abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203977281
21:30
De rest van de avond wordt door de 3 doorgebracht in de hottub. Althans, dat was de bedoeling, maar in hun enthousiasme (en onkunde) hebben ze 'm te warm gestookt, waardoor het meer pootjebaden wordt. Maar onder het genot van 4 biertjes de man doen ze daar niet moeilijk over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook de alcohol doet z'n werk, en ze hebben de grootste lol.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Beiden credits : Hendrik83)

[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 07-03-2022 20:08:50 ]
pi_203979177
8.15

Deze ochtend even heel snel 8.11 ongeveer paar seconden de dames in beeld, te zien is dat ook zei de zilveren schalen hebben staan ,die de mannen gisteravond ook kregen. Hierin zat een aanbieding om voor 1500 euro een extra stem te kopen, of dit bij de dames ook zo was , weet ik niet natuurlijk.

SPOILER
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_203980222
10:20
En de dames zijn weer terug van hun uitstapje naar de container.
SPOILER
De dames vertellen dat ze in een limousine naar een japans restaurant zijn gereden, onderweg muziek aan, wat helemaal afgehuurd was voor hen. Ze hebben sushi gegeten. Daarna naar de container die helemaal roze was aangekleed, roze champagne, onbeperkt douchen. Ze mochten 'The Notebook' kijken.

's Ochtends een lekker ontbijtje, en daarna nog een challenge waar ze niks over mogen vertellen.

De mannen gunnen het ze er erg, maar zijn ook wel wat jaloers. Vooral Salar vindt dat zij ook zoiets moeten krijgen.

Even later als de dames weer alleen zijn bij de kledingkasten blijkt dat het merendeel van het verhaal een prank is, en dat ze het vanmiddag of morgenvroeg willen verklappen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2022 08:45:12 ]
pi_203981304
11:50
Grace heeft als LB mogen shoppen in de mini mall. Ze zegt dat ze ook echt heeft proberen te onderhandelen met BB.
SPOILER
Ze heeft onder andere salami, honing, ananas, koffie, kip, rozijnen, uitjes, aardbeien, mais, gember gekocht.
En komkommer voor maskertjes en de ogen zoals Grace vertelt :)

12:40
Tobias fluistert tegen Grace dat hij geen stem heeft gekocht en Grace vertelt hem dat hij safe is. De dames willen op Kristof en Salar gaan.

13:00
Grace brieft aan Nawel door wat ze van Tobias heeft gehoord, dat de jongens geen stemmen gaan kopen. Maar ook dat Tobias heeft gezegd dat hij natuurlijk niet weet of de andere 2 tegen hem liegen.
Nawel zegt dat ze nu recht heeft op die stem, dat ze voor safety gaat, en dat ze de stem gaat kopen.
SPOILER
Nawel : Ik ga morgen kopen, ik heb alle recht in de wereld.

[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2022 08:45:26 ]
pi_203984879
15:20
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen om de nieuwe stand van de jackpot te horen. Er is 1500 euro uit verdwenen, dus 1 iemand heeft een stem gekocht. En aan de reactie van Grace en Nawel hierna, is niet moeilijk te raden wie uiteindelijk die stem gekocht heeft.

SPOILER
17:30
Tijdens een SL lijkt het erop dat Nouchine haar vriend Dago heeft mogen spreken in de DBK en dat hij haar ten huwelijk heeft gevraagd.

[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2022 08:45:34 ]
pi_203988306
19:30
Er is geld voor de pot verdiend door Dago, de vriend van Nouchine. Salar had een secret mission, waarbij hij een soundboard moest bedienen met uitspraken van Dago, zo dat Nouchine dacht dat ze live met hem sprak. Dat is blijkbaar gelukt.

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2022 08:45:46 ]
pi_203993220
9:00
De dames doen eerst alsof ze alledrie over de limo hebben gedroomd, waarna ze luid lachend vertellen dat bijna alles aan het verhaal verzonnen is. De heren zijn even in shock.

SPOILER
Tobias : Het is nog steeds meer dan kip met krieltjes.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2022 08:56:31 ]
pi_203994763
11:15
Grace haalt iets uit de brievenbus, verstopt dat achter de sauna onder haar trui, en loopt dan naar binnen om het in 1 van de kasten te verstoppen. Aangezien ze het eerder op de ochtend al had over voorbereidingen voor de verjaardag van Tobias morgen, zal het wellicht hiermee te maken hebben.
SPOILER
15:30
SPOILER
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen. Ze krijgen 15 minuten om te beslissen welke 3 bewoners een videoboodschap mogen zien van thuis.
Kristof zegt dat hij in zijn ogen al veel heeft gekregen, en dat hij denkt dat hij het snelst z'n familie weer zal zien, dus hij past, alhoewel hij het natuurlijk ook graag zou willen.
Nawel zegt dat ze haar familie ook al gezien heeft, en daarom ook past.
Tobias zegt dat hij als 3e ook wil passen, omdat hij geen relatie thuis heeft, en heeft afgesproken geen nieuws is goed nieuws.
Nouchine zegt juist dat Tobias moet gaat, omdat hij morgen jarig is, en zij gister Dago al gehoord heeft.
Tobias zegt dat het voor hem niet perse hoeft, omdat hij misschien morgen ook wel wat krijgt, en dat 1 van de andere 3 mag. Kristof en Nawel zeggen nog steeds dat ze niet hoeven.

Tobias zegt, ik wil het risico wel nemen, dus grijp je kans Nouchine.
Maar Nouchine passt 'm weer door naar Nawel, die de kans dankbaar aangrijpt.

De drie zijn dus : Nawel, Grace en Salar.

[ Bericht 31% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2022 08:56:23 ]
pi_203998454
16:25
De drie zijn terug uit de Gameroom:

Grace vertelt dat er een statafel in het midden stond , met een zandloper.
Salar en Grace moesten op afstand van de tafel. Nawel iets dichterbij. Met de rug naar de schermen.

Boodschappen worden afgespeeld, op de schermen achter ze. Ze moesten kiezen of ze omdraaien en kijken, of tellen bij de zandloper, om 1000 euro te verdienen. We hebben van te voren besproken dat we gelijk gingen omdraaien, Grace en Salar.

Grace : 1e video was mijn moeder, direct omgedraaid, dat was me 1000 euro niet waard. Ze draagt een pruik, ziet er wel wat ziekjes uit. Ze zag er wel goed uit, beter dat de vorige video. Ik zag dat ze moe was.

Salar : Toen kwam mijn mama. Ik ging gelijk keihard huilen. Ze zei dat ik het heel goed doe, dat veel mensen verliefd op me zijn, dat ik hele lieve fans heb.

Nawel : Ik heb niet omgedraaid, ik heb geteld. Was mijn moeder met bril. Het was een hele mooie boodschap, dat ik niet moest opgeven. Ik heb alleen veel niet gehoord, omdat ik zodanig aan het tellen was. Ik zat er net iets naast, dus iets van 900 euro verdiend.

Grace vertelt dat ze ook haar zoon en zijn vriendin heeft gezien.
Salar : Zo ... en hij is mooimooi!!! What the fuck!
pi_203999817
voor diegene die zich afvraagt waarom Salar en Grace telkens sneaky naar de brievenbus rennen.
ze zijn nu 8 keer geweest en telkens zitten er spullen in voor Tobias z'n verjaardag.
Nu net appeltaart en alle benodigdheden, Grace verstopte het achter de sauna, Salar rent erheen om te kijken en fluistert , daar komen de ratten. hier onder kan je zien dat ze de opdracht kreeg van

SPOILER
pi_204007020
@Joyce-43 schreef vannacht
kwart voor 3 maakt grace salar wakker
ze zijn nu buiten in de tuin alles aan het uitpakken van de slingers, goedkope troep zeg de slingers moeten nog gemaakt worden "Happy Birthday"

ze staan in de tuin alles klaar te maken, Salar is bezig met de balonnen op te blazen en grace is bezig met de slingers aan het rijgen.

Grace heeft het erover dat de taart zo gemaakt is, Salar vind het er leuk uitzien de slingers

Salar vraagt zodra wij weer in bed liggen en dit gedaan is dan is het gelukt toch, grace antwoord met ja
S: hoeveel ballonen gaan we doen, grace heeft het erover om wel alles te doen

Salar is binnen al begonnen met de slingers op te hangen en Grace is buiten nog bezig met de slingers
pi_204007372
8:45
Er is gezongen voor Tobias, de slagroom voor de appeltaart wordt geklopt, koffie wordt gezet, en Tobias vertelt een droom :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2022 08:56:09 ]
pi_204008375
10:35
BB roept de bewoners bij elkaar voor een jackpot challenge.
quote:
Bewoners, het is tijd voor een bijzonder jackpotchallenge. Jullie spelen individueel in de gameroom. Jullie mogen zelf beslissen wie als eerste gaat. Misschien denk je ik ben de hele nacht bezig geweest met een appeltaart , of denk je, ik ben al weer een jaartje ouder, dan mag je als eerste.
Als ze weer naar buiten komen, mogen ze er niet over praten, op straffe van nominatie. Ook als Kristof en Tobias beiden al geweest zijn, en buiten vragen of ze er onderling over mogen praten reageert BB met 'Vandaag niet'.

[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2022 12:40:46 ]
  woensdag 9 maart 2022 @ 11:29:31 #114
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_204008919
Jackpotchallenge, individueel in de gameroom.
Grace: Tobi blijft lang weg?
Salar: Hij is aan het skateboarden.
Grace: Oh nee, oh my God, totaal niet aan gedacht, ik dacht er over heen te lopen.
Kristof: Wat is er?
Grace: Wij denken dat Tobi aan het skateboarden is, dat is gevaarlijk, oh God ik ga mijn arm breken.
Kristof: Hij is al een kwartier weg.
Grace: Nouch, ik ben in ene bang geworden, Salar denkt dat we skaten moeten?
Nouchine: Nee, ik hoor Tobi lopen.
Grace: Thank You Jesus.
Salar: Je kan zo je nek breken, stel je voor Nouch op een skate?
Nouchine: Ik kan dat, ik heb dat gedaan, ja dat sturen, de mensen van nu skaten, mijn broer en zus van 13 en 15 doen dat.
Salar: Ik denk dat dit een opdracht is die de hele dag gaat duren.
Grace: Ik hoor Tobi?
Salar: Tobi hoe was het?
Tobi: Leuk, maar ik mag niets zeggen anders word ik genomineerd. Het was fokking leuk.
Nawel: Ik heb er nu ook zin in, ik ga daarom nog twee bananen eten.
Kristof: Nou Tobias kwam toch wel wat vermoeid naar buiten? Zal ik ook nog een half banaantje eten?

Een losse flodder, gaat over het nomineren.
Salar: Ik nomineer Nouchine.
Nouchine: Dat mag!
Salar: Nee hoor, ik nomineer mezelf!
Nouchine: Dat mag niet!
Salar: Ja wel want ik ben twee keer Little Brother geweest, dan mag dat.
pi_204012718
17:20
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen voor de uitslag van de challenge van vandaag.

quote:
Bewoners, jullie hadden de keuze tussen het geld wat jullie verdiend hadden te storten in de jackpot, of te gebruiken voor een gouden sleutel, de gouden sleutel zelfs. Drie van jullie hebben gekozen voor een gouden sleutel : Nawel, Salar en Kristof.

De regel is dat degene die het hoogste bedrag had verdiend kans maken op de sleutel. Kristof heeft 5 volledige vazen gevuld, dus Kristof jij speelt zeker.

Nawel en Salar, jullie hebben beiden 4 vazen gevuld. In de 5e vaas had Salar het meeste water gevuld.

Het spel voor de gouden sleutel wordt gespeeld door Salar en Kristof.
17:25
De overige bewoners worden hierna naar de tuin geroepen. Het is een feestje voor de verjaardag van Tobias!
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Li0nHeart op 11-03-2022 10:07:21 ]
pi_204012854
17:40
Salar komt weer naar buiten. Er was een knop, degene die drukt krijgt persoonlijk het bedrag wat er op het scherm staat. De ander de gouden sleutel. Dit liep op, tot maximaal 4500 euro. Als ze beiden niet drukken, krijgen ze beiden niets.

Salar heeft gedrukt bij 3100 euro. Kristof heeft de gouden sleutel.

17:45
Kristof legt uit: (onder de spoilers (ook) de filmpjes van @DGK_Tegengas)

SPOILER
SPOILER
Kristof : gouden sleutel gaf toegang tot een brief : Gefeliciteerd, door het pakken van deze token ben jij de eerste finalist van BB 2022

Nawel gunt Kristof eigenlijk nog geen blik, en is boos. Tobias is ook boos omdat hij niet snapt dat de 2 andere jongens geen geld in de pot hebben gespeeld. Want dat hadden ze afgesproken.
Salar is oprecht heel erg blij voor Kristof.

De sfeer is ineens flink verpest op het feestje.
SPOILER
SPOILER
Tobias : Je moet wel beseffen .. zonder mij was je hier niet geweest.
Tobias : Dus sorry dat ik niet super uitbundig ben. En je moet je wel beseffen dat Nawel 4 stemmen heeft, die ze nu tegen ons gaat gebruiken.

Tobias is boos en probeert ruzie te zoeken met Kristof. Kristof probeert rustig te blijven en dit af te houden. Ondertussen komt Nawel binnen en kaapt het podium. Ze zegt dat ze niet staat te springen, omdat ze liever met Nouchine in de finale zit. Maar dat ze het hem wel gunt. Ze gebruikt hier iets meer woorden voor.
SPOILER
Kristof probeert wat te zeggen, maar krijgt er vrijwel geen woord tussen. Nawel loopt dan geirriteerd weg.

Kristof : Doe allemaal eens relaxed en chill.

De monoloog van Nawel heeft Tobias wat tijd gegeven om na te denken, en hierna is hij wat rustiger en draait hij het in principe naar dat het het Kristof heel erg gunt, en dat hij er alleen me zat dat Kristof er iets over zei dat hij hem niet direct feliciteerde. Kristof neemt dit maar aan, legt zijn kant uit en ze knuffelen.
SPOILER
(credits : FreshFruit)

SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door Li0nHeart op 11-03-2022 10:07:49 ]
pi_204014811
18:15
In de voorraad kamer staat een heleboel eten om lekker te kunnen bbq'en. Er is inmiddels weer groot enthousiasme bij de bewoners.
SPOILER

[ Bericht 27% gewijzigd door Li0nHeart op 11-03-2022 10:08:09 ]
  donderdag 10 maart 2022 @ 00:20:36 #118
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_204019499
Tobias: Ik ben je super dankbaar Grace en ik heb nu zo veel ideeën voor mijn tuin, ik zou alles van dit tuinfeest mee naar mijn eigen tuin willen meenemen, die stoelen, dat steigerhout, de uitkijk, precies hoe ik mijn tuin wil.
Kristof: Ik kan u daar mee helpen.
Tobias: Dan koop ik ook bamboe. Ik heb zo'n vette tuin en mijn vader is ook handig, dan ga ik een Tobi's bar maken.
Grace: Leuk Tobi's bar.. En luister eens, die strandstoeltjes kon je ook vinden in een tweedehandse winkel.
Tobias: Ja, maar ik zat krap bij kas. Maar echt een mooie tijd hebben we hier, zo veel dingen meegemaakt.
Grace: Ik ben me zelf hier wel tegen gekomen, maar ben zo blij dat we elkaar hebben gevonden in dit spel en in het huis.
Tobias: Komt goed, wat er ook gebeuren gaat, ik geef nooit op, links en rechts, het is oké.
Grace: Bij mij ook.
Tobias: Maar kan niet over lijken gaan. Het enige waar ik een beetje van baal dat ik in het dagelijkse leven altijd eerst aan een ander denk, daarom reageerde ik net zo, van: "ben ik weer zo stom geweest dat ik aan een ander denk?"
Grace: Ik denk ook altijd eerst aan een ander, heb in de buitenwereld ook al veel mijn hoofd gestoten. Ik ga wel mijn best doen.
Tobias: Ik ga je helpen, komt goed en als ik weg ga, heb ik de weg voor jou naar de finale vrij gemaakt en kijk er naar uit om weer vrijheid te voelen, koffie te drinken en ik ga echt dit jaar hokken. (gaan samenwonen.)
Grace: Met mij?
Tobias: Ja.
Nouchine: Maar morgen is het nomineren toch?
pi_204021511
10:00
Terwijl iedereen al zeker een uur wakker is, is Kristof er als eerste uitgegaan en is inmiddels al een half uur aan het opruimen en de afwas aan het doen.
SPOILER
10:05
En het is nominatietijd!
SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door Li0nHeart op 11-03-2022 10:08:18 ]
pi_204021952
10:30
Voordat Grace moet stemmen in de DBK, zit ze nog even buiten met Nawel. Ze vertelt aan een emotionele Nawel dat ze haar zal redden als ze gelijk staat met Tobias. Dit heeft ze gisteravond met Tobias besproken vertelt ze.
SPOILER
Nawel : Weer allemaal op mij. Maar dat gaat niet nodig zijn. Ik heb al m'n stemmen op Salar gezet.

11:10
Grace wordt naar de DBK geroepen door BB in verband met een gelijkspel.

Even later : Grace huilend terug, maar ze mag niets zeggen en het is niet wat we verwachten, zegt ze.
En tegen Tobias : Het is gewoon totaal niet wat je verwacht.
En weer even later zegt ze : sorry Tobi.

Grace is van streek en gaat alleen in de tuin zitten. Tobias doet nog wel een poging om haar op te vrolijken.
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 11-03-2022 10:08:28 ]
pi_204024090
13:30
De genomineerden worden bekendgemaakt : Dit zijn Salar en Nawel.

SPOILER
Grace vertelt dat ze heeft moeten kiezen tussen zichzelf en Nawel. Ze heeft getwijfeld, maar toch zichzelf gered. Ze is in tranen.
SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 11-03-2022 10:09:10 ]
pi_204025800
16:10
Er is besloten om vanmiddag lekker te bbq'en en te eten in de zon.
Nadat al het vlees op is, wordt er nagenoten met een wijntje in de zon.
SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 11-03-2022 10:09:17 ]
pi_204035161
10:00
De bewoners zijn wederom hun bed niet uit te slaan. Alleen Kristof staat op om op te ruime en af te wassen.
Dan worden Nawel en Salar naar de Gameroom geroepen, nog in kun slaapkleren en ongewassen.

Salar staat voor die deur van de gameroom, kijkt naar binnen en roep : Woooowwww
Hij rent naar badkamer kijkt in spiegel, en zegt : Nee, dit kan niet, kijk hoe ik eruit zie man!

Nawel op de achtergrond: Ahwee, dit kan nie, ik heb geen kleren.

11:15
Nawel is weer terug en vertelt wat er gebeurt er. 2 schermen met bedragen, en BB vroeg of ze voor dat bedrag er uit zouden gaan. Eerst zeiden ze allebei nee, maar toen ineeens, Salar wel, tot haar grote schrik.
SPOILER
Iedereen schrikt en gelooft het niet .. dan komt Salar te voorschijnen springen : PRANK.

Ze mogen niet vertellen wat ze wel hebben gedaan.

Nawel : Heb begon met een foto van Salar als King, en mij als Keizerin. Het was heel cool.

En SL. Dat mocht ook niet verteld worden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 12-03-2022 19:25:26 ]
pi_204041192
19:25
Het was een rustige, zonnige middag, waarbij de bewoners vooral buiten zaten te slapen, te zingen en verhalen zaten te vertellen. Er gebeurde niet veel bijzonders.

Na het avondeten is Nouchine al verdrietig vanwege de exit van morgen van 1 van haar vrienden. Heeft Grace pijn links aan de onderbuik. Waarschijnlijk nog napijn van haar val gisteren bij het bankbiljet druk spel.

En gaat Kristof aan de slag met het kapsel van Salar:
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 12-03-2022 19:25:17 ]
pi_204050929
16:10
Nawel is bezig haar haar te stylen voor de liveshow vanavond.
SPOILER
(credits : FreshFruit)

16:30
Kristof en Salar hebben een nieuw spel bedacht. Hoepels om een paal gooien:

SPOILER
(credits : ledn81)
SPOILER
Binnen is Grace bezig om 2 kronen te maken, 1 voor Salar en 1 voor Nawel.
SPOILER
Ondertussen bespreken ze dat het ook zomaar kan zijn dat ze vanavond beiden in de finale zitten.
Tobias : Maar is dubbel he, ik wil ook dat m'n maatje blijft.

[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 13-03-2022 16:11:08 ]
pi_204051135
16:55
Nouchine heeft 2 afschreidsbrieven geschreven, 1 voor Salar, en 1 voor Nawel. Ze leest ze al even voor aan Grace.
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 13-03-2022 16:10:44 ]
pi_204052915
[b]19:20/b]
Minder dan drie kwartier voor de liveshow. De dames zijn aan het tutten. De heren maken vooral lol.
SPOILER
(credits : odie22)

[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 13-03-2022 16:10:38 ]
pi_204054967
21:00
Salar mag blijven
SPOILER
Nawel verlaat het huis
SPOILER
21:10
Het thema volgende week is 'Back to Reality'
Peter en Geraldine vertellen dat er 2 NL en 2 BE in de finale zitten. Er moet volgende week dus een Nederlander uit. Wie dat is, dat beslist de kijker.

[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 13-03-2022 16:10:32 ]
pi_204055693
21:30
Salar mag het briefje lezen dat Nouchine voor hem geschreven had, in het geval dat hij weg moest.
Salar : Dat is zo lief!
SPOILER
22:30
BB vertelt aan Kristof en Nouchine dat zij als enige 2 Belgen al zeker van de finaleweek zijn. En dat Kristof zelfs als zeker is van een plek in de finale. En dat er nog 1 van de Nederlanders moet afvallen.

quote:
Nouchine en Kristof, als enige 2 overgebleven Vlamingen hebben jullie de finaleweek gehaald. Meer nog, Kristof, jij bent al zeker van een plek in de finale.
BB vertelt ook het thema, ze worden stap voor stap meegenomen naar de echte wereld: 'Back to Reality'
BB : Er is een hoop gebeurd in de wereld, deze week ga ik jullie stap voor stap meenemen terug naar de realiteit.

[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 13-03-2022 16:10:23 ]
  zondag 13 maart 2022 @ 08:57:49 #130
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_204060512
08.15 zondag 13 maart 2022
De bewoners worden rond kwart over acht gewekt door het licht in de slaapkamer.

Kristof verteld dat hij heeft gedroomd over sercan en salar. Kristof heeft gedroomd over ontsnappen uit een Russische stadsstaat daarvoor moesten ze Sercan kaal scheren maar dat wilde hij niet.

Kristof is bang zijn oog te verliezen door die ontsteking. Hij wil naar de dagboekkamer voor extra zalf voor het andere oog.

Tobias pleit voor iedereen eigen vaseline, vanwege koortslippen en oogherpes

Kristof wordt naar de voorraadkamer geroepen, daar staat een kleine krat met eten klaar. Er ligt een briefje in
Kristof moet vanavond in zijn eentje koken, niemand mag hem helpen.

Kristof is heel blij met wat er in de krat zit aan eten.

Het lijkt er op dat Kristof en salar eten hebben aangevraagd bij BB en dat Kristof heeft gekregen waar hij om vroeg. Het is kip, kipkruiden en wokgroente met pepertjes.

Salar is nu bang dat hij ook moet gaan koken van de week. Op de vraag van Big Brother op wat voor eten ze zouden komen als ze mochten kiezen heeft salar namelijk alleen rijst genoemd omdat hij van mening is dat hij niet kan koken.

Iedereen heeft deze vraag gekregen en de rest heeft wel iets lekkers genoemd.

De bewoners zijn vooral gelukkig dat ze nu vermoeden dat ze iedere dag iets anders gaan eten.

Salar verwacht (hoopt) een versoepeling.

De bewoners hebben twintig minuten warm water gekregen van BB. Tot zover dus niet echt een versoepeling

[ Bericht 2% gewijzigd door Mickytjuh op 13-03-2022 09:09:15 ]
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_204061248
Rond 10 uur krijgen ze de 1e editie BigBrother News

De dames zijn erg enthousiast over de gouden plaat van K3 waterval, en ook ver Sensation White in de Arena.
De mannen zijn onder de indruk van de oorlog en praten daar over.
Ze lezen ook dat Kitty haar eigen YouTube kanaal heeft gemaakt.
De heren hebben een serieus gesprek over kernwapens en de dames zitten te zingen.
Ook zijn ze blij dat alle corona maatregelen verdwenen zijn.
Uitspraken van de bewoners:
Ga ziek feesten als ik hier uit kom
Dit wordt de summer of love

[ Bericht 2% gewijzigd door rinardo op 13-03-2022 10:36:42 ]
pi_204064778
16:00
Begin van de middag hebben de bewoners achter een hele lange SL een jackpot spel mogen spelen.

Nouchine is weer volledig in de twijfel, omdat ze Grace het geld erg gunt, en misschien daarom voor Grace wil kiezen. Salar zegt : "Iedereen hier kan het gebruiken. Zo irritant, vanochtend hebben we gepraat en nu wil zeg je weer hetzelfde. Ik heb je de hele tijd gesteund, en nu het erop aankomt ....."
SPOILER
Salar : En je stuurt haar niet naar huis he...
Nouchine : Zeker?
Salar : Vrij zeker .. en als ze dat niet wint, wint ze de finale ook niet
Nouchine : Maar je moet het niet zo opblazen.
Salar : Ik vind het niet leuk.

Ondertussen liggen buiten Tobias en Kristof te genieten van de zon
SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 14-03-2022 09:32:23 ]
pi_204065312
16:45
Jackpot reveal time. Ze hebben met de challenge vanmiddag 2360 euro verdiend. BB vertelt ook dat ze niet, zoals ze zelf dachten, meer gewicht hadden, of strengere regels dan hun geliefden. Het enige verschil, zegt BB, is dat hun geliefden minder zeurden en minder sjoemelden.

De totale jackpot staat nu op (credits spapaars):
SPOILER
16:50
De bewoners worden opnieuw naar de woonkamer geroepen. Dit keer om de Hunger Games te spelen, om geld voor het boodschappenbudget te verdienen. Het spel zal in het weekthema zijn. Ze krijgen een quiz, en per goed antwoord kunnen ze geld verdienen.

Ze kunnen 5 euro per vraag verdienen. De eerste hebben ze fout, maar daarna een aantal goed. Onder andere dat Belgie niet in de top-10 is geeindigd van het medailleklassement op de Winterspelen.
SPOILER
Ze verdienen 110 euro voor het boodschappen budget.

[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 14-03-2022 09:32:12 ]
pi_204067545
19:00
De bewoners krijgen per persoon deze week elke dag de ingredienten voor een maaltijd die ze die dag willen maken. Piraat Kristof heeft vandaag z'n ingredienten gekregen, en alleen hij mag dan ook koken.
SPOILER
Salar is hier trouwens enigszins in paniek over : 'Moet ik koken deze week?'

SPOILER
19:20
Tobias en Grace kletsen op de slaapkamer. Tobias gunt het Grace heel erg, vanwege haar verhaal en rugzak zegt hij. Als hij eruit moet, gaat hij elke keer op haar stemmen.

SPOILER
Verder small talk.

Tobias : "De jongens hebben echt gekkigheid nodig soms. Ik hou onwijs veel van gekkigheid, maar op een andere manier. En dat zijn ook manieren die ik hier niet kan laten zien. Niet omdat ik het niet wil, maar je daar dan niet de situatie voor hebt. Bijvoorbeeld, als de muziek aangaat kan ik mezelf helemaal verliezen, op een feestje, dat vind ik heerlijk. Dan doe ik gek. Maar buiten met hoepels gooien, vind ik leuk, maar ik hoef niet altijd mee te doen toch?"

En Grace moet nog even een Spaans zinnetje op Tobias loslaten : 'Sabes que eres tan guapo', wat betekent : 'Weet je dat je heel knap bent'

[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 14-03-2022 09:32:01 ]
pi_204071864
Kijkers die vannacht om 2 uur de stream keken, schrokken ineens van Nouchine de ene keer giechelt ze , en de andere keer praat ze in haar slaap. videos van Henk Blubberman

[ Bericht 0% gewijzigd door rinardo op 14-03-2022 07:20:39 ]
pi_204072847
9:20
Tobias en Kristof praten over de aankomende nominaties. Ze weten in het huis nog niet dat zij deze week niet gaan nomineren. Kristof vertelt dat hij Salar boven Tobias zal kiezen.
Tobias blijft erg hangen in het feit dat hij vindt dat Kristof zich bij sterke spelers als Tobias zelf aansluit, om zo naar de finale te gaan. Dat Kristof over lijken gaat, en hem laat vallen wanneer het erop aankomt.

Kristof blijft heel rustig, zegt dat hij voor Salar kiest omdat hij hem 2 maal van het bord heeft gehaald.

Tobias wil het laatste woord blijven hebben, en blijft vinden dat Kristof hem laat vallen.
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 15-03-2022 09:03:38 ]
pi_204073379
10.15

Voorraadkamer is open
Nootmuskaat
Peper
kaas
Macaroni
4 pakjes Roomboter
Nouchine gaat mac and cheese macaroni maken

[ Bericht 38% gewijzigd door rinardo op 14-03-2022 10:34:34 ]
pi_204073542
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
9:20
Tobias en Kristof praten over de aankomende nominaties. Ze weten in het huis nog niet dat zij deze week niet gaan nomineren. Kristof vertelt dat hij Salar boven Tobias zal kiezen.
Tobias blijft erg hangen in het feit dat hij vindt dat Kristof zich bij sterke spelers als Tobias zelf aansluit, om zo naar de finale te gaan. Dat Kristof over lijken gaat, en hem laat vallen wanneer het erop aankomt.

Kristof blijft heel rustig, zegt dat hij voor Salar kiest omdat hij hem 2 maal van het bord heeft gehaald.

Tobias wil het laatste woord blijven hebben, en blijft vinden dat Kristof hem laat vallen.
[ afbeelding ]
Hier terug te kijken
pi_204073963
11.10 Bewoners woonkamer

Bewoners het is tijd voor de minimall
wie mag gaan shoppen?
In koor roepen de bewoners Tobias
BB jullie mogen allemaal, maar niet tegelijk, maak een volgorde, iedereen moet aan de beurt komen, er 110.15 cent
Ze besluiten onderling dat Ieder voor 20 euro en 10 euro aan koffie, die 20 euro mag je voor kopen wat je wilt.
Ze denken dat er ook persoonlijke spullen zijn, die kunnen ze nemen voor die 20 euro, er is eten genoeg vinden ze allemaal.
pi_204074304
11:45
Tobias en Grace zijn al geweest en fluisteren onderling over hun keuzes.
SPOILER
Tobias heeft kaas, koffie, wasmuntjes en 1 ding voor zichzelf
Gracec heeft vet voor haar hoofd en verse muntblaadjes, en snoepjes.

Tobias : Ik ga niet in m'n eentje koffie drinken of kaas eten. Maar ben benieuwd wat de rest zal doen, die zal wel weer alleen aan zichzelf denken. Zo zit ik niet in elkaar.

Tobias herhaalt in het gesprek zeker 10x dat hij zo niet in elkaar zit. Dat hij ook graag iets voor zichzelf had willen kiezen, maar dat hij dat niet kan.

12:20
Ze laten elkaar zien wat ze gekozen hebben. Het enthousiasme is groot.
Kristof mocht als laatste naar binnen, en waar Tobias tegen Grace zei dat hij zeker wist dat hij alleen voor zichzelf zou kiezen, heeft Kristof ook wasmiddel gekocht.

Verder laat iedereen de kadootjes aan elkaar zien.
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 15-03-2022 09:03:25 ]
pi_204074846
Grace heeft 20 euro uitgegeven voor zichzelf muntblaadjes voor thee, snoepjes, kussen met foto's, nagellak
Tobias 15 euro kaas en 10 euro voor de groepskoffie wasmuntjes 3 kussen met foto's
Salar M&M s met salar z'n hoofd erop 5 euro knuffelbeertje met foto, foto collage pot met snoep voor iedereen
Kristof 5 speciaal biertjes sokken snoepjes wasmiddel
Noeshine parfum, papier met tekst en aanvulling voor de mens erger je niet (eigen poppetjes), knuffelbeertje, black onyx steen
pi_204078324
17:00
Kristof en Nouchine zijn samen naar de Gameroom geroepen door BB.
SPOILER
(credits : danilel)
Ze hebben daar informatie gekregen over de finaleweek, en hoe het morgen zal gaan voor de Nederlanders, maar ze mogen er niks over vertellen. Uit de gesprekken lijkt ook op de maken dat ze wellicht filmpjes gezien hebben.

Salar moest nodig naar de WC, maar mocht niet het huis in langs de Gameroom van BB. Hij heeft dus uiteindelijk maar achter de sauna geplast.

[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 15-03-2022 09:03:14 ]
pi_204080110
Uit de verhalen heb ik dit begrepen

De finalisten Kristof en Nouchine zijn een uurtje in de gameroom geweest om te praten over het volledige experiment Nu moeten ze onderling in geheime opdracht overeenkomen wie van de 3 overgebleven NL zullen saven van nominatie.
Nouchine en Kristof moeten morgen beslissen dat 1 iemand mag doorgaan naar de finale, ze kiezen waarschijnlijk Salar, Zeker is dat Kristof gaat voor Salar en Nouchine zou Salar waarschijnlijk ook kiezen maar denkt ook aan Grace, de moeder van Grace en haar familie. Hopelijk blijft ze bij haar keuze Salar. Kristof heeft haar wel met zijn gesprek ook proberen te laten blijven bij Salar.
pi_204081011
20:40
Kristof en Salar praten over hoe ze zelf het spel spelen, en hun relatie met Tobias. Hoe ze heel anders in het spel staan, en dat Tobias dingen soms anders ziet dan zij. Hieronder volgt het filmpje van @DGK_Tegengas, want het is een mooi gesprek.

https://streamable.com/a5ij36

[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 14-03-2022 23:18:47 ]
pi_204084629
8:50
De bewoners worden wakker gemaakt door BB met de mededeling dat ze over 3 kwartier een spel gaan doen. Een parcours. Eerst in de woonkamer, daarna in de tuin. Ze mogen nog nergens aankomen.

BB komt ook nog even terug op het 'achter de sauna' plassen van Salar
BB : De tuin moest eerst schoongemaakt worden, want er schijnt iemand in de tuin geplast te hebben. Ik snap niet wie dat zou doen, of wie hem op dat idee zou brengen...

De bewoners gaan kijken in de woonkamer en tuin en zeggen dat het om knikkers gaat, en de beelden lijken dat te ondersteunen.

pi_204084814
9.00
Voorraadkamer is open, de boodschappen voor het koken van vanavond
Tobias gaat koken ''Indian curry''
knoflook, pepers, uien , Naan brood, ananas , zoete ketjap, paprikas , pot sambal , kipfilet te veel om op te noemen, en in grote hoeveelheden.

pi_204085979
De bewoners zijn druk bezig met het maken van een soort knikkerbaan, binnen en buiten, ze hebben de materialen van BB gekregen, en mogen zelf hun fantasie gebruiken.

pi_204087869
De bewoners hebben 3 pogingen gehad om de knikkerbaan tot een goed einde te brengen. Alledrie zijn ze jammerlijk mislukt. Helaas voor hen, de opdracht is niet geslaagd.

Ze praten BB om, om hen nog een 4e poging te geven. Het loopt steeds mis op een onderdeel wat Kristof in eerste instantie gebouwd heeft, maar was later is aangepast door Grace, onder goedkeurend oog van Tobias.

Ook de 4e poging mislukt. Tobias is link : "fucking kut hoere ding"
pi_204089714
16:15
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen.

quote:
Deze week wordt er niet genomineerd. Deze week moeten jullie zelf alles in strijd werpen. Jullie moeten straks een pleidooi houden, een pleidooi waarom jullie de finaleweek moeten halen.
Ze krijgen 1 uur om het voor te bereiden, daarna moeten ze het in de woonkamer hun pleidooi houden rechtstreeks voor de kijker. In de voorraadkamer liggen kladblokken om ze te ondersteunen.

Salar zegt : ik ben hier zooooo slecht in.

Tobias gaat zich eerst omkleden, Grace trekt zich terug op de slaapkamer, en Salar panikeert, maar heeft voor hem gelukkig Nouchine in de buurt die hem ondersteunt.
pi_204090065
16u15

Big brother roept alle bewoners naar de woonkamer.
Hij zegt: Bewoners ik heb belangrijk nieuws voor jullie dus luister goed. Zoals jullie al weten zijn Nouchine en Kristof al zeker van een plaats in de finale week. Kristof is zelfs al zeker van de finale.
Grace, Tobias en Salar jullie zijn nog nergens zeker van.

Maar ik heb nieuws, deze week wordt er niet genomineerd!
Deze week moeten jullie zelf alles in de strijd werken. Jullie moeten straks een pleidooi houden. Een pleidooi waarom jullie de finale week moeten halen.
Hoe jullie het experiment tot nu toe hebben beleefd, jullie hoogte en dieptepuntenwaren en waarom jij de winnaar wordt van big brother 2022.
Neem dit pleidooi ernstig wees creatief wees overtuigend!
Maar dit kunnen jullie wel.
Jullie hebben 1uur om voor te bereiden en doe dit individueel.

Daarna brengen jullie het pleidooi in de woonkamer op camera rechtstreeks naar de kijkers.
In voorraadkamer liggen pennen en papier zodat jullie nauwkeurig kunnen voorbereiden want dit is misschien wel het belangrijkste moment van heel je experiment.

Salar zegt ik ben hier zo slecht in. Kristof heeft hen nog wat tips. Salar herhaalt dit kan ik echt niet ben ik echt niet goed in. Nouchine probeert hem rustig te maken.
Het gaat niet lukken zegt Salar steeds en Nouchine zegt hem je kunt dit wel en geeft hem beetje tips waarover hij moet spreken.
pi_204093940
Einde uitzending vanavond

pi_204113546
Salar is de 3e persoon die naar de finaleweek gaat.

Voor een moment was er verwarring toen er 4 rondjes verschenen, en de bewoners dachten even dat er direct iemand naar huis zou moeten. Maar het 4e rondje is nog een vraagteken.

Kristof vertelt over de secret mission, en dat ze het vooral moeilijk vonden om de andere 3 in onzekerheid te zien.

Tobias en Grace zijn realistisch en hadden dit al zien aankomen. Ze gunnen het elkaar, maar gaan tegelijkertijd ook het liefste zelf door.

Tobias kan het toch niet helemaal verkroppen, tegen Grace zegt hij : "Door een maatje erop gezet"

[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 17-03-2022 13:44:07 ]
pi_204124223
10:15
De bewoners moeten het huis schoonmaken van BB. Hiermee verdienen ze een pizza lunch.

(credits : spapaars).

Ze gaan hier rustig buiten over filosoferen, maar na enig aandringen van BB, beginnen ze toch met schoonmaken. Ze hopen alleen wel dat ze geen diepvriespizza's van de Appie krijgen.

Tijdens het schoonmaken werken Grace, Nouchine en Kristof hard. Tobias doet een beetje, en Salar probeert vooral niks te doen.

Het was goed genoeg voor BB, de pizza is bezorgd. (Credits : Hendrik83).

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 18-03-2022 13:48:00 ]
  zondag 20 maart 2022 @ 08:14:07 #154
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_204147407
Tobias is naar huis vertrokken.

De overgebleven bewoners kregen een kleintje champagne en werden naar de woonkamer geroepen.

Daar kregen ze op scherm de door hun weg gepeste gestuurde bewoners te zien en te horen dat de finale volgende week is.

De bewoners schreeuwden het uit en bleven maar WHAT DE FUCK!! roepen.

Ze leken heel blij dat ze volgende week alweer thuis zaten.
No mercy for animal abusers
pi_204189798
23-03 11.54

Rustig verlopen ochtend, geen spannende dingen, ontbijtje, douchen , gesprekken dbk
Salar heeft zijn eindgesprek in de DBK al gehad Nouchine is nu in de DBK.
Daarna is Grace nog. Volgens Salar is het daarna tussen 12.00 en 13.00 iemand er uit. Maar niemand weet dit nog zeker. Op internet gaat het gerucht dat de Exit is om 21:30u maar bewoners lopen er nu al helemaal netjes en opgemaakt bij,
Grace vertelde dat ze meteen uit het huis nieuw haar en Nagels wilde
Nouchine vertelde dat ze van iedereen de polo's had ingepakt in de koffer
Salar weet van gekkigheid niet wat die moet doen, omdat het allemaal te lang duurt.
De grootste poll op Facebook ( Oliver) waar we telkens bij elke exit naar kijken, geeft een bijna gelijke stand tussen Grace en Nouchine, Salar steekt er ver boven uit.

pi_204192339
16.00
Zojuist officieel bekend gemaakt, we moeten dus nog even wachten.
Bedankt @Rhosyn
Facebook
Big Brother 2022
3 minuten geleden
De laatste momenten met hun viertjes in het Big Brother-huis 💙
Kijk vanavond vanaf 21u30 naar de Livestream om te ontdekken wie vlak voor De Finale het huis nog moet verlaten...
RTL 5, Videoland, GoPlay & Play4
pi_204193138
16.30

De rode knop ging af, Nouchine drukte en moest naar de dbk
ze kwam terug met de mededeling dat ze spelletjes moesten doen.
Nouchine moest een ballon opblazen en laten knappen, de spelletjes zijn niet meer dan 60 sec
Grace moest in 60 sec zo veel mogelijk balletjes uit een bakje laten vallen die om haar heupen zat, ze deed dit met twerken.
Salar had een dienblad met blauwe en roze balletjes , de roze balletjes moesten van het dienblad af en de blauwe moesten blijven liggen, hij ging blazen, er viel 1 blauwe dus opdracht mislukt.
Kristof kreeg zwemslippers aan en een helm op, hij moest een tortilla met de zwem slipper op zijn hoofd krijgen, dit lukte ook . Hoeveel geld ze hebben verdiend horen ze later.

16.49

Post in de brievenbus
Servetten en een tafelkleed
feestmaal voor 4
salar: oh dan wel een liveshow!!! ??
Meer post, een bos tulpen
even later weer post, nog meer tulpen
Lijkt er dus op dat ze een maaltijd krijgen aangeboden

[ Bericht 0% gewijzigd door rinardo op 23-03-2022 20:12:29 ]
pi_204195789
19.00

Eten werd bezorgd door 1 of ander luxe restaurant, waar ze niet echt de meerwaarde van in zagen.
ze waren niet erg enthousiast toen ze de inhoud zagen.
Ossenhaas met pompoenen puree en kaviaar
en lekker toetje lava cake en bon bons, ook waren er 2 flessen wijn.
De bewoners zijn er van overtuigd dat er een live show komt vanavond.

updatepoll 20.19

pi_204198164

22.15

Salar en Grace zijn door, Nouchine is eruit

pi_204198186
22:20
Zojuist is bekend gemaakt dat Nouchine het huis mag verlaten. Na een tussenstop in de gameroom bij Peter en Geraldine.

De finale gaat tussen Kristof, Grace en Salar.
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:49:43 #161
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_204207381
ze moeten vragen stellen aan elkaar met kaartjes uit een pot

'wat wist je niet van jezelf wat je nu wel weet'

'hoe heb je t bb avontuur ervaren'
kris antw.. vrienden gemaakt, ongelofelijk zot enz

'met wie van deze bewoners heb je de beste band mee'
grace zegt dat ze met kriss een betere band heeft

'noem een slechte eigenschap van de ander'
salar heeft geen antw

wat ga je t meeste missen van t huis?
contact met de mensen en de spanning vh huis antw kriss

Salar
Welke tips kan je geven aan nieuwe bewoners
wees altijd jezelf

wat heb je geleerd van het experiment
gas geven
soms chillen
genieten
familie vrienden
niet jezelf voorbij lopen

Kris

wie van de bewoner kan je het beste aan het lachen maken
Grace
Kristof omdat ik met hem een betere band heb

wat is het leukste mooiste meest waardevolle inzicht wat je hebt opgedaan
Salar
veel met mobiel bezig
zonder mobiel leven is hele prima
veel tijd aan familie en vrienden besteden

hoe kan jij je voorbereiden op dit avontuur
kris
sterk in uw schoenen staan
beetje weten wie je zelf bent
anders verlies je jezelf
de mensen en het spel zijn verschillende dingen
fit zijn mentaal

hoe erg verlang je om terug te gaan naar de buiten wereld

Salar
ja heel erg
hele dagen zit je er over te denken
je weet niks van de buitenwereld
mis basketbal eten vrienden sport
vrijheid

bij welke medebewoners had je geen goede eerste indruk
Kris

Bij Kitty geen goede indruk gemaakt
Kitty heeft het erg aangetrokken dat Kris ook op de voorgrond staat
Nawel hij heeft geprobeerd er het beste van te maken

van welk moment heb je het meest genoten

Grace
loveweek
kaartjes muziek

welk moment vond je het minst leuk

Salar
dat ik later het huis binnen kwam
meteen mensen nomineren
geen koffer
veel prikkels

welke eigenschap van een van je medebewoners zou je willen hebben
kris
ik zou het niet weten

andere
wat vind jij belangrijker
vriendschappen of de winst
ik ga voor de vriendschappen die ik heb opgebouwd
dit avontuur is zo veel waard

ben jij jezelf tegen gekomen in het huis
Grace
ja tuurlijk
zwaar
ik ben in mijn familie de pilaar
ik dacht ik ben super sterk
ik ben hier achter gekomen dat ik dat niet zo ben
ik heb oprecht elke dag iets geleerd

met dank aan @Sestra666
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:51:15 #162
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_204207415
de bewoners hebben vandaag een afscheidsfilmpje van Nous gezien
waarin Nous Salar en Grace toesprak

later filmpje van oud bewoners van dit jaar

uiteindelijk eind van de middag een BBQ

verder veel hangen in de zon
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_204212534
8.20

Bewoners worden gewekt met muziek
''Its the final countdown''
Grace zet haar stem nog maar weer eens op.

pi_204213450
10:20
Nog anderhalve dag. Het haar van Salar moet uiteraard nog wel even bijgewerkt worden. De tondeuse heeft het moeilijk en hangt inmiddels van ducttape aan elkaar.

Grace ligzingt buiten, het zijn niet de spannendste streams.
pi_204228495
16:30
Net als half Nederland zijn de 3 overgebleven bewoners lekker buiten aan het chillen. Nog een paar uurtjes, en ze hebben er muziek bij gekregen van Big Brother.
pi_204232159
20:15
De laatste loodjes. De bewoners mogen meekijken naar de liveshow.

(credits : Hendrik83)
Om 20.45 zal de eerste afvaller bekend zijn.

Wanneer Peter en Geraldine even kletsen met de 3, wordt ook de eindstand van de jackpot bekend gemaakt:

[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 26-03-2022 20:28:14 ]
pi_204232811
20:45
Op de 3e plaats is Kristof geeindigd. Hij moet als eerste van de 3 finalisten het huis verlaten.

pi_204233064
21:00
Gespannen wachtend op de einduitslag vertelt Grace dat, ookal waren ze niet de beste maatjes, ze vereerd is samen met Salar in de finale te staan, en dat ze het hem ook heel erg gunt. Salar zegt hetzelfde terug.
pi_204233533
21:15
De winnaar van Big Brother 2022 is SALAR

In de limo mogen ze de 500 meter naar de studio rijden.

[ Bericht 26% gewijzigd door Li0nHeart op 26-03-2022 21:22:26 ]
pi_204233650
pi_204233914
Dit waren de streamverslagen voor dit jaar. Wellicht tot volgend jaar!

Een ieder die ook heeft meegeschreven, heel erg bedankt!!! En een heel speciaal bedankje voor @rinardo . Heel veel sterkte de komende tijd, en zo heel erg bedankt voor de streamverslagen!

[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 27-03-2022 16:40:15 ]
pi_204235038
Van harte bedankt aan de mensen die de streamverslagen verzorgden .
Dank je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')