieren
Dat helpt ook 5 minutenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch een keer naar de TrekThai dan maar.
had je niet zo klein in geschat maar het zou wel kunnen ja. Daarom ben je nu met je 2 meter nog zo schichtigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was een veldmuis die elk moment door een roofvogel gegrepen kon worden
Welk paneeltje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat helpt meestal niet mee.![]()
Ik moet zeggen, eventjes dat paneeltje aan lijkt wel bij te dragen aan beter slapen. Zal ook wel placebo zijn natuurlijk, maar als ik vlot in slaap val en net voor m'n wekker wakker word, zal het wel goed gaan.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je niet zo klein in geschat maar het zou wel kunnen ja. Daarom ben je nu met je 2 meter nog zo schichtig
Ik een waterman, wat's je punt?quote:
Ik wil een koe zijn. Gewoon een beetje dom kauwen en niet snappen dat je morgen biefstuk bent.quote:
Van bosje naar bosje rennen en ondertussen keihard piepen ook al is er geen leeuw of roofvogel te zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
altijd maar naar boven kijken wat er aan komt vliegen
Watervrouw dan toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik een waterman, wat's je punt?
TrekThai?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
O, vrijdag weer even een half litertje doneren.
Ik cola, broodbeleg, avondeten, brood, aanstekers, tipjes en uhm dat was het wel denk ik.quote:
Lijkt me lekkerderder dan een Thai.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hier is het happy end een gevulde koek
Ik deed voorvertoning en er stond dat Buda als laatste gepost had.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik cola, broodbeleg, avondeten, brood, aanstekers, tipjes en uhm dat was het wel denk ik.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik deed voorvertoning en er stond dat Buda als laatste gepost had.
Toen ik bij aanstekers aankwam, vroeg ik me al af wat Buda met aanstekers moest... De tipjes waren helemaal raar
Hier klopt iets niet
Ja, niks mis met een kopje koffie en een gevulde koek van een zorgzame vrijwilligsterquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me lekkerderder dan een Thai.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik deed voorvertoning en er stond dat Buda als laatste gepost had.
Toen ik bij aanstekers aankwam, vroeg ik me al af wat Buda met aanstekers moest... De tipjes waren helemaal raar
Hier klopt iets niet
Watermens.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Watervrouw dan toch?
Het is fucking 2022.
Ik heb gister malle cola gekocht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik cola, broodbeleg, avondeten, brood, aanstekers, tipjes en uhm dat was het wel denk ik.
Welke is dat nog maar weerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister malle cola gekocht.
Dat is cola voor arme mensen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister malle cola gekocht.
40 cent ofzo per blikje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is cola voor arme mensen.
Mja, ik heb nog nooit tipjes of een aansteker gekochtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vond de cola al raar.. maar wist het niet zeker. Toen werd het nog gekker
zelfs geen aansteker?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog nooit tipjes of een aansteker gekocht
Ik wel, een zippo bij de dump toen ik 14 was. Want stoer.quote:
ik heb wel aardig wat aanstekers gekochtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel, een zippo bij de dump toen ik 14 was. Want stoer.
Nee daarom vond ik het al raarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog nooit tipjes of een aansteker gekocht
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:11 schreef Karzai het volgende:
De Adhd collega is er vandaag. Wil even rustig pauze houden zonder hyperactief gedoe om mij heen
Gelukkig ben ik nooit begonnen met roken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:10 schreef Karzai het volgende:
Gewoon steeds een slof sigaretten kopen , krijg je er een gratis
Is balletje verdwaald?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:11 schreef Karzai het volgende:
De Adhd collega is er vandaag. Wil even rustig pauze houden zonder hyperactief gedoe om mij heen
Nu niet meer toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb wel aardig wat aanstekers gekocht
Dat ik niet meer weet wat malle cola is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je nu vraagt.
ja gaat best oke allemaalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De tijd vliegt he?![]()
Maar knap hoor
Toen was er ook nog niet zoveel flatulentie en zwembandjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet dit nog als de dag van gisteren, toen waren we nog niet grijs ook nog niet.
Ik had ook een zippoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel, een zippo bij de dump toen ik 14 was. Want stoer.
Langzaam stappen we vanaf een perfect fris aantrekkelijk uiterlijk richting verval en beginnende verrotting.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen was er ook nog niet zoveel flatulentie en zwembandjes
Ssst. Dit wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langzaam stappen we vanaf een perfect fris aantrekkelijk uiterlijk richting verval en beginnende verrotting.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langzaam stappen we vanaf een perfect fris aantrekkelijk uiterlijk richting verval en beginnende verrotting.
Dankjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
Roken is wel echt voor mensen zonder karakter
Het grootste cadeautje in het leven is dat uiterlijk steeds minder boeit, zo werkt de natuur.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ssst. Dit wil ik niet weten
Dit zeggen alleen oude lelijke mensen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het grootste cadeautje in het leven is dat uiterlijk steeds minder boeit, zo werkt de natuur.
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen oude lelijke mensen.
Waaraan?quote:
kledingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waaraan?
Ik krijg vanmiddag twee nieuwe subwoofers binnen, zin om het cement van de Sint Jan af te blazen.
nee ik ben sterkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel joh. Gewoon alles op krediet.
Die rare colasmaakjes van de Jumbo, met kaneel, aardbei, framboos, kokos.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ik niet meer weet wat malle cola is.
Utrechtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he. Zin om te shoppen in Utrecht of Duitsland ofzo.
dank jequote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:40 schreef Haags het volgende:
#TeamHaags wenst u allen een fijn LUNCHGENOT moment toe !
Ik moet nog ontbijtenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:40 schreef Haags het volgende:
#TeamHaags wenst u allen een fijn LUNCHGENOT moment toe !
ja als ik ticket heb geboektquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet een paar flapperjurkjes voor op het Thaise strand?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze?
https://www.etsy.com/nl/l(...)6QLLNT0v4BBfK6fvt07W
Met 33 liter knoflooksaus natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:42 schreef dud0r het volgende:
Boodschappen weer in huis. wraps met shoarma vanavond
duhquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Met 33 liter knoflooksaus natuurlijk
NOU DAT WEER NOU DAT WEER NOU DAT WEEEEERRRRquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
Het wordt een onstuimig weekje. Niet één maar twee stormen komen op de regio af. Weerman Ed Aldus: "Vooral die tweede storm, Eunice, kan pittiger zijn dan bijvoorbeeld Corrie. Maar dat hangt af van het pad dat de storm zal nemen."
Het KNMI heeft voor dinsdagavond inmiddels code geel afgekondigd. Dan komt storm Dudley in de buurt, met kans op zware windstoten tot 100 kilometer per uur. "Denk maar aan windkracht 8 of 9", gaat Aldus verder. "Dan zit je ongeveer op de kracht van Corrie van een paar weken terug."
https://www.rijnmond.nl/n(...)bgoYoMjEDCqkL97cGLoI
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOU DAT WEER NOU DAT WEER NOU DAT WEEEEERRRR
allebei aan de biggen voeren, kroketje bakken.quote:
valt me toch weer mee van fokquote:
is dat ook per de 25ste?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Coronatoegangsbewijs ook weg, scheelt een hoop gewiewel, eens afwachten wat de doemdenkers en bange poeperds nu te zeggen hebben die dachten dat het CTB noooooooit meer zou verdwijnen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen oude lelijke mensen.
Eunice klinkt inderdaad pittiger dan Corriequote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
Het wordt een onstuimig weekje. Niet één maar twee stormen komen op de regio af. Weerman Ed Aldus: "Vooral die tweede storm, Eunice, kan pittiger zijn dan bijvoorbeeld Corrie. Maar dat hangt af van het pad dat de storm zal nemen."
Het KNMI heeft voor dinsdagavond inmiddels code geel afgekondigd. Dan komt storm Dudley in de buurt, met kans op zware windstoten tot 100 kilometer per uur. "Denk maar aan windkracht 8 of 9", gaat Aldus verder. "Dan zit je ongeveer op de kracht van Corrie van een paar weken terug."
https://www.rijnmond.nl/n(...)bgoYoMjEDCqkL97cGLoI
Achterlijke kutwappies. Maar eens zien wat voor gejammer er nou weer komt inderdaad. Vast iets along the lines ofquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Coronatoegangsbewijs ook weg, scheelt een hoop gewiewel, eens afwachten wat de doemdenkers en bange poeperds nu te zeggen hebben die dachten dat het CTB noooooooit meer zou verdwijnen [ afbeelding ]
...een storm in een glas water?quote:
Dudley.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eunice klinkt inderdaad pittiger dan Corrie
WEG MET DIE MONDKAPJESquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, mits de besmettingspiek dan al geweest is.
Ja Dudley was gisteren toch? Of komt die nog?quote:
d komt voor e toch?quote:
Dudley staat voor vanavond toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Dudley was gisteren toch? Of komt die nog?
Geen zeikklanten aangaande die code meer dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WEG MET DIE MONDKAPJES [ afbeelding ]
die qr code vind ik nog niet eens een probleem
Aw, noice.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dudley staat voor vanavond toch?
Daar moest ik ook aan denken ja.quote:
ohquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet gekkie, het gaat op alfabet
nee maar echt iedereen moet zeggen dat die het vergeten is te pakken en dat die al zoooooo lang niet meer gebruikt is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen zeikklanten aangaande die code meer dan?
Intrigerend hoofd heeft 'ie wel.quote:
Nah, hoogstens veel te korte gordijntjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:15 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks gordijnen uitwassen denk ik, met het risico dat ik daarna geen gordijnen meer heb.
Is inmiddels wel de meest gekloonde en meest gebande user tegelijk denk ikquote:
Welkom in ons mooie gezellige restaurant, kan ik wat te drinken inschenken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar echt iedereen moet zeggen dat die het vergeten is te pakken en dat die al zoooooo lang niet meer gebruikt is.
Ik heb tegenwoordig het mondkapje over mijn hele gezicht om mijn geirriteerde hoofd te verbergen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in ons mooie gezellige restaurant, kan ik wat te drinken inschenken? [ afbeelding ]
Ouch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:22 schreef dud0r het volgende:
godverdehoerentyfus rek me uit en m'n hele nek springt vast. de tering.
ik werd een beetje misselijk van de pijnscheut.quote:
Huuuquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik werd een beetje misselijk van de pijnscheut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En argh.gewoon nee zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
En argh.Ik denk als "Haha nee"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wijf en de vrede bewaren he.quote:
En argh.heel beleefd afketsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Heb je die stuiterbal al neergeknuppeld?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:48 schreef Karzai het volgende:
Alweer op de helft, heb even mijn snor gedrukt om een kopje thee te drinken
zijn het complotgekkies?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk dat ik het maar op het risico van in isolatie moeten gooi.
Ja die ontwijk ik nu even. Maar ben vandaag ook niet aan hem gekoppeld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je die stuiterbal al neergeknuppeld?
Naja, op zich is een "ik zie het gezien de hoge aantallen besmettingen niet zitten" ook gewoon een prima reden natuurlijk, maar ik wil geen opening hebben voor een discussie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Irritantnou ja die isolatie is wel een valid reden vind ik
Goeie komedie is dat ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Complotgekkies, ik keek gisteren weer eens met verbazing naar Ancient Aliens, dat begint dan heel rustig met het laten zien van een oudheidkundig bouwwerk, correcte data en tijdsperk en zelfs een stukje duiding erbij en dan ineens, in deze tempel werden offers geplaatst voor de goden, GoDeN, AanJeMoedeRs KonT, daT wAren geVaaRliJke AliEns AaarGH,
DIT BEELDJE LIJKT MEER OP EEN VLIEGTUIG DAN OP EEN VOGEL DE ALIENS WAREN GELANDquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Complotgekkies, ik keek gisteren weer eens met verbazing naar Ancient Aliens, dat begint dan heel rustig met het laten zien van een oudheidkundig bouwwerk, correcte data en tijdsperk en zelfs een stukje duiding erbij en dan ineens, in deze tempel werden offers geplaatst voor de goden, GoDeN, AanJeMoedeRs KonT, daT wAren geVaaRliJke AliEns AaarGH,
Uitstraling of wat voor stralen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
KIJK STRALEN UIT ZIJN KONT BIJ DIE DIKKE MENEER OP DIE ROTSTEKENING IN INDIANENLAND, JA ALIENS JAJAJAJA
Waarschijnlijk zijn die stiekem heel teleurgesteld dat alle maatregelen verdwijnen. Hun hele dagbesteding gaat eraan zo!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:02 schreef UitStraling het volgende:
quote:Verkeersdeelnemers moeten dinsdag tijdens de avondspits rekening houden met vertragingen en gevaarlijke situaties als gevolg van flinke regenval, waarschuwt Weerplaza.
Op wegen met spoorvorming kan gemakkelijk aquaplaning optreden. Verkeersdeelnemers moeten sowieso rekening houden met slecht zicht door opspattend water.
Een regenzone trekt halverwege de middag vanuit het westen het land binnen. Tijdens de avondspits breidt de neerslag uit naar het oosten van het land. Het kan daarbij flink gaan plenzen.
Fietsers en voetgangers moeten verder voorbereid zijn op windstoten, vooral tussen gebouwen en aan de kust. Als reizigers kiezen voor een paraplu, dan raadt het weerinstituut een stormparaplu aan.
Zoeken ze wel weer wat anders, gaan ze mannen lastig vallen die piemelfoto's sturen of zo of een comité oprichten dat bruggen en scholen vernoemd moeten worden naar zwarte gelijkheidsstrijders.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die stiekem heel teleurgesteld dat alle maatregelen verdwijnen. Hun hele dagbesteding gaat eraan zo!
Oh, ik dacht juist aan anti-anti-zwartepietgroepjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoeken ze wel weer wat anders, gaan ze mannen lastig vallen die piemelfoto's sturen of zo of een comité oprichten dat bruggen en scholen vernoemd moeten worden naar zwarte gelijkheidsstrijders.
Nou, de extremistische wappies zitten meer in de neonazihoek, dus die gaan verder met hun jodenhaat. Ik denk dat de zweefwappies gewoon weer yoga gaan doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoeken ze wel weer wat anders, gaan ze mannen lastig vallen die piemelfoto's sturen of zo of een comité oprichten dat bruggen en scholen vernoemd moeten worden naar zwarte gelijkheidsstrijders.
Reiki, trommelen, graancirkels maken en op hete kooltjes dansen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, de extremistische wappies zitten meer in de neonazihoek, dus die gaan verder met hun jodenhaat. Ik denk dat de zweefwappies gewoon weer yoga gaan doen.
hoezo is dat spannendquote:
Rare theetjes drinken tegen de verzuring, workshops piemelboetseren organiseren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reiki, trommelen, graancirkels maken en op hete kooltjes dansen.
En daarom neem je dus een verstelbare en niet een stalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo spannend?
lekte die?
en @:TT:
https://www.nu.nl/opmerke(...)p-valentijnsdag.html
Hier soortgelijk probleem :")quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk dat ik het maar op het risico van in isolatie moeten gooi.
quote:
Ben voor het eerst gordijnen aan het uitwassen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo spannend?
lekte die?
en @:TT:
https://www.nu.nl/opmerke(...)p-valentijnsdag.html
oh joh komt goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ben voor het eerst gordijnen aan het uitwassen.
Ach en anders maar niet.quote:
waarschijnlijkquote:De ongelukkige man komt er waarschijnlijk zonder blijvende schade vanaf
of een soepel plastic ding of beter: gewoon geen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
En daarom neem je dus een verstelbare en niet een stalen.
Mja, bij kerel op het werk moet de ene na de andere in isolatie (veel met jonge kinderen) en dan vind ik het ook weer zoiets om doodleuk op kringverjaardag te gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier soortgelijk probleem :")
ikzelf it nu in isolatie.. A.s. zondag vieren mn ouders hun verjaardag (en deels de mijne omdat ik het niet vier) wegens omstandigheden (die vooral rekening houden met mijn planning dit jaar) is dit zo afgesproken. Nu is m'n ma half beledigd als ik zeg dat ik nog niet uit isolatie zou mogen ;')
zal toch wel goed gaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ben voor het eerst gordijnen aan het uitwassen.
jup.. naja ik ga niet uit isolatie als ik nog symptomen heb..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, bij kerel op het werk moet de ene na de andere in isolatie (veel met jonge kinderen) en dan vind ik het ook weer zoiets om doodleuk op kringverjaardag te gaan.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jup.. naja ik ga niet uit isolatie als ik nog symptomen heb..
Die siliconen versies doen zo weinig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
of een soepel plastic ding of beter: gewoon geen...
zou kunnen, geen ervaring mee, wij verkopen er een heleboelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die siliconen versies doen zo weinig.
Verschilt ook wel per ding, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die siliconen versies doen zo weinig.
Godverdommequote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
mondkapjes blijven in ov en vliegtuigen
in OV is echt kansloos als het elders wel zonder kanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik had me niet eens afgevraagd wat dat voor ding was. Wat een nasty apparaat!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Interessant dat ze er een plaatje van een kuisheidsgordel bij hebben gedaan trouwens. Da's wel weer een stapje verder dan alleen een ringetje.
ja redenatie is dat je geen of minder makkelijk afstand kan houden natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
in OV is echt kansloos als het elders wel zonder kan
Zit ook vet vaak in de trein zonder mensen naast me ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
in OV is echt kansloos als het elders wel zonder kan
want op een zaterdagmiddag in amsterdam kan je echt afstandhouden in het centrumquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja redenatie is dat je geen of minder makkelijk afstand kan houden natuurlijk
Kooitje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had me niet eens afgevraagd wat dat voor ding was. Wat een nasty apparaat!
Om maar niet praten over die oudjes enz die in mijn nek staan te hijgen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
want op een zaterdagmiddag in amsterdam kan je echt afstandhouden in het centrum
Oh god.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Om maar niet praten over die oudjes enz die in mijn nek staan te hijgen bij de supermarkt.
Ja, daarom. De horror.quote:
In wat voor winkel werk jij ook alweer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zou kunnen, geen ervaring mee, wij verkopen er een heleboel
Het is niet easytoys.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In wat voor winkel werk jij ook alweer?
Er horen wel meer dingen niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Zielig! Zo'n ding hoort niet in een kooitje.
Ik loldequote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Zielig! Zo'n ding hoort niet in een kooitje.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er horen wel meer dingen niet.
Misschien wel arme IJs, weet jij veel.quote:
Naja, ik weet dat het die níet is. En ik heb vermoedens over wat wel, maar die hou ik voor me.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dat zou ik wel gaan denken?
Zou kunnen. Degene die ik gehad heb voegde niks toequote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt ook wel per ding, lijkt me.
Nee, ik denk dat Joop de klos is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien wel arme IJs, weet jij veel.
Persoonlijk heb ik daar (goh, wat gek) geen ervaring mee, maar de een ziet er wel een stuk steviger uit dan de ander.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou kunnen. Degene die ik gehad heb voegde niks toe
Zit Gergi ook in een kooitje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:48 schreef kwiwi het volgende:
Lunch terwijl we het over sextoys hebben, dat is weer eens wat nieuws.
Verandering van spijs doet eten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:48 schreef kwiwi het volgende:
Hoogstens de outfit.quote:
Leuke nieuwe job voor Gergi.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:48 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
late lunchquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:48 schreef kwiwi het volgende:
in je taakbalk?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
Deze had ik nog niet eerder gezien:
[ afbeelding ]
Zag het net ook voor het eerst ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat voor sausje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit zo de vreetziekte gehad als vandaag. Ik begin zo aan een cavia.
Het kan uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je spijt van Gerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit zo de vreetziekte gehad als vandaag. Ik begin zo aan een cavia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |