BeltranGOATquote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Wat een duo dit.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 05:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
BeltranGOAT
Helaas is de versie met trance eronder van YT af, dat was het beste filmpje ooit.
FTP +50W als je fietst met deze muziek op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met het horen van deze tune alleen zie ik Iban Mayo alweer door mijn hoofd zweven.
Alsof Jiskefet terug is!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een geweldig typetje is dit.
Wopke doet nu alleen sleetje rijden en begeleidt Hansi's de berg af. Toeval dat we daar nu wel een medaille pakten? Dacht het niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik EIS de terugkeer van Wopke de Vegt
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wopke doet nu alleen sleetje rijden en begeleidt Hansi's de berg af. Toeval dat we daar nu wel een medaille pakten? Dacht het niet!
Nana is het hier niet mee eens.quote:
Ik kon het niet echt goed horen maar het leek me iets als 'wat een flauwe vragen Bert'.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:10 schreef eentwee het volgende:
Wat zei Antoinetniet nou tegen Bert na het interview? De studio lulde er doorheen.
schaatsforum*quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:22 schreef Szura het volgende:
Vandaag erachter gekomen dat @:hhh38 een account heeft op schaatsen.nl
Wintersport is geen sport.quote:
Ze is kwaad, boos en woedend.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Hooghiemstra is vernietigd door Schimmelgod. @:Slobeend Ongelooflijk dat je dat zo'n goed schrijven vond.
De misogynie-kaart wordt direct gespeeld, prachtig. Dat het is moment dat je als man weet dat de discussie gewonnen is. Het is inmiddels bijna synoniem voor het hijsen van de witte vlag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze is kwaad, boos en woedend.
[ twitter ]
Morgen graag het excuusverhaaltje van deze Ajacied over het eveneens tenenkrommende interview met Joep. Henk Spaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:38 schreef Slobeend het volgende:
Dit vind ik zo typisch Spaan hè
[ twitter ]
Niet gelezen, maar Sander is een klootzak dus deze vrouw zal wel een punt hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze is kwaad, boos en woedend.
[ twitter ]
Kunstschaatsen is technisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is kunstschaatsen een technische sport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |