En ik start met een happy dayquote:Op maandag 14 februari 2022 22:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik sluit af met good vibes, fijne avond allen!![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:42 schreef BasEnAad het volgende:
Keer op keer, de nacht is jong, ik dacht die is van mij!!
Echt waar? Wat sneu...quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/WOW!quote:Joëlle van Noppen kwam in 2010 op 30-jarige leeftijd om het leven bij de vliegramp met Afriqiyah Airways-vlucht 771.
Van Harte beeb!!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Wie jarig is trakteert!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dank je wel lieve Puzzie!![]()
![]()
![]()
Give it 2 me
gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dank je wel lieve Puzzie!![]()
![]()
![]()
Give it 2 me
een beetje verliefd, deze nacht blijf ik bij jouw!quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Had met iemand afgesproken om een biertje te doen maar die denkt dat ik een mongool ben ofzo? Na 22u hoef je niet meer aan te komen kakken ofwel? Ben geen nachtopvang
Zelfs deze baggerquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
een beetje verliefd, deze nacht blijf ik bij jouw!
nee beetje laat
blijf maar bij ons
Jammer dat hij jouw tijd verspeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Had met iemand afgesproken om een biertje te doen maar die denkt dat ik een mongool ben ofzo? Na 22u hoef je niet meer aan te komen kakken ofwel? Ben geen nachtopvang
Vind ik ook..en dit is de 3de keer..dus me dunkt. Opbokken nu!quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jammer dat hij jouw tijd verspeeld.
Ben jij jarig? Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Wie jarig is trakteert!
[ afbeelding ]
Wat een sukkel. Egocentrisch van hem.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vind ik ook..en dit is de 3de keer..dus me dunkt. Opbokken nu!
< Denkt over kraken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Egocentrisch van hem.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O kimmie is jarig!!! Van harte kimmie!!! Hopelijk komen al je verjaardagswensen uit 💋🙏
Mooie leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gefelicteerdquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie leeftijd
Sommigen dachten dat je het niet zou halen... jij zelf ook weleens
Maar wees er trots op en neem het mee naar de volgende 49 jaar.Dank je! Klopt...mijn vader was 49 toen hij de pijp uit ging..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf heb ik heb ik ook gedacht niet ouder te worden als ik niet radicaal zou veranderen...
Dat is me gelukt...op vandaag na. En dat mag!![]()
Dank je. X
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dank je! Klopt...mijn vader was 49 toen hij de pijp uit ging..
Zelf heb ik heb ik ook gedacht niet ouder te worden als ik niet radicaal zou veranderen...
Dat is me gelukt...op vandaag na. En dat mag!![]()
Dank je. X
Droog en uitgehongerd..quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik twijfel nog....
Kun je die beschrijven?
Graag of niet! Je verdient iemand die je beter geeft dan niks 🖖quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:26 schreef Kim-Holland het volgende:
heb m gezegd dat k hem een lul vind..
PM Het adres FFquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:40 schreef Kim-Holland het volgende:
Heb 8 jaar niet geneukt....mag ik uitgedroogd zijn?
Nu ben ik klaar..kom maar op!
En zo is dat!quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Graag of niet! Je verdient iemand die je beter geeft dan niks 🖖
+7quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Graag of niet! Je verdient iemand die je beter geeft dan niks 🖖
In de titel zit het niet... dus ik zet hem ff aan .quote:
Sorry, weet niet eens hoe dat werkt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:53 schreef JDx het volgende:
Rare vraag, maar is er iemand die wat Twitch music streams wil luisteren? DM?
Hm okee.....zelf zou ik deze link never leggen...quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om totaal gesjeesde redenen.. moest ik hieraan denken :
Emerson = Andersonquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hm okee.....zelf zou ik deze link never leggen...
Heb je het nu over gevoel of over stijl?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik vind silk sonic meer the temptations vibes
andere tijden 😜 anderson paak is een god 🔥quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Emerson = Anderson
Zie... Totall mess.
beide silk sonic doet me erg aan ze denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je het nu over gevoel of over stijl?
Wat voor genre?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:53 schreef JDx het volgende:
Rare vraag, maar is er iemand die wat Twitch music streams wil luisteren? DM?
mensen moeten naar de wcquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Spanked je voor dat.
Ja en?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mensen moeten naar de wc
soms vaker een op een dag
In dat geval ben je de hele dag bezig met spanken...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Spanked je voor dat.
sorry hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en?
Bewoording is ervaring.
neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja doei!! Borrelnootje en Ik bepalen je leven
Je mag best mijn leven bepalen maar niet met n ander!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja doei!! Borrelnootje en Ik bepalen je leven
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
neenee nee nee
kim doet wat ze wilt, wanneer ze dat wilt en dat is GOED!
Organic livequote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je mag best mijn leven bepalen maar niet met n ander!
< Pakt de zonnebril weg:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
whatever kim wants
of whatever you want![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Pakt de zonnebril weg:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zoek je ruzie ofzo
back offffffffffffff
yeah dat nr is een hele VIBE, goedquote:
ok deze dan ook nog want justinquote:
Van harte gefeliciteerd, K-dawgquote:
Dankje, lovelie!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, K-dawg![]()
![]()
Wacht, dit is ook goudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |