Het water staat best hoogquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wel vet zijn om foto’s op het strand te maken vandaag.
quote:Morgen overdag is het eerst bewolkt en valt er af en toe regen. In de middag passeert een smalle buienlijn, gevolgd door enkele opklaringen. Het wordt dan zeer onstuimig. De wind trekt fors aan en is in de middag uiteindelijk hard en in de kustprovincies stormachtig. Aan zee komt dan een (zware) westerstorm te staan, kracht 9-10, met zeer zware windstoten in met name de noordwestelijke helft. Ook dieper landinwaarts komen echter zware windstoten voor. Het wordt erg zacht met 11 tot 14 graden. (Bron: KNMI)
Heeft me doen besluiten om nooit meer op mooi Nederlands zomerweer te rekenen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wel, die duurde de hele zomer.
Dan ga ik wel met de treinquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen code rood? Die avondspits wordt hels hoor..
Goudaquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar kan ik je ophalen morgenmiddag?
Treinverkeer zal ook zwaar ontregeld worden.quote:
Ja daar rukken ze af op die plaatjes. En dan zeggen dat hun weerhart meer telt dan de eventuele schade. Totdat er een boom op hun huis waait dan piepen ze andersquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heerlijk hoe ze op Weerwoord de meest random weermodellen uit de kast trekken om maar op die 150km/uur windstoten van morgen te kunnen kicken, die op die modellen staat ingetekend.
En dan komt het grote EC-model met een gematigde kaart en dan wordt er alles bedacht waarom dat niet deugt
Als datzelfde model een 40-er laat zien in de zomer is het ineens het beste model.
We gaan het zien. Dat het gaat waaien is in ieder geval zeker. KNMI formuleert het lekker zakelijk.
[..]
Daar ben je dan laat mee. Ik reken daar al decennia niet op.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft me doen besluiten om nooit meer op mooi Nederlands zomerweer te rekenen.
Maar ik ga zuipen morgen en wil dus niet met de autoquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Treinverkeer zal ook zwaar ontregeld worden.
Het ging een paar jaar goedquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar ben je dan laat mee. Ik reken daar al decennia niet op.
Hmm alles wat potentieel door je raam heen kan vliegen lijkt me goed om binnen te zetten..quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:35 schreef Jojoke het volgende:
Kan iemand voor mij vertalen wat windstoten van 130 km/h in de praktijk betekent? Wat voor een soort tuinartikelen moet je bijvoorbeeld binnenhalen om schade te voorkomen?
Hier lagen vanochtend de tuinstoelen door de tuin verspreid, en ook de hoes van de bbq lag ergens in de bosjes. Die dingen heb ik maar binnen gezet. Kliko is net geleegd, dus die heb ik ook maar binnen gezet voordat die weg waaitquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:35 schreef Jojoke het volgende:
Kan iemand voor mij vertalen wat windstoten van 130 km/h in de praktijk betekent? Wat voor een soort tuinartikelen moet je bijvoorbeeld binnenhalen om schade te voorkomen?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm alles wat potentieel door je raam heen kan vliegen lijkt me goed om binnen te zetten..
Bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hier lagen vanochtend de tuinstoelen door de tuin verspreid, en ook de hoes van de bbq lag ergens in de bosjes. Die dingen heb ik maar binnen gezet. Kliko is net geleegd, dus die heb ik ook maar binnen gezet voordat die weg waait
Veluwte.quote:
Lekker man.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Voor als je vrijdag met de boot naar Texel wil gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |