Ik had aardappelschijfjes met vega shoarma en knoflooksaus.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel een uitsmijter.
had?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had aardappelschijfjes met vega shoarma en knoflooksaus.
Dan zal het extra lekker smakenquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:12 schreef KingRoland het volgende:
maar ook een grote portie nasi wat een honger heb ik zeg
Geen big4 mentaliteitquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:15 schreef Oriente het volgende:
Dan kan ik als ik over een kwartier klaar ben mooi meteen een paar uur gaan pitten
Dankjewel vriendquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal het extra lekker smakenGeniet ervan!
Ja, ik vind dit allemaal niet kunnen. @Cocoquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, ik heb rond half vijf gegeten, voordeel van thuiswerken
Geen muziek van Marco Borsato meer bij De Passion, denk je ook dat God hier wel blij mee is?quote:
Ik deel deze pittige mening.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:16 schreef GGMM het volgende:
Ik vind mensen die een dutje doen of slapen buiten hun reguliere 7 uur slaap een beetje vreemd
Of 80
Denk Satan wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen muziek van Marco Borsato meer bij De Passion, denk je ook dat God hier wel blij mee is?
Je mag COR bedankenquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:16 schreef GGMM het volgende:
Ik vind mensen die een dutje doen of slapen buiten hun reguliere 7 uur slaap een beetje vreemd
Of 80
Net als mensen die om half 5 gaan 'avondeten'.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:16 schreef GGMM het volgende:
Of 80
Ik schuif er een pizza in!quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel een uitsmijter.
Nee maar sinds ik dat gehad heb zijn mijn energielevels vergelijkbaar met die van iemand van 60quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat nog steeds jeetje
Beterschap maat
Ik rand jou een haartransplantatietje aan a la Jorrit Hendrixquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik laat @:oriente kiezen.
Dit mag niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik rand jou een haartransplantatietje aan a la Jorrit Hendrix
Coco is niet zo van dat benauwdequote:Op woensdag 16 februari 2022 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit mag niet meer tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |