Ik was ooit bij een Dream Theater concert en zij speelde die avond dat album integraal. Nu ben ik normaal geen fan van covers, maar ik heb echt tranen in mijn ogen gehad. Zo bizar goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was zo'n 20 jaar geleden enorm fan van Dark Side of the Moon, mede dankzij m'n pa die honderden lp's had
Volgens het recept van @Drizzt_DoUrden ?quote:
Welke film?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ongekend pleurisweer. Ik was trouwens vergeten dat vanavond de CL weer begint met een heerlijke pot dus de bios is uitgesteld naar volgende week maandag, ter info.
@:zipportal
@:ggmm
Ik begrijp het. Ik zal nog even geduld hebben danquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ongekend pleurisweer. Ik was trouwens vergeten dat vanavond de CL weer begint met een heerlijke pot dus de bios is uitgesteld naar volgende week maandag, ter info.
@:zipportal
@:ggmm
Spiderman.quote:
Dank voor je begrip. Ga je vanavond ook kijken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Ik zal nog even geduld hebben dan
Ik sla over.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:50 schreef Coco het volgende:
Als @:GGMM ook gaat kijken is er misschien een leuke verrassing in de rust.
@:Oriente
Dat denk ik wel ja!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spiderman.
[..]
Dank voor je begrip. Ga je vanavond ook kijken?
Ik doe alleen mee als @Scrummie ook meedoet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:50 schreef Coco het volgende:
Gok beide.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De wedstrijd of dat infantiele spelletje?
Ik doe graag ook weer eens mee met dat infantiele spelletje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:50 schreef Coco het volgende:
Ik heb nog spaghetti over van gisteren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nasi met saté.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stamppot hutspot met rookworstquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Begrijp niet wat je bedoelt maar je zal wel gelijk hebben.quote:
Je gelooft het niet, maar ik doe met je mee!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |