SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Die zijn we nog aan het zoekenquote:
Bij Bobby en Ernst.quote:
Ze stellen uit, en je weet het, van uitstel komt...quote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jezus wat zitten die 2 de boel te analyseren ga ervoor of niet maar wat een gelul zeg
Pcies, je kan ook iets kapot analyserenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jezus wat zitten die 2 de boel te analyseren ga ervoor of niet maar wat een gelul zeg
je kunt ook iets dood analyserenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee het is gewoon onnodig hoe jij hier constant naar één user op zoek bentquote:Op maandag 14 februari 2022 22:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat doe ik. Niet alles zo serieus nemen joh. Al blijft het grappig dat je Mario zijn ranzige posts steeds blijft verdedigen, en dat je dan weer wel constant de noodzaak voelt om op mij te reageren. Als je niet tegen mijn "zielige gezeik" kan, block me dan gewoon lekker. Jij blij, ik blij
Heerlijk, hier geniet ik van.....quote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
jongens
als ik een keer niet kan slapen
ga ik gewoon een herhaling van dit gesprek luisteren
GayGuyquote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee het is gewoon onnodig hoe jij hier constant naar één user op zoek bent![]()
En dat bepaal ik zelf wel. Hoop dat de mods hier ook eens ingrijpen met je off topic gelul constant. Als je nou ook nog ooit streams keek maar je komt hier alleen om te zeiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
En dat bepaal ik zelf wel. Hoop dat de mods hier ook eens ingrijpen met je off topic gelul constant. Als je nou ook nog ooit streams keek maar je komt hier alleen om te zeiken.
dit is echt een never ending storyquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou je zou er door dit gezever gewoon geen zin meer in hebben duik dat bed in klaar
Denk, dat ze niet haar eigen bed bedoeldquote:
Juist dat niks willen maar wel voelen....en benieuwd hoelang ze het volhouden of misschien helemaal over is aan het eind.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is echt een never ending story
of je gaat ervoor
of niet
maar niet dit niks
Mijn oftftopic gelul?🤣🤣🤣🤣 vriend, ik kijk naar de streams. Weet niet wat jouw probleem is, maar ga lekker de klaagbaakm in, want aan jouw post te zien, hoor je daar echt thuis. Niet overal zo'n drama van maken, zeg. En als je niet geloof dat ik de streams kijk, nodig ik je bij deze uit om bij mij op de bank te komen zitten, ok?😉quote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Haha jij snapt mequote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk, dat ze niet haar eigen bed bedoeld
Gaat ze ook doen. Is al met Tobias afgesproken ookquote:Op maandag 14 februari 2022 22:12 schreef just me het volgende:
Grace make up your mind, je hebt iets van een relatie. Doe daar wat mee en kijk dan pas verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |