In het buitenland nog wel. Zeker in Spanje naast de tent van Michael van der Plas?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook op de site:
Wil je in een van onze PATAT-zaken aan de slag? Wij bieden je een bovengemiddeld salaris inclusief bonusmogelijkheden én een opleiding in onze DE BELG Universiteit. Bovendien krijg je een hele lading leuke collega’s. Ook niet onbelangrijk: er zijn volop doorgroeimogelijkheden in binnen- en buitenland.
Doorgroeimogelijkheden? Hoe moet ik dat binnen een snackbar zien dan?
Oh dat zal wel een tijd geleden zijn dan. Tegenwoordig kunnen bedrijven met bepaalde tools makkelijk zien of volgers echt zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat veel van die Nederhop rappertjes streams kopen. "Kijk ik ben succesvoller dan jou".
Moet denken aan dit verhaal uit Amerika, meid met nauwelijks volgers koopt veel volgers en wordt dan ineens relevant en uitgenodigt voor allerlei dingen en krijgt sponsorships etc. Later valt ze wel door de mand.
Als Lulletje Kleine dat gedaan heeft is de politie daar toch zo achter, zou niet zo'n handige zet zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Reality.fbi bericht dat er nu naaktfoto's van Jaimie rondgaan. Echt, hoe verrot ben je als je dat doet..
Mag hopen dat alles onder een vergrootglas ligt nu.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Lulletje Kleine dat gedaan heeft is de politie daar toch zo achter, zou niet zo'n handige zet zijn.
Begon bij Ali? Dit is van alle tijden...quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:07 schreef Momo het volgende:
Streams kopen begon bij Ali B?
[ afbeelding ]
idd vroeger werden toch alle singletjes opgekocht etc bij Free record shop. Zo zijn Gerard Joling en Gordon etc. toch bekend geworden. Is gewoon makkelijke investering. Alle PR/aandacht/optredens die eruit voort komen levert je 100x de inleg op. Makkelijke keus idd. Goede manier om nieuwe artiesten etc. te promoten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Begon bij Ali? Dit is van alle tijden...
Jeroen van der Boom investeerde zichzelf een nummer 1-hit met Jij bent zo. Die hij inmiddels dubbel en dwars heeft terugverdiend. De drempel is tegenwoordig lager
Gatverdamme wat een misselijk ventje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Reality.fbi bericht dat er nu naaktfoto's van Jaimie rondgaan. Echt, hoe verrot ben je als je dat doet..
Goh wie is er verrast?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Sushilover het volgende:
Er is geen aangifte gedaan tegen Jorik door Jamie.
Pffffff komop hey!!!
Er moet iets zijn waarmee hij haar in de tang heeft. Ik kan geen andere reden bedenken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Sushilover het volgende:
Pffffff komop hey!!!
Wtf, dat wijf is dan net zo gestoord.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Sushilover het volgende:
Pffffff komop hey!!!
Ik denk niet dat ze gestoord is. Ze is té afhankelijk, verslaafd en heeft geen grenzen. Daar kan ze alleen zelf wat aan doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Wtf, dat wijf is dan net zo gestoord.
Yep! En de kans dat hij haar helemaal in de tang heeft. Er zal komende week wel weer een eng filmpje van die twee komen dat het allemaal niet zo erg wasquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gestoord is. Ze is té afhankelijk, verslaafd en heeft geen grenzen. Daar kan ze alleen zelf wat aan doen.
Ze beweren een filmpje dat ze gebruikt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er moet iets zijn waarmee hij haar in de tang heeft. Ik kan geen andere reden bedenken.
Dat gerucht van dat er een filmpje van haar rond zou gaan waarbij ze coke snuift in gezelschap van haar kind. Geen idee of dat echt waar is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er moet iets zijn waarmee hij haar in de tang heeft. Ik kan geen andere reden bedenken.
Als het waar is dan is dat redelijk fataal voor haar omgang met haar kind, maar gezien de vader van het kind ook compleet ongeschikt is betekent dat dan dus dat het kind dan elders zal gaan verblijven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:52 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dat gerucht van dat er een filmpje van haar rond zou gaan waarbij ze coke snuift in gezelschap van haar kind. Geen idee of dat echt waar is.
Zou me weinig verbazen met al die snuif vrienden van d'r...quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:52 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dat gerucht van dat er een filmpje van haar rond zou gaan waarbij ze coke snuift in gezelschap van haar kind. Geen idee of dat echt waar is.
Bang.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gestoord is. Ze is té afhankelijk, verslaafd en heeft geen grenzen. Daar kan ze alleen zelf wat aan doen.
Idd hele groepje waar ze mee hangt snuift dagelijks en is nou niet echt van goede invloed. Dus lijkt me bijna zekerheidje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:07 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Zou me weinig verbazen met al die snuif vrienden van d'r...
Denk niet dat ze zich daar nogmaals aan wagen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! En de kans dat hij haar helemaal in de tang heeft. Er zal komende week wel weer een eng filmpje van die twee komen dat het allemaal niet zo erg was
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Sushilover het volgende:
Pffffff komop hey!!!
Wel ónder invloed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd hele groepje waar ze mee hangt snuift dagelijks en is nou niet echt van goede invloed. Dus lijkt me bijna zekerheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |