Nana is het hier niet mee eens.quote:
Ik kon het niet echt goed horen maar het leek me iets als 'wat een flauwe vragen Bert'.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:10 schreef eentwee het volgende:
Wat zei Antoinetniet nou tegen Bert na het interview? De studio lulde er doorheen.
schaatsforum*quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:22 schreef Szura het volgende:
Vandaag erachter gekomen dat @:hhh38 een account heeft op schaatsen.nl
Wintersport is geen sport.quote:
Ze is kwaad, boos en woedend.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Hooghiemstra is vernietigd door Schimmelgod. @:Slobeend Ongelooflijk dat je dat zo'n goed schrijven vond.
De misogynie-kaart wordt direct gespeeld, prachtig. Dat het is moment dat je als man weet dat de discussie gewonnen is. Het is inmiddels bijna synoniem voor het hijsen van de witte vlag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze is kwaad, boos en woedend.
[ twitter ]
Morgen graag het excuusverhaaltje van deze Ajacied over het eveneens tenenkrommende interview met Joep. Henk Spaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:38 schreef Slobeend het volgende:
Dit vind ik zo typisch Spaan hè
[ twitter ]
Niet gelezen, maar Sander is een klootzak dus deze vrouw zal wel een punt hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze is kwaad, boos en woedend.
[ twitter ]
Kunstschaatsen is technisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is kunstschaatsen een technische sport?
Elke dag want ik ga overal zuipen hahaha lolquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
. Bij grote evenementen binnen zonder zitplaats met meer dan 500 mensen
Heb je die vaak dan?
Kinderarbeid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is kunstschaatsen een technische sport?
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor een paar weken. Heb je al wat concertbezoeken gepland?
Dan niet zo zeuren!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Elke dag want ik ga overal zuipen hahaha lol![]()
Nee oké die heb ik niet.
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe snel ik weg moest zappen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sorry. Ik krijg echt rillingen van Malou Petter. Eng hoofd.
Wat is dit voor wending opeens.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sorry. Ik krijg echt rillingen van Malou Petter. Eng hoofd.
Wat heeft dit met 1G te maken idd?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is dit voor wending opeens.
Ze kwam in beeld na de persco bij NPO 1. Slob en ik begrijpen elkander.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat heeft dit met 1G te maken idd?
Gewoon naar obscure bandjes bij poppodia met minder dan 500 capaciteitquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit niet altijd doenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon naar obscure bandjes bij poppodia met minder dan 500 capaciteit
500+ met zitplaatsen hebben geen 1G toch?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk, na zo'n lange periode heeft het leven weer zin. Remco koerst morgen namelijk weer.
Je hebt gelijk, dat postte ik zelf ook nog. Even in verwarring.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
500+ met zitplaatsen hebben geen 1G toch?
Denk dat vooral poppodia het een beetje jammer vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |