Volgens mij wel, enige wat overblijft is 1g voor evenementen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:36 schreef Nielsch het volgende:
Gaat 3G voor restaurants en kroegen nou ook verdwijnen over 10 dagen? Ik lees tegenstrijdige berichten.
Bruls!quote:Op maandag 14 februari 2022 23:14 schreef _serial_ het volgende:
Wie zouden jullie als eerst voor de bus gooien?
[poll=3702]
Waarschijnlijk iets als meer dan 5000 bezoekers en ongeplaceerd. Dus voetbalwedstrijden niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij wel, enige wat overblijft is 1g voor evenementen?
Dan krijg je echter wel de discussie wat een evenement is, want een voetbalwedstrijd zou daar bijvoorbeeld onder vallen? Of een feest in de ziggo dome?
Ik zeg ook nergens dat we hier niet kunnen of mogen discussiëren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat dit een discussie forum was.
Degradatiewedstrijd van het weekend?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben trouwens echt ziedend dat de stadions niet per direct vol open mogen.
Teringzooi. Waarom kan dat pas over 10 dagen? Ze beslissen het toch nu? Gooi die kanjerzooi dan ook meteen open.
Waar komen die mensen toch vandaan allemaal? Ik ken ze ook wel, maar dat is allemaal 65+ en dat zit niet op Twitter lijkt me. Of is dat inmiddels een tweede Hyves geworden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Reacties onder dit tweetje zijn ook wel bijzonder. Doodsbang allemaal.
Ik denk dat ik een mondkapje blijf dragen. Heb je wat meer ruimte bij het doen van je boodschappen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heel benieuwd hoeveel mensen ik straks nog zie met kap, liefst ffp2 zoals ik daar lees. Vorige keer precies nul mensen de dag nadat ze afgeschaft waren. Ja n = 1 maar toch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Diep irrationeel dit. Meer ruimte? Wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een mondkapje blijf dragen. Heb je wat meer ruimte bij het doen van je boodschappen.
De ironie eigenlijk: Ik word doodziek van deze mensen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of mondkapjes werken voor algoritmes..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:12 schreef KingRadler het volgende:
Versoepelingen gaan te snel.
Ik ga gewoon duits beleid volgend in Nederland en mondkapjes blijven dragen.
Ik doe het voor mezelf en niet voor anderen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik weet niet of mondkapjes werken voor algoritmes..
Dan denken mensen dat je corona hebt. Maar je bent nog niet op de hoogte van de versoepelingen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Diep irrationeel dit. Meer ruimte? Wat?
Wel lekker vermaak om te lezen eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Slecht nieuws voor John: het kwam er voor de versoepelingen ook al op neer dat iedereen corona ging krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nice. Waarom koop je niet een zuurstof masker voor situaties waar mensen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik doe het voor mezelf en niet voor anderen.
Er zijn behoorlijk wat bijwerkingen waaronder ernstige gemeldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je stelde letterlijk eerder dat je het van Reddit en andere online bronnen had gehaald dus hoe is dat dan geen "heb ik op feesboek gelezen"? Of is het ineens anders als je dingen leest waar je het mee eens bent?
Overigens zijn er wereldwijd 10 miljard vaccinaties (met diverse vaccins) toegediend dus wat jij "zoveel" vind kan een cijfer zijn wat lachwekkend klein is naar rato.
... Versoepelingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan denken mensen dat je corona hebt. Maar je bent nog niet op de hoogte van de versoepelingen?
Oversterfte en meer doodgeborenen in 2021.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat bijwerkingen waaronder ernstige gemeld
Dat maakt vaccinaties overigens zeker niet ruk. Je moet wél goed kijken wanneer ze nuttig zijn en proportioneel en wanneer niet.
Het generiek iedereen opdringen is iig ongegrond en niet nuttig
Zou kunnen, maar ook dan coronazorgenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:13 schreef josja het volgende:
[..]
Die las ik ook en vond ik wel erg sneu... komen fysio's niet aan huis in dat soort gevallen? Nu gaat ie alleen maar harder achteruit, zal ook niet al te best zijn op de lange termijn. Maar hey, geen corona.
Grappig weer je poste net dat ik irrationeel bezig ben. Gelukkig zijn velen blij met de aankomende versoepelingen. Maar voor bepaalde mensen is het natuurlijk nooit goed.quote:
Mondkappen werken niet. Zeker niet hoe gemiddeld persoon het gebruikt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Yes, enige oplossing ben ik bang.
Zolang grondrechten worden geschonden ben ik niet blij. Dit nooit meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Grappig weer je poste net dat ik irrationeel bezig ben. Gelukkig zijn velen blij met de aankomende versoepelingen. Maar voor bepaalde mensen is het natuurlijk nooit goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |