SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Afvallen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind staand altijd maar lastig.
Lengteverschil een probleem?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind staand altijd maar lastig.
Qua totale lengte scheelt het niet zoveel, maar ik heb vooral een lang bovenlichaam en hij lange benen, dus da's precies onhandig.quote:
krukje erbijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua totale lengte scheelt het niet zoveel, maar ik heb vooral een lang bovenlichaam en hij lange benen, dus da's precies onhandig.
Eh ja, dan is staand niet de handigste. Krukjes maken t ook niet stabielerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua totale lengte scheelt het niet zoveel, maar ik heb vooral een lang bovenlichaam en hij lange benen, dus da's precies onhandig.
Een seksschommel aanschaffenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het wel hoor. Voor mij veranderde er eigenlijk niet veel. Dat mondkapje is eigenlijk de enige maatregel waar ik zelf last van heb. Verder werkte ik al grotendeels thuis, komt er nooit iemand bij mij op bezoek, hoef ik met niemand hier in huis rekening te houden etc.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
De consequentie van alles op slot gooien is veel groter dan jij denkt. Al die tijd opgehokt zitten doet mentaal ook wat met je.
Ach, gelukkig is even een andere houding makkelijk te regelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Eh ja, dan is staand niet de handigste. Krukjes maken t ook niet stabieler
Maar dan is t ook makkelijk roepen dat de rest gewoon thuis moet blijven, als dat je eigen kader is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het wel hoor. Voor mij veranderde er eigenlijk niet veel. Dat mondkapje is eigenlijk de enige maatregel waar ik zelf last van heb. Verder werkte ik al grotendeels thuis, komt er nooit iemand bij mij op bezoek, hoef ik met niemand hier in huis rekening te houden etc.
Kont omhoog, kop in het kussen lukt iedereen nog wel, zelfs een dwergje of iemand zonder armen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is even een andere houding makkelijk te regelen.
Jij houd niet van een potje retteketetten op de vroege ochtend?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:43 schreef TaMieke het volgende:
Wat een vunzigheid zo vroeg op de morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |