Ik heb ook geen idee, maar het klinkt alsof ik alvast nieuwe dakpannen moet gaan bestellen (of een heel nieuw dak)quote:
Dat is de luchtdruk en die is indirect van invloed op de mate luchtbeweging.quote:
Vast nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:24 schreef Paul het volgende:
Wordt dit de ergste storm ooit in NL ?
Ooo rip, we hebben goede tijden gehad in de tvsc dan maarquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, ik spreek vanuit m’n kist, bang dat m’n grafsteen wegwaait
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ooo rip, we hebben goede tijden gehad in de tvsc dan maar
Betekent dit dat we royaal fucked zijn morgen?quote:
Storm diept sneller uit dan verwacht, dit hoeft nog niet te betekenen dat het ook dramatischer wordt dan nu het geval is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef RiKe het volgende:
[..]
Betekent dit dat we royaal fucked zijn morgen?
Waar zouden we rekening mee moeten houden?
Als daar een windstoot van 120km/h onder komt, geloof me dan stellen die paar dingen niks voor en vliegt dat wind als nog door de luchtquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:45 schreef Stoorzendert het volgende:
De trampoline is vandaag al 2x door de tuin gevlogen. Nu een paar zware stoeptegels (60x60) + een speciekuip met water op de poten gelegd. Hopelijk morgen geen vliegende tegels en koude douche dus😬
LV3 incommingquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:59 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage zit te wachten op een update van Estofex.
Waarschijnlijk Wadden / NW / Noord Nederland.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dan zal die bij de Waddeneilanden zijn.
uhmm ga er maar vanuit dat deze waarschijnlijk niet doorgaat. Zeker niet als die vanuit schiphol is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:10 schreef Fretwork het volgende:
Ik begin me lichtelijk zorgen te maken voor m'n vlucht morgenmiddag
Jawel johquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:18 schreef DemonRage het volgende:
[ twitter ]
Geen lege kliko's buiten zetten morgen.
Is van vorig jaar zomerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:18 schreef DemonRage het volgende:
[ twitter ]
Geen lege kliko's buiten zetten morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |