SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Foefje.quote:
Ook in het binnenland stevig dus.quote:
ik kijk er niet naar uit om terug te rijden uit werk met zulke voorspellingen ..als het echt erg wordt..quote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Zolang die storm vrijdag vanaf de middag is dan vind ik het wel prima. Sochtends als ik naar werk moet lijkt het hier voor nu nog mee te vallen. Donderdag maakt me niet uit dan hoef ik toch niet perse weg.
Gaat alleen maar erger worden. Er komen twee stormen aan las ik net.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:15 schreef summer2bird het volgende:
Wat is het toch met die tyfuswind de laatste tijd
Elke keer langs de weilanden moeten fietsen naar mijn werk terwijl ik soms bijna omvergeblazen word
Dat is peanuts vergeleken met de orkaan die vrijdag Nederland mogelijk treft.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:15 schreef summer2bird het volgende:
Elke keer langs de weilanden moeten fietsen naar mijn werk terwijl ik soms bijna omvergeblazen word
Wel een beetje voorbarig om dat al te zeggen. De situatie is er wel naar dat we een zeer zware storm/orkaan kunnen krijgen. Een briesje is ook wel een beetje overdreven. De kans is heel groot dat we met een storm te maken gaan krijgen, maar de intensiteit is nog wat onzeker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:25 schreef Snowsquall het volgende:
Eindelijk dan toch wat najaarsstormen, beter dan al dat saaie weer. Uiteindelijk zal de soep niet zo heet gegeten worden als opgediend.....
Het gebied hoeft maar iets te verschuiven en er blijft een briesje over...tot zelfs een dag tevoren kan het er nog allemaal ernstig uitzien maar net als voor stevig winterweer ligt ook ons land voor zo'n harde wind niet 'gunstig' De wadden en NH uitgezonderd.
We tellen af
Hahaha echt he. Ik neem ook altijd een relaxe weg zonder al teveel verkeer naar mijn werk toe. Dat is dan een lange dijk en langs weilanden idd. Man als die wind dan vanaf de zijkant hard blaast en je fiets best hoog op zo'n dijk dan wordt je echt bijna omver geblazen als je niet uitkijkt. Gaat nog wat worden vrijdagmiddag, maar ja zal er toch echt doorheen moeten want er moet gewoon door gewerkt worden en moet toch ook weer naar huis haha.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:15 schreef summer2bird het volgende:
Geef dit topic niet de schuld, geef de weerkaarten de schuld!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:29 schreef TLC het volgende:
Eerst zou er een pak sneeuw komen van heb ik me nou ja daar, nu een storm des doods...
*korreltje zout dit topic*
We bouwen het langzaam opquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
12mm regen gehad en wat wind, leuk voorproefje voor vanaf morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |