SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Die zijn we nog aan het zoekenquote:
Bij Bobby en Ernst.quote:
Ze stellen uit, en je weet het, van uitstel komt...quote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jezus wat zitten die 2 de boel te analyseren ga ervoor of niet maar wat een gelul zeg
Pcies, je kan ook iets kapot analyserenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jezus wat zitten die 2 de boel te analyseren ga ervoor of niet maar wat een gelul zeg
je kunt ook iets dood analyserenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee het is gewoon onnodig hoe jij hier constant naar één user op zoek bentquote:Op maandag 14 februari 2022 22:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat doe ik. Niet alles zo serieus nemen joh. Al blijft het grappig dat je Mario zijn ranzige posts steeds blijft verdedigen, en dat je dan weer wel constant de noodzaak voelt om op mij te reageren. Als je niet tegen mijn "zielige gezeik" kan, block me dan gewoon lekker. Jij blij, ik blij
Heerlijk, hier geniet ik van.....quote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
jongens
als ik een keer niet kan slapen
ga ik gewoon een herhaling van dit gesprek luisteren
GayGuyquote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee het is gewoon onnodig hoe jij hier constant naar één user op zoek bent![]()
En dat bepaal ik zelf wel. Hoop dat de mods hier ook eens ingrijpen met je off topic gelul constant. Als je nou ook nog ooit streams keek maar je komt hier alleen om te zeiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
En dat bepaal ik zelf wel. Hoop dat de mods hier ook eens ingrijpen met je off topic gelul constant. Als je nou ook nog ooit streams keek maar je komt hier alleen om te zeiken.
dit is echt een never ending storyquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou je zou er door dit gezever gewoon geen zin meer in hebben duik dat bed in klaar
Denk, dat ze niet haar eigen bed bedoeldquote:
Juist dat niks willen maar wel voelen....en benieuwd hoelang ze het volhouden of misschien helemaal over is aan het eind.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is echt een never ending story
of je gaat ervoor
of niet
maar niet dit niks
Mijn oftftopic gelul?🤣🤣🤣🤣 vriend, ik kijk naar de streams. Weet niet wat jouw probleem is, maar ga lekker de klaagbaakm in, want aan jouw post te zien, hoor je daar echt thuis. Niet overal zo'n drama van maken, zeg. En als je niet geloof dat ik de streams kijk, nodig ik je bij deze uit om bij mij op de bank te komen zitten, ok?😉quote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Haha jij snapt mequote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk, dat ze niet haar eigen bed bedoeld
Gaat ze ook doen. Is al met Tobias afgesproken ookquote:Op maandag 14 februari 2022 22:12 schreef just me het volgende:
Grace make up your mind, je hebt iets van een relatie. Doe daar wat mee en kijk dan pas verder.
Dan moet ze Tobias met rust laten en niet constant om hem heen hangenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gaat ze ook doen. Is al met Tobias afgesproken ook
Met 3 man worst en friet voor 10 personen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:13 schreef Jockari het volgende:
Wie heeft er nu het beste gegeten vanavond ? Heb de winnaars niet kunnen zien, maar Leroy, Julio en Nawel hadden toch wel frietjes.
Nu Madonna.quote:
Ja, ze draait om haar verhaal heen. Tobias vat de koe bij de hoorn. Ze heeft nog wat uit te zoekenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:09 schreef rinardo het volgende:
BB heeft het echt op Leroy gemunt hoor,
BB stem : Leroy kom naar de wc, komt ie daar, krijgt ie een opdracht,hahahaha made my nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
werkt 2 kanten opquote:Op maandag 14 februari 2022 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet ze Tobias met rust laten en niet constant om hem heen hangen
Het sukkeltje van de klasquote:
Hard to get. Kunnen sommige vrouwen moeilijk tegen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
😂quote:Op maandag 14 februari 2022 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Die is duidelijk genoegquote:Op maandag 14 februari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want dat is Tobi totaal niet![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef engine het volgende:
Grace nogmaals keihard afgewezenzou ze het nu eindelijk snappen?
Tobias hoeft maar één vinger te geven.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, ze draait om haar verhaal heen. Tobias vat de koe bij de hoorn. Ze heeft nog wat uit te zoeken
Ik vond dit best wel duidelijk eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef just me het volgende:
[..]Tobias moet harder en duidelijker zijn
tot ze meer naar een ander trekt en dan is hij chagiquote:
Een videoland abonnement genomen🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
wat hebben verdomme nu weer gedaan, dat we 2 van deze kutstreams te zien krijgen![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tobias hoeft maar één vinger te geven.
heb het heel de tijd al gezegd, BB doet dit express , heeft vast nog met die error van de kookplaat te makenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
wat hebben verdomme nu weer gedaan, dat we 2 van deze kutstreams te zien krijgen![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:17 schreef Jockari het volgende:
Nu dacht ik even dat Leroy een stethoscoop had omhangen. Would be gyneacoloog ?
[ afbeelding ]
Tobias heeft een enkele keer ook zijn ware gezicht laten zien.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot ze meer naar een ander trekt en dan is hij chagi
Ik niet, Tobias is vanaf het begin duidelijk geweest en herhaald dat statement nog een keer.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val er net in, maar ik vind het wel sneu voor Grace...
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tobias heeft een enkele keer ook zijn ware gezicht laten zien.
en nog een keer, en nog een keerquote:Op maandag 14 februari 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik niet, Tobias is vanaf het begin duidelijk geweest en herhaald dat statement nog een keer.
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:17 schreef Jockari het volgende:
Nu dacht ik even dat Leroy een stethoscoop had omhangen. Would be gyneacoloog ?
[ afbeelding ]
duidelijke taalquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tobias hoeft maar één vinger te geven.
Ik mis een Billy hierquote:Op maandag 14 februari 2022 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
De 100 dagen zijn nog niet om.
Billy had ook geduld.
Nou,,,,,mijn dochter had met zo iemand thuis mogen komen......erg wijs.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind hem verstandig in deze.
Ik beroep me op mijn recht om te zwijgenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Knikkeren. Weet niet wat jij dacht
Zo is dat Sjamp. Je leeft maar één keer.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
Soms moet je niet teveel nadenken, maar doen toob
man, ouwehoer
Weet ik.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou,,,,,mijn dochter had met zo iemand thuis mogen komen......erg wijs.
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn recht om te zwijgen
Billy was gek. Zoiets hebben ze nodig daar. Maar die zou ook niet mogen. Stel je voor.quote:
speak or forever hold your peacequote:Op maandag 14 februari 2022 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn recht om te zwijgen
ditquote:Op maandag 14 februari 2022 22:22 schreef JDB94 het volgende:
Die gozer weet allang hoe laat het is, geef er aan toe of kap 't af...
Ik weet het, ik weet het... En het is verstandig denk ik. Maar ik vind het nog steeds sneu voor Grace. Zet je gevoel maar eens even uit.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik niet, Tobias is vanaf het begin duidelijk geweest en herhaald dat statement nog een keer.
Is ook weer zo. Lijntje houden is ook niet leuk.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:22 schreef JDB94 het volgende:
Die gozer weet allang hoe laat het is, geef er aan toe of kap 't af...
Dat zit niet in hem. Daarom ook zo doodsaai.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
Soms moet je niet teveel nadenken, maar doen toob
man, ouwehoer
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
speak or forever hold your peace
true thatquote:Op maandag 14 februari 2022 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zit niet in hem. Daarom ook zo doodsaai.
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... En het is verstandig denk ik. Maar ik vind het nog steeds sneu voor Grace. Zet je gevoel maar eens even uit.
Beetje politiek correct spelen, ik denk dat Grace er wel op wil maar dat Tobias weet dat dit zijn spel gaat fucken links of rechtsomquote:
Dit dus. Het mag niet te uitgesproken meer zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Billy was gek. Zoiets hebben ze nodig daar. Maar die zou ook niet mogen. Stel je voor.
hij wil graag aanbidders misschien nog van buiten? Zie ik hem niet voor aan, maar je weet t nietquote:Op maandag 14 februari 2022 22:24 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Beetje politiek correct spelen, ik denk dat Grace er wel op wil maar dat Tobias weet dat dit zijn spel gaat fucken links of rechtsom
Preutse bendequote:Op maandag 14 februari 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit dus. Het mag niet te uitgesproken meer zijn.
Mijn dochter kan meelezen hè, ik gedraag me netjesquote:
Maar je zat niet in een tvspelshow......quote:Op maandag 14 februari 2022 22:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
God als ik ,o geanalyseerd had met me man destijds had ik Joyce niet gehad hahaha
Is dat nieuw? dat dochters meelezen?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter kan meelezen hè, ik gedraag me netjes
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
God als ik ,o geanalyseerd had met me man destijds had ik Joyce niet gehad hahaha
de mijne niet hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat nieuw? dat dochters meelezen?
Inderdaad. Moedeloos zou je er van worden. Weet je wat ik ga doen. Ik laat de badkuip vollopen en dan de bubbels aan. Nog vrijwilligers die meewillen? Heb nog 2 plaatsen overquote:Op maandag 14 februari 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
man man man
wat een politiek correct gelul
Wel interessantquote:Op maandag 14 februari 2022 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee daar heb je een puntquote:Op maandag 14 februari 2022 22:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar je zat niet in een tvspelshow......
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter kan meelezen hè, ik gedraag me netjes
Gelukkig maar.quote:
die heeft ook al sinds 1999 haar eigen fok accountquote:Op maandag 14 februari 2022 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las tepelshowquote:Op maandag 14 februari 2022 22:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar je zat niet in een tvspelshow......
Zat je daar wel in?quote:
ik ga naar bedquote:Op maandag 14 februari 2022 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Moedeloos zou je er van worden. Weet je wat ik ga doen. Ik laat de badkuip vollopen en dan de bubbels aan. Nog vrijwilligers die meewillen? Heb nog 2 plaatsen over
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga naar bed![]()
![]()
bubbeldebubbel ze![]()
Een oldbie.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft ook al sinds 1999 haar eigen fok account
Nee dankje, maar dan kan ik wel ff warm water pakken voor de afwas.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Moedeloos zou je er van worden. Weet je wat ik ga doen. Ik laat de badkuip vollopen en dan de bubbels aan. Nog vrijwilligers die meewillen? Heb nog 2 plaatsen over
ja ja...quote:Op maandag 14 februari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga naar bed![]()
![]()
bubbeldebubbel ze![]()
Lekker slipe.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga naar bed![]()
![]()
bubbeldebubbel ze![]()
2 oldbies dusquote:
Top.post ze ook vaak nog?quote:
Wat is hier mis mee? Grootste gedeelte van de dag was er gewoon niks aan. Vanavond is nog best leukquote:Op maandag 14 februari 2022 22:30 schreef C.A.I het volgende:
wrom steeds deze streams er missen heel wat bewoners
Gaan jullie wel eens tegen elkaar in??quote:Op maandag 14 februari 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft ook al sinds 1999 haar eigen fok account
truste schatjequote:Op maandag 14 februari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga naar bed![]()
![]()
bubbeldebubbel ze![]()
Soort van die mysterieuze guy spelenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij wil graag aanbidders misschien nog van buiten? Zie ik hem niet voor aan, maar je weet t niet
Ik denk dat ze nog regelmatig postquote:
Nee joh het is maar internet hèquote:Op maandag 14 februari 2022 22:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaan jullie wel eens tegen elkaar in??
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel ligt nu ook al op het aanrecht
Hele avond al aan het zingenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:34 schreef just me het volgende:
Nawel heeft het in ieder geval wel naar haar zin
dat hebben ze idd allemaal gemist hèquote:
Zou BB sieren ze even op de hoogte te stellenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
dat hebben ze idd allemaal gemist hè
ja btje lullig maar MB zal blij zijn dat ze nummers niet vergeten wordenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou BB sieren ze even op de hoogte te stellen
Dat voegt momenteel in het BB huis niets toe, denk ikquote:Op maandag 14 februari 2022 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou BB sieren ze even op de hoogte te stellen
Wijst ze meteen op het feit dat er buiten een vergrootglas ligt op ongepast gedrag.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Dat voegt momenteel in het BB huis niets toe, denk ik
Dan gaan ze met schulden het huis uit. Heeft de belastingdienst geen tijd voor🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe regel voor elke keer dat er een liedje of deel van liedje wordt gezongen ¤1000 uit de pot
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan gaan ze met schulden het huis uit. Heeft de belastingdienst geen tijd voor🤣
zal het geen geheime opdracht zijn? Het zijn ook precies die drie,,,,, misschien alsnog eten vaquote:
Dan zouden ze geen Marco B mogen zingen, dit kunnen ze nu niet uitzendenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zal het geen geheime opdracht zijn?
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Buurvrouw van Vera is vogel moordenaar
Ze blijft het niet snappen inderdaad, hoe ze om hem heen blijft hangen altijd. Maar ze was niet voor niks op haar 14e al zwanger en ook al een andere miskraam gehad. Ze heeft wel vaker dingen niet gesnapt denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef engine het volgende:
Grace nogmaals keihard afgewezenzou ze het nu eindelijk snappen?
Ik bel de Rijdende Rechter.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Buurvrouw van Vera is vogel moordenaar
precies datquote:Op maandag 14 februari 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Applaus voor Tobiasquote:Op maandag 14 februari 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Zo afgewezen worden op valentijnsdag is ook wel hard
Zo werkt het niet Mario.quote:
Daar gooit ze het nu snel op nu ze weer hoort dat Tobias niet wil. Maar als ie haar mee het bed had ingenomen had ze het meteen gedaan. Dat benoemde ze ook naar Vera toe de afgelopen dagenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Doe je mee aan een RLS, ga je zorgen maken hoe je kind naar je op tv kijkt![]()
Had je voor je deelname moeten bedenken
Die denk, waar ben ik terecht gekomenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zag ik net nog voorbij komen.
Oh, zat ff niet op te letten dan😅quote:Op maandag 14 februari 2022 22:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zag ik net nog voorbij komen.
Het is echt een slechte week....ze worden verwend en er gebeurd niks.quote:
Nee zijn zoentjes van Nouch.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Salar heeft een meet and greet met fans gehad zo te zien
Heeft Nouch gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Salar heeft een meet and greet met fans gehad zo te zien
Tijd voor een hint van BB. De lichten uit.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dit begint behoorlijk pathetisch te worden. Vanmorgen om 9.45 zag ik ze al bezig.
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:51 schreef zodeju het volgende:
Grace heeft het jurkje van Nawel geleend, hij zit onder de make up.
Luister nu dan Grace en Salar.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:53 schreef Rhosyn het volgende:
Elke keer als ik de streams aan doe zijn ze aan het zingen.
Niet te doen.
Ik las hier dat Tobias weer Grace on hold heeft gezet.Ik vind hun gesprekken altijd zo ongemakkelijk.
Hebben jullie de stream gevolgd waar Tobias en Vera een gesprek hadden van een half uur. Aan de eettafel zaten ze toen.
Het was een gesprek zoals mensen hebben op een date. Misschien wel de 2e date. Over hunzelf. Hoe hun leven is. Over hun kindertijd. Wat ze van de toekomst verwachten. En maar spelen met hun haren en de rozenblaadjes op de tafel. Ze keken elkaar ook echt aan. Ik had de streams aan op de achtergrond.
Van ongeveer even voor half negen tot negen uur. Toen werd Tobias naar de DBK geroepen.
Ik noem het alleen even.
Ja dat heb ik ook gezien. Vond het toen ook jammer dat Tobias naar de DBK moest. Was een leuk gesprek.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:53 schreef Rhosyn het volgende:
Elke keer als ik de streams aan doe zijn ze aan het zingen.
Niet te doen.
Ik las hier dat Tobias weer Grace on hold heeft gezet.Ik vind hun gesprekken altijd zo ongemakkelijk.
Hebben jullie de stream gevolgd waar Tobias en Vera een gesprek hadden van een half uur. Aan de eettafel zaten ze toen.
Het was een gesprek zoals mensen hebben op een date. Misschien wel de 2e date. Over hunzelf. Hoe hun leven is. Over hun kindertijd. Wat ze van de toekomst verwachten. En maar spelen met hun haren en de rozenblaadjes op de tafel. Ze keken elkaar ook echt aan. Ik had de streams aan op de achtergrond.
Van ongeveer even voor half negen tot negen uur. Toen werd Tobias naar de DBK geroepen.
Ik noem het alleen even.
het leven kan zo hard zijnquote:
Waar. Ik hoor alleen gebrul.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luister nu dan Grace en Salar.
Heb je net gemist.quote:
Oké, drank mischien?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Controleer of de deur van de voorraadkamer goed gesloten is
Och, ofcourse. BB wil geen feestjequote:Op maandag 14 februari 2022 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Lege batterijen worden opgehaald
Feestje is SLquote:Op maandag 14 februari 2022 22:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Och, ofcourse. BB wil geen feestje
Zal BB haar ingefluisterd hebben als ze zich afzonderd is het volgende keer einde verhaal??quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:02 schreef just me het volgende:
De bewoners hebben het in ieder geval naar hun zin en dat is mooi![]()
![]()
Ik ga de rust opzoeken
Het kan verkeren...quote:Op maandag 14 februari 2022 23:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gisteravond "ik doe er niet aan mee, het is niet mijn publiek" Aldus Goelio![]()
[ afbeelding ]
Ik probeer wel naar ze te luisteren maar zelfs hier is het geschreeuw te horen.quote:
Was vroeger mijn favo drankje.Toen zat Mart nog in de luiers.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:08 schreef GayGuy het volgende:
Pfff, ik verzuip nog eens in die klote bacardi lemmon shit muziek
Zit hij nog steeds🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was vroeger mijn favo drankje.Toen zat Mart nog in de luiers.
Touché.quote:
Oei klinkt ernstig. Dat is toch zeker 3 dagen bedrustquote:Op maandag 14 februari 2022 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
Update ziektebeeld Nawel.
Ik heb last van mijn amandelen.
Wie is Uk?quote:
Vastgebonden, dan wel... toch? 🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Oei klinkt ernstig. Dat is toch zeker 3 dagen bedrust
Minimaal.Met uitzondering van feestjes en zulks.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Oei klinkt ernstig. Dat is toch zeker 3 dagen bedrust
Is puur de leeftijd.Over 10 jaar heel anders.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:20 schreef JDB94 het volgende:
Hoe Nawel er zo'n lichaam op na houdt, het is een wereldwonder
Hij heeft er nog geen maand gezeten.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:24 schreef GayGuy het volgende:
Bij deze wens ik iedereen een goede nacht toe. Ik ga de luiken sluiten😉😴😴
Ik wens u hetzelfde.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:24 schreef GayGuy het volgende:
Bij deze wens ik iedereen een goede nacht toe. Ik ga de luiken sluiten😉😴😴
Schoen uit bij de tattoobeugelquote:Op maandag 14 februari 2022 23:24 schreef Ireth het volgende:
En ik zit me weer af te vragen waarom die maar 1 schoen aan heeft??
Dit is wel echt slappe hap. Saaiste week tot nu toe.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 2 dagen en de “werkweek” zit er weer op
Julio: "Dat zei ik ook tegen Big Brother."quote:Op maandag 14 februari 2022 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 2 dagen en de “werkweek” zit er weer op
En niemand troost...quote:
Zou knuffel gevenquote:
Leermomentje dat ze ook aardig kan zijn,quote:
Het is best een lieve meidquote:Op maandag 14 februari 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leermomentje dat ze ook aardig kan zijn,
Softiequote:Op maandag 14 februari 2022 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij gaat er onder die harde schil een heel lief persoon schuil, dat er eigenlijk niet echt uit durft te komen.
Het moet soms even van ver komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |