Pasta pesto met kip!quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel een uitsmijter.
hahaquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
gaat lachen worden als we opeens een nieuwe gevaarlijke mutatie van covid krijgen
pas goed op boys
Draag jij nog een mondkapje in de winkel?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
gaat lachen worden als we opeens een nieuwe gevaarlijke mutatie van covid krijgen
pas goed op boys
Ik volg het nieuws amper, maar die onzin hoeft dus ook niet meer? Mooi.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Draag jij nog een mondkapje in de winkel?
Had geen problemen met je zusje hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Coco is niet zo van dat benauwde
Je hoeft ook niet meer thuis te werken!quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws amper, maar die onzin hoeft dus ook niet meer? Mooi.
Ik heb het ook niet echt meer gevolgd, maar ik dacht het niet. Ik ben in1 winkel geweest en daar was het ongeveer 50/50.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws amper, maar die onzin hoeft dus ook niet meer? Mooi.
Ik ga morgen weer naar kantoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meer thuis te werken!
Alleen nog in het OV dacht ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt meer gevolgd, maar ik dacht het niet. Ik ben in1 winkel geweest en daar was het ongeveer 50/50.
Mag jij stokjes in mensen hun neus steken?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn baantje bij de GGD weldra weer over is.
Nee, godzijdank niet. Ik mag het goede/slechte nieuws brengen aan de telefoon.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag jij stokjes in mensen hun neus steken?
Genoeg soa tests nu carnaval helaas door mag gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom dan bij de zorgverzekering, wij hebben veel mensen overgenomen van de GGD.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh bekijken mensen dat niet gewoon online dan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, godzijdank niet. Ik mag het goede/slechte nieuws brengen aan de telefoon.
Warm bad?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom dan bij de zorgverzekering, wij hebben veel mensen overgenomen van de GGD.
Boomersgenot.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bekijken mensen dat niet gewoon online dan.
Jazeker, heb nu eigen team onder mijn hoede. Allemaal verse instroom.quote:
Met een beetje geluk wordt dat de oorzaak van de volgende golf.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genoeg soa tests nu carnaval helaas door mag gaan.
Dit heb ik van anderen ook gehoord.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee maar sinds ik dat gehad heb zijn mijn energielevels vergelijkbaar met die van iemand van 60
Mensen gebruiken cor als verzuim excuus.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit heb ik van anderen ook gehoord.
Nee, als zware griep ervaren en 12 uur slapen en dan nog moe zijn. Dat moe voelen weken erna ook nog.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Mensen gebruiken cor als verzuim excuus.
oeh kuchje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |