Tijdelijk ff in de woonkamer..lijkt me wel slim om te doen! of vastsnoeren?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:21 schreef VacaLoca het volgende:
Hier wel beetje bang op de 17e verdieping. Niet echt plek om de tuinmeubelen van het dakterras naar binnen te halen. Nog niet meer dan windkracht 6 meegemaakt hier, wat dan al aanvoelt als 9.
Hier ook allen. @Slobeendquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
De wind beukt momenteel al aardig tegen de kust aan hier.
Mag nog wel flink harder@:zipportal
Die bovenste mag de gemeente zich wel aanrekenen. Kolere, dat ding is zo dood als een pier.quote:
Ja een beetje wel..2 weken terug met windkracht 7 over het strand...dat was serieus een workout tegen de wind in...als ik dat vrijdag zou doen...waai ik weg denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heerlijk toch even lekker uitwaaien
Dat hoop ik niet. Wij gaan maandag naar Texel en ik weet niet of die veerboot dan wel vaart.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
En als je denkt alles te hebben gehad lijkt maandag zelfs nog eens tot storm te komen met windstoten boven de 100km/h
Ga vliegeren in Den Helder tijdens de storm, dan ben je zo op Texel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Wij gaan maandag naar Texel en ik weet niet of die veerboot dan wel vaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |