Ik als Brabantse die in Limburg woont kan wel vertellen dat je voor carnaval niet in Limburg moet zijn. Die hebben zelfs eigen muziek met carnaval. In het Limburgs. Wegwezen daar. Gewoon lekker in Brabant, altijd gezellig en daarna bij iemand op de eier.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef Questular het volgende:
Carnaval vier je toch alleen in Brabant als je hoort dat Limburg vol is?
Niet!quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Als het ergens nog kutter is dan in Oeteldonk, dan is het in Lampegat.
Goed dat je er een vraagteken achter zet. Je hebt er niks van begrepen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef Questular het volgende:
Carnaval vier je toch alleen in Brabant als je hoort dat Limburg vol is?
Nog steeds bizar dat een OMT lid openlijk zo'n extreme voorspelling mag doen (en het over laat komen alsof het de enige mogelijke realiteit is); wetende dat mensen zo'n uitspraak nou eenmaal serieus nemen als het uit een OMT lid komt....en er vervolgens niks gebeurd als zo'n voorspelling bij lange na die uitkomt. Terwijl dat soort doem prognoses wel grond zijn voor veel maatregelen of de rek er van. Dat de media daar niet boven op duikt joh.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Als er volgende week 5000 in het ziekenhuis liggen piep je wel anders!
Carnaval vier je in Brazilië of je viert het nietquote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Als het ergens nog kutter is dan in Oeteldonk, dan is het in Lampegat.
Kei leuk toch!quote:Op maandag 14 februari 2022 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
O ja al die gekke naampjes die de steden dan krijgen met carnaval
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Kei leuk toch!
Ow nee, eigenlijk niet.
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
het klopt dus wel dat je voor alles in bent?
Tering racisten. Hopelijk degraderen ze.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Alles beter dan Den Bosch.
@:scrummie is het hiermee eens.
Ik heb er zelf geen. Maar ik ken ook wel negers die carnaval vieren.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef Scrummie het volgende:
En mensen die carnaval vieren hebben zonder uitzondering een kleine piemel.
Ik snap het ook nooit. Nodig die man nog een keer uit om te kijken wat zijn gedachten over die uitspraken nu zijn? Ben ik oprecht benieuwd naar.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nog steeds bizar dat een OMT lid openlijk zo'n extreme voorspelling mag doen (en het over laat komen alsof het de enige mogelijke realiteit is); wetende dat mensen zo'n uitspraak nou eenmaal serieus nemen als het uit een OMT lid komt....en er vervolgens niks gebeurd als zo'n voorspelling bij lange na die uitkomt. Terwijl dat soort doem prognoses wel grond zijn voor veel maatregelen of de rek er van. Dat de media daar niet boven op duikt joh.
Welke winterquote:Op maandag 14 februari 2022 16:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de winter zijn die dingen nog best fijn als je vanuit de supermarkt naar je auto loopt![]()
![]()
Lekker warm!
Niks mis met de mediaquote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nog steeds bizar dat een OMT lid openlijk zo'n extreme voorspelling mag doen (en het over laat komen alsof het de enige mogelijke realiteit is); wetende dat mensen zo'n uitspraak nou eenmaal serieus nemen als het uit een OMT lid komt....en er vervolgens niks gebeurd als zo'n voorspelling bij lange na die uitkomt. Terwijl dat soort doem prognoses wel grond zijn voor veel maatregelen of de rek er van. Dat de media daar niet boven op duikt joh.
En aanbidden Us Mem.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Mwah, dan zijn er die plaatsnamen alleen met carnaval. Ben wel eens door Friesland gereden, daar doen ze dat het hele jaar. Moddergat, Bontebok, Drogeham, Sexbierum.
Ik zie het nog wel gebeuren dat als ze echt niks anders kunnennde QR voor iedereen op groen gaat maar wel blijft voor het geval het nodig is in het najaar.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Wtm wil men gewoon verlengen en verwacht men in het najaar weer nodig te hebben km maatregelen te kunnen nemen.
Dit is allemaal mooi gelul voor de bühne, niets meer.
Kijk, is die mythe ook direct de wereld uit.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen. Maar ik ken ook wel negers die carnaval vieren.
Die zijn zonder uitzondering familie van Boutersequote:Op maandag 14 februari 2022 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het Akwasi niet is?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij gaan denk ik nog tot de zomer met die dingen in het OV zitten hoor, maak je geen illusies.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsland
Na 20 maart nog steeds maskers binnen en in OV. Waarom toch? Laat het nou gewoon een keer lekker gaan. Val niet na 2(!) jaar iedereen nog lastig met die onzin.
Brunswijk, ook bestquote:Op maandag 14 februari 2022 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn zonder uitzondering familie van Bouterse
Dat zal het virus inderdaad leren.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wij gaan denk ik nog tot de zomer met die dingen in het OV zitten hoor, maak je geen illusies.
dat gaat echt een van de laatste dingen zijn.
Ik denk dat het virus slim genoeg is om niet met het Onrendabelen Vervoer te willen. Wie zit nou voor z'n plezier in de trein. Misschien trein2000.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zal het virus inderdaad leren.
Genoeg mis met 'de media' hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis met de media
@:da_sandman grijp eens in
Haha mijn letterlijke reactie was: "wat dacht je van deze maand vriend".quote:Op maandag 14 februari 2022 16:24 schreef DonDruiper het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)verboord-kunnen.html
Dit jaar..
Wat denk je van eind deze maand beste Ernst?
De media bestaat nietquote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis met de media
Waarschijnlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Los van carnaval, we gaan dus weer tergend langzaam de regeldrift loslaten?
De media zijn zo integer.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis met de media
'Leg eens uit waarom niet morgen, vandaag of zelfs gisteren?'quote:Op maandag 14 februari 2022 17:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha mijn letterlijke reactie was: "wat dacht je van deze maand vriend".
Komt hij toch met een lulverhaal zonder echt antwoord.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Leg eens uit waarom niet morgen, vandaag of zelfs gisteren?'
Dat zat er in mijn hoofd.
Ah, de welbekende mark hugo ernst doctrinequote:Op maandag 14 februari 2022 17:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Komt hij toch met een lulverhaal zonder echt antwoord.
quote:"Ze zeiden dan dat wij een claim legden op de mondkapjes terwijl we eerst maar eens onze infectiepreventie zoals handen wassen op orde moesten krijgen in de verpleeghuizen. Daar ben ik toen heel erg boos over geworden", zegt Hertogh. "Er was ook een suggestie van een OMT-lid of we niet zwijgend mensen konden verzorgen in het verpleeghuis omdat spreken met stemverheffing het virus zou kunnen overdragen. Kom eens langs om te kijken, dacht ik dan."
Breng ze nou niet op een idee.......quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat als ze echt niks anders kunnennde QR voor iedereen op groen gaat maar wel blijft voor het geval het nodig is in het najaar.
Alles om er maar geen afstand van te hoeven doen.
Dit is ook de reden dat je een fatsoenlijk parlement en rechterlijke macht nodig hebt om noodwetgeving blijvend kritisch te toetsen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:24 schreef DonDruiper het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)verboord-kunnen.html
Dit jaar..
Wat denk je van eind deze maand beste Ernst?
Happertquote:Op maandag 14 februari 2022 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Genoeg mis met 'de media' hoor.
My god, het wordt steeds gekker.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)tart-van-de-pandemie
[..]
Misschien hadden ze de bewoners en het personeel in de verzorgingstehuizen een ratel kunnen geven.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
My god, het wordt steeds gekker.
Maar goed ook, een claim leggen? Het OMT ging toch over medische noodzaak en niet over schaarste? Of toch wel?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wereldvreemd, what else is new...quote:Op maandag 14 februari 2022 17:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lekker een weekend geen mondkapjes gedragen in Londen, ook in stampvolle metro, wat een vrijheid. Nu weer terug in Zürich, 8 uur een kap op voor de pc en dan in de trein, in het sportcentrum.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsland
Na 20 maart nog steeds maskers binnen en in OV. Waarom toch? Laat het nou gewoon een keer lekker gaan. Val niet na 2(!) jaar iedereen nog lastig met die onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |