SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Er zijn wel degelijk onderzoeken die aangeven dat het wel werkt. Maar die lees jij natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mondkappen werken niet. Zeker niet hoe gemiddeld persoon het gebruikt.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Dat zou ik niet direct willen linken aan vaccinaties eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oversterfte en meer doodgeborenen in 2021.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
De grondrechten weer...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:23 schreef ludovico het volgende:
Zolang grondrechten worden geschonden ben ik niet blij. Dit nooit meer.![]()
![]()
Nut en noodzaak liggen niet meer dicht bij elkaar wmb. Dus hou lekker op als je wilt, maar geen verplichting graagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk onderzoeken die aangeven dat het wel werkt. Maar die lees jij natuurlijk niet.
Daar ga ik niet over.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Nut en noodzaak liggen niet meer dicht bij elkaar wmb. Dus hou lekker op als je wilt, maar geen verplichting graagWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Het OMT blijkbaar ook niet zelf qua adviesquote:
Har har harOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Moet hij zelf toch weten? Of is dat argument alleen maar van toepassing als het om vaccineren gaat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:19 schreef ludovico het volgende:
Nice. Waarom koop je niet een zuurstof masker voor situaties waar mensen zijn.![]()
Hoeft niet, maar de optie staat nog open en de myocarditus bijwerkingen zijn ook daar. En overledene jonge vrouwen aan AstraZeneca kennen we.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zou ik niet direct willen linken aan vaccinaties eigenlijk
Onder de 50 was geen oversterfte in 2020.
Die groep krijgt massaal een vaccin met soms extreme bijwerkingen.. Tjah..
Het virus kan ook fout uitpakken maar gelukkig lijkt het geen oversterfte te veroorzaken onder de 50.
Non covid deaths liepen ook uiteen met de covid deaths overigens. Covid was iig niet de oorzaak leek het op."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ja in die settings van die onderzoeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk onderzoeken die aangeven dat het wel werkt. Maar die lees jij natuurlijk niet.
Niet extern valide voor de echte wereld. Keer op keer aangetoond met empirische data."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat soort mensen gun ik long covid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Reacties onder dit tweetje zijn ook wel bijzonder. Doodsbang allemaal.![]()
Stom he, grondrechten.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat soort mensen zijn ook het soort mensen die long covid oplopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat soort mensen gun ik long covid.![]()
![]()
Bronnen graag? Afhankelijk van wat voor mondkapje er gebruikt is werken die wel degelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja in die settings van die onderzoeken.
Niet extern valide voor de echte wereld. Keer op keer aangetoond met empirische data.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ingewikkelde rekensom om te maken met alle parameters die wisseldenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar de optie staat nog open en de myocarditus bijwerkingen zijn ook daar. En overledene jonge vrouwen aan AstraZeneca kennen we.
Onder de 50 was geen oversterfte in 2020.
Die groep krijgt massaal een vaccin met soms extreme bijwerkingen.. Tjah..
Het virus kan ook fout uitpakken maar gelukkig lijkt het geen oversterfte te veroorzaken onder de 50.
Non covid deaths liepen ook uiteen met de covid deaths overigens. Covid was iig niet de oorzaak leek het op.
Gelukkig gaan we weer richting normaal, ik hoop dat we heel veel lessen trekken (ijdele hoop) tbv volgende pandemiën en zsm écht normaal gaan doen. VolledigOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoe en wanneer zijn ze ingeperkt dan?quote:
Insert random rijtje standaard antwoorden: Censuur, VVMU, geblokt op social media, demonstratierecht, integriteit lichaam etc...![]()
![]()
Benieuwd of mondkapjes ook in het OV wordt afgeschaft. Kan het mij niet voorstellen eigenlijk, maar we gaan het zien.![]()
Voor zover ik dat lees wel. If so, dan pak ik nog een bak popcorn en slinger Twitter aanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:41 schreef StephanL het volgende:
Benieuwd of mondkapjes ook in het OV wordt afgeschaft. Kan het mij niet voorstellen eigenlijk, maar we gaan het zien.![]()
Coronapas. Sluiting svholen. Avondklok. Mondkapjesplicht. Moet ik nog doorgaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe en wanneer zijn ze ingeperkt dan?
Insert random rijtje standaard antwoorden: Censuur, VVMU, geblokt op social media, demonstratierecht, integriteit lichaam etc...zie email 27 oktober![]()
Ah welnee, mocht over dertig jaar zeg maar weer de pleuris uitbreken, gebeurt gewoon precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ingewikkelde rekensom om te maken met alle parameters die wisselden
Gelukkig gaan we weer richting normaal, ik hoop dat we heel veel lessen trekken (ijdele hoop) tbv volgende pandemiën en zsm écht normaal gaan doen. VolledigTap tap tap![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah welnee, mocht over dertig jaar zeg maar weer de pleuris uitbreken, gebeurt gewoon precies hetzelfde.Met dit?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Coronapas. Sluiting svholen. Avondklok. Mondkapjesplicht.
Ik denk dat een deel van de mensen een mondkapje nog wel opzetten in een drukke bus of trein. Sommige niet en blij dat ze er vanaf zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:43 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Voor zover ik dat lees wel. If so, dan pak ik nog een bak popcorn en slinger Twitter aan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: