Rob.quote:
Vind er weinig aan,stoken en stalken.quote:
Ach het is valentijn dan mag ook Paul een kaartje sturenquote:Op maandag 14 februari 2022 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind er weinig aan,stoken en stalken.
Paul kan bij jou weinig fout doen valt me op.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach het is valentijn dan mag ook Paul een kaartje sturen![]()
Is lief bedoeld bedenk ik dan maar
Ik zie het als humor volgens mij zit er niets kwaad achter.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paul kan bij jou weinig fout doen valt me op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het als humor volgens mij zit er niets kwaad achter.Spannend.zit jij dan niet op hete kolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hey Mrslquote:Op maandag 14 februari 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet ook wel zeker dat ik geen kaart krijg
Hi Dotquote:Op maandag 14 februari 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mrsl![]()
Kan ook niet als je adres niet bekend is![]()
Maar een virtueel kaartje is ook leuk
Ja zeker. Normaal was ik er bij geweest maar met corona mag dat niet. Maar Max is ook hier, die zit nu een spelletje te spelen met een maatje, die ook ziek van school thuis is. Ik lig in een deuk hier.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spannend.zit jij dan niet op hete kolen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs het goed is niet, vroeger was het onbekend, tegenwoordig is het al weer heel andersquote:Op maandag 14 februari 2022 11:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hi Dot
Nee dat is waar![]()
Ligt er aan van wie die komt, oh wacht dat weet je vaak niet haha
Die krijg je wel. Heb er 1 geadresseerd aan de Lievste dame van Groningen verstuurd, die komt zeker weten aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet ook wel zeker dat ik geen kaart krijg
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker. Normaal was ik er bij geweest maar met corona mag dat niet. Maar Max is ook hier, die zit nu een spelletje te spelen met een maatje, die ook ziek van school thuis is. Ik lig in een deuk hier.Heel dubbel dus.Sterkte gewenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
@Sestra666quote:Op maandag 14 februari 2022 11:07 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Die krijg je wel. Heb er 1 geadresseerd aan de Lievste dame van Groningen verstuurd, die komt zeker weten aan.
oh nou ik krijg nooit een valentijnskaartquote:Op maandag 14 februari 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het goed is niet, vroeger was het onbekend, tegenwoordig is het al weer heel anders
Dan weten ze vast wel in welke brievenbus die moetquote:Op maandag 14 februari 2022 11:07 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Die krijg je wel. Heb er 1 geadresseerd aan de Lievste dame van Groningen verstuurd, die komt zeker weten aan.
huh waar ben ik?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Sestra666
Je krijgt een kaartje.
Dat kan er maar bij één zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan weten ze vast wel in welke brievenbus die moet
Ik ook niet hoor, vind het ook maar onzin gedoequote:Op maandag 14 februari 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
oh nou ik krijg nooit een valentijnskaart
Like gegevenquote:Op maandag 14 februari 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt, hoop dat je mij nu met rust laat
Ik ga je nog niet bedanken, de postbode is nog niet geweestquote:
De kleine meid is vanmiddag tegen 12 uur geborenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga je nog niet bedanken, de postbode is nog niet geweest
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kleine meid is vanmiddag tegen 12 uur geboren![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 februari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Dank je. Max is zo trots als ik weer niet hoequote:
Dank je wel Maanquote:
Laat maar zitten, mis je niks aanquote:Op maandag 14 februari 2022 15:13 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)p-politiebureau.html
Glennis zit al 2 dagen vast, die moeten ze wel hebben zeg
Jaaaaaaaa van harte gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 14 februari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx youquote:Op maandag 14 februari 2022 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je wel Mrl Lquote:
Jij ookquote:Op maandag 14 februari 2022 16:26 schreef PLY het volgende:
Voor alle Knapperds, happy valentijn.![]()
Voor alle lelijke, jullie hebben halloween gehad
Haar dochter heeft een baby gekregen. Dotteke is weer oma geworden vandaagquote:
Heb nog nooit zo lang moeten wachten voor ik mijn kleinkind mocht zien als het geboren was thnx coronaquote:
feli omaquote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo lang moeten wachten voor ik mijn kleinkind mocht zien als het geboren was thnx corona
Kudt ja. Maar als het goed is zijn we van dat gezeik af.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo lang moeten wachten voor ik mijn kleinkind mocht zien als het geboren was thnx corona
He mazquote:Op maandag 14 februari 2022 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar dochter heeft een baby gekregen. Dotteke is weer oma geworden vandaag
Dank je Mario.quote:
En toch blijf ik dit nog een tijdje zo handhaven hoor, corona is nog lang niet voorbij en de ziekenhuisopnames stijgen weer las ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Kudt ja. Maar als het goed is zijn we van dat gezeik af.
Zit ook nog op een oproep te wachten, maar was weer uitgesteld. Corona drukte
Afwachten maar, ben zo uit de planning gegooidquote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch blijf ik dit nog een tijdje zo handhaven hoor, corona is nog lang niet voorbij en de ziekenhuisopnames stijgen weer las ik.
Ja drama Ply dat uitstellen van jou operatie, hoop dat het nu snel wel kan
Heer PLY.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Afwachten maar, ben zo uit de planning gegooid
Ja vreselijk tochquote:Op maandag 14 februari 2022 17:57 schreef PLY het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Mag je geen bijnamen opgeven ipv echte voornaam? Zou leuk staan op je avond4daagseticket en in de mail.quote:
Mwoah. En avond? We starten om 3 of 4 uur in de ochtendquote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag je geen bijnamen opgeven ipv echte voornaam? Zou leuk staan op je avond4daagseticket en in de mail.
Deelneemster Trut kan zich melden bij de startlijn, ik herhaal deelneemster Trut kan zich melden bij de startlijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah. En avond? We starten om 3 of 4 uur in de ochtend
Het is nog altijd DJMO. De enige die mij trut mag noemen is @Rob.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deelneemster Trut kan zich melden bij de startlijn, ik herhaal deelneemster Trut kan zich melden bij de startlijn.
Deelneemster Trut is zojuist gefinisht, ik herhaal deelneemster Trut is gefinisht.
Oke trut.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is nog altijd DJMO. De enige die mij trut mag noemen is @:Rob.
TR gemachtquote:
quote:
Start je bezem.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 05:44 schreef DJMO het volgende:
In al m'n stommiteit m'n wekker een uur te laat gezet. nu moet ik godvderdomme vliegen
Ben al gedocuhed en aangekleed, tweede koffie naar binnen gieten en wegwezen. Croissant vreet ik onderweg naar het station wel op. #standjeturboquote:
Nope. Ik vlieg al.quote:
Dank u. Heb je ook koffie voor me?quote:
Je zit dus straks te stuiteren in de treinquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:38 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar een twee dubbele.
Daar is het te druk voor. Iets net een blik sardientjes. Of haringen in een ton.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:45 schreef Rob het volgende:
[..]
Je zit dus straks te stuiteren in de trein
Morguh Robquote:
Een kleuter mag toch geen autorijden?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:26 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Je komt hem ook overal tegen he die @:paul
yes, https://www.nu.nl/spannin(...)erug-te-trekken.htmlquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:48 schreef hemarookworst het volgende:
Mogge heb je weer linkjes voor ons waar we weer niet op gaan klikken
Ik heb vanochtend nog wat gedraaid op de pot zonder te vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
yes, https://www.nu.nl/spannin(...)erug-te-trekken.html
u vraagt wij draaien
vroeg opgestaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:08 schreef DJMO het volgende:
Pfff pas elf uur. Heb het gevoel alsof het ergens twee uur in de middag is ofzo
Half zes. Moest om 9 uur in snotterdam zijn.quote:
nou jij liever dan ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Half zes. Moest om 9 uur in snotterdam zijn.
zodat ze de 1,5 m garanderen bij jou?quote:
HEEE JE HEBT TOCH GEKLIKT!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zodat ze de 1,5 m garanderen bij jou?
Hey mien lekkuh wurstjuhquote:
hahhaaquote:
Ja he ze is naar jou vernoemdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:39 schreef Maanvis het volgende:
@:dotteke fijn dat je kleinkind naar de maan is vernoemd
Ze heet vis?quote:
Tja. Ik moest er voor m'n jongens heen.quote:
Uit die thumbnail en post is toch duidelijk wat het concept isquote:
Dank uquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleinkind
Ik voel me vereerd!quote:
Maanquote:
Je hebt toch wel in het covenant of hoe dat ook heet afgesproken dat ze geen feyenoorder mogen worden?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tja. Ik moest er voor m'n jongens heen.
Van mij mogen ze hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in het covenant of hoe dat ook heet afgesproken dat ze geen feyenoorder mogen worden?
dus als ze dadelijk hand in hand zingen zing jij meequote:
Nope, en dat weten ze ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus als ze dadelijk hand in hand zingen zing jij mee
daar heb je je kerel voorquote:
Die is niet in de buurtquote:
Scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
d'r is in de 2e kamer crew iemand die heel erg van water houdt!
Of wodkaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
d'r is in de 2e kamer crew iemand die heel erg van water houdt!
haha ja zou wel een leuke zijn, russisch roulette met 1 wodka tussen die watersquote:
bij jullie misschienquote:
Strange, zou je dat niet eens laten nakijken dan ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef Maanvis het volgende:
Kreeg vandaag weer telefoon uit Alkmaar, ze denken nog steeds dat ik een logopedist ben
Wel duidelijk articuleren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Strange, zou je dat niet eens laten nakijken dan ?
quote:
Dank je Mrslquote:
Mooie naam Dot.quote:
Ja dat vond ik ook wel eigenlijkquote:
thnx wat een poppie he,quote:
Ja, als ik dat zeg gaat automatisch het licht op de wc aanquote:
Dat is handigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, als ik dat zeg gaat automatisch het licht op de wc aan
Dank je, wat je daar ziet is niet de mobile die past niet op dat stoeltje. Heb daarvoor deze kleinere gemaakt Mobile hangt nu aan de maxi-cosiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
Wat in skatsje.![]()
En de mobile is ook mooi gelukt.
Ik heb de website waar mijn telnr staat al gemaild, maar die reageren nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Strange, zou je dat niet eens laten nakijken dan ?
want ze zijn bang dat het beeld gaat vechten?quote:
Soms wordt een beeld tijdelijk of blijvend niet meer tentoongesteld wegens ophef over de persoon. Dit is in 2022 gebeurd met de beelden van Marco Borsato en Lil' Kleine, en eerder met dat van Ali B. Bij Michael Jackson was er twijfel, maar is het beeld gebleven.quote:
Spookt het bij jou ook zo buiten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hup, in een schoenendoos op zolder
Pannekoekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:48 schreef Maanvis het volgende:
volgens mij is het takkenweer in de nieuwe spelling
Nog even zo doorgaan en er blijft geen beeld meer overquote:
Dan kunnen we ze met koningsdag mooi op de rommelmarkt voor 50 cent verkopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan en er blijft geen beeld meer over
Die kom je dan aan de straatstenen niet meer kwijt johquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze met koningsdag mooi op de rommelmarkt voor 50 cent verkopen.
Als kop van Jut welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kom je dan aan de straatstenen niet meer kwijt joh
Dan gooit iemand z'n 50 cent naar je toe en begint er keihard op te stampen. Jij zo van hee m'n beeldje, wat doe je!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is nog een optie inderdaadquote:
ook niet voor 50 cent? Om er op te gaan stampenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kom je dan aan de straatstenen niet meer kwijt joh
Of op een plein neer zetten en lekker bekogelen met eieren en tomatenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hup, in een schoenendoos op zolder
Ja, ik was rond een uur of drie onderweg terug richting Castricum, toen het steeds slechter werd. Ben door de regen naar huis gewandeld, maar was gelukkig wel thuis voor het echt begon te spoken. Het lijkt inmiddels wel middernacht buiten hier, zo stikdonker is het.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ronduit takkeweer. Begon vanmiddag rond een uur of 3
je kunt de beelden ook omsmelten naar een beeld van tim hofmanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of op een plein neer zetten en lekker bekogelen met eieren en tomaten
Dat is ook een idee iddquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt de beelden ook omsmelten naar een beeld van tim hofman
ja maar beelden van 50 cent zijn ook een optie uiteraardquote:
Kan ook nogquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar beelden van 50 cent zijn ook een optie uiteraard
als je ene linkje hebt zou fijn zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep voorlopig de laatste i guess
Sorry, ik kijk het nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je ene linkje hebt zou fijn zijn
quote:
We lijken over de piek te zijn enquote:
Hoorde vanmiddag een viroloog zeggen dat ze nog niet weten wat de volgende mutatie gaat doe.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:03 schreef Maanvis het volgende:
toch cool, heeft corona zichzelf doodgemuteerd door te muteren naar omikron..
Ze kunnen ook niet anders.quote:
Pffff, kun je ook een keer wat optimistischer zijn ? Doodgaan doen we toch wel, of dat nou door corona is of door een hartaanval of door voor de trein te springen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde vanmiddag een viroloog zeggen dat ze nog niet weten wat de volgende mutatie gaat doe.
@Haags vind dit leuk. Dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pffff, kun je ook een keer wat optimistischer zijn ? Doodgaan doen we toch wel, of dat nou door corona is of door een hartaanval of door voor de trein te springen.
ik had afgelopen weekend donkergele pis en amper eetlust, zelfs water kotste ik uit, allemaal door die welbrutin die ik eigenlijk slik dankzij de lockdownquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pffff, kun je ook een keer wat optimistischer zijn ? Doodgaan doen we toch wel, of dat nou door corona is of door een hartaanval of door voor de trein te springen.
Heb je je HA al gebeld om je bloedwaarden te laten onderzoeken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had afgelopen weekend donkergele pis en amper eetlust, zelfs water kotste ik uit, allemaal door die welbrutin die ik eigenlijk slik dankzij de lockdown
yes deze week ene afspraakquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je je HA al gebeld om je bloedwaarden te laten onderzoeken?
Hahah doe ff normaal. Zijn niet mijn woorden. Was trouwens net ook op het nieuws.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nog steeds zoveel last van de bijwerkingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had afgelopen weekend donkergele pis en amper eetlust, zelfs water kotste ik uit, allemaal door die welbrutin die ik eigenlijk slik dankzij de lockdown
jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds zoveel last van de bijwerkingen.
Vervelend. Hopelijk hebben ze wat anders voor je.quote:
Tsja, niet iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
Persco kijkenOp rijksoverheid.nl staat alles opgesomd
Ook in de kranten staan altijd alles.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
Persco kijkenOp rijksoverheid.nl staat alles opgesomd
toch is het leuker live. net als voetbalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook in de kranten staan altijd alles.
Is ook zo. Vind het altijd alleen zo jammer dat alles altijd al is uitgelekt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toch is het leuker live. net als voetbal
ja ze wilden geen motie aannemen om het lekken te verbieden (van Carolientje)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Vind het altijd alleen zo jammer dat alles altijd al is uitgelekt.
Volg jij alle debatten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ze wilden geen motie aannemen om het lekken te verbieden (van Carolientje)
Ja maar dan moet ik wachten tot morgen voordat het wordt bezorgdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook in de kranten staan altijd alles.
nee, maar op youtube bij bepaalde kanalen staan vaak de meest schokkende momentenquote:
Internet kranten staat het gelijk inquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik wachten tot morgen voordat het wordt bezorgd
Kijk nooit op you tube eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, maar op youtube bij bepaalde kanalen staan vaak de meest schokkende momenten
Dat zijn geen kranten, dat zijn nieuwswebsitesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Internet kranten staat het gelijk in
tis net tv alleen leukerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk nooit op you tube eigenlijk.
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zijn geen kranten, dat zijn nieuwswebsites
Ik vind het helemaal niets al die filmpjesquote:
voor het eerst dat ik jou deze smiley zie gebruiken volgens mijquote:
maar je kijkt toch ook tv en bb. dit is bb maar dan met klussers en zonder feboquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets al die filmpjes
Klopt. Kwam er vandaag per toeval achter wat de de code wasquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik jou deze smiley zie gebruiken volgens mij
En toch vind ik het niets. Kijk liever tv dan ytquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar je kijkt toch ook tv en bb. dit is bb maar dan met klussers en zonder febo
Had bij mij ook best een tijdje geduurd voordat ik er acherkwam dat het echt een smiley was en niet een afbeeldingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt. Kwam er vandaag per toeval achter wat de de code was
je houdt van reclames?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch vind ik het niets. Kijk liever tv dan yt
Ik tikte vanmiddag een code verkeerd en kreeg ineens deze ik dacht die moet ik onthouden. Dacht ook dat het een afbeelding was.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had bij mij ook best een tijdje geduurd voordat ik er acherkwam dat het echt een smiley was en niet een afbeelding
Nee maar die heb ik op yt ook. Ik kijk trouwens meer videoland of netflix.quote:
Heb je geen Ad Blokkerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maar die heb ik op yt ook. Ik kijk trouwens meer videoland of netflix.
Nee heb ik er niet opzitten maar ook niet nodig want kijk toch een ytquote:
Heb je nu iets nieuws erbij om te bolken wanneer het weer kanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik tikte vanmiddag een code verkeerd en kreeg ineens deze ik dacht die moet ik onthouden. Dacht ook dat het een afbeelding was.
ophangenquote:
Ja alleen bolken metquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je nu iets nieuws erbij om te bolken wanneer het weer kan
SPOILER: vies plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou wel van lugubere humorTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef Maanvis het volgende:
Ik moest twee keer nadenken voor ik hem begreep, en dat terwijl ik net ongesteld ben geweestSPOILER: vies plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou wel van lugubere humor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
haha nou ja ik wist ook niet hoe dat er uit zag...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest twee keer nadenken voor ik hem begreep, en dat terwijl ik net ongesteld ben geweest
Ga je nu ook heandheaving staande houden om te bewijzen dat je fans hebt?quote:
Goedemorgen Beppe.quote:
Morguh FFquote:
Snap ik helemaal van Max,toen mijn zusje geboren was kwam ik op school al roepend : ÏK HEB EEN ZUSJE."quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FFJa mooi poppeke zo jammer met corona dat je niet gewoon op bezoek kan gaan. Tijdens de uren dat er kraamhulp is mag je al niet komen dat is al 6 uur op een dag. En daarna is mijn dochter bekaf. Maar alas het goed is ga ik vandaag, dat vroeg ze net. En Max, die is zo trots en blij.
Max mocht de navelstreng door knippen, hij was zo trots. Hij heeft mij maandag wel 20x gebeld waarom ik niet naar zijn zusje kwam kijken. Maar helaas mocht ik niet in het ziekenhuis komen alleen het eigen gezinnetje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik helemaal van Max,toen mijn zusje geboren was kwam ik op school al roepend : ÏK HEB EEN ZUSJE."
Dat vindt ze nog steeds leuk.
Wat lief.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max mocht de navelstreng door knippen, hij was zo trots. Hij heeft mij maandag wel 20x gebeld waarom ik niet naar zijn zusje kwam kijken. Maar helaas mocht ik niet in het ziekenhuis komen alleen het eigen gezinnetje.
Maar toen ze thuis kwamen was ik daar, had alles versierd, bloemen neergezet. Lekker biefstuk in de koelkast voor aansterken en warm kruikje in het bedje van de kleine meid.
Hij kwam de auto uitgerend en vloog mij in de armen. Zijn vader kon niet snel genoeg de kleine naar binnen brengen want Oma moest zijn zusje zien en vasthouden.
HIj is niet bij de kleine weg te slaan, ze moet de hele tijd bij hem liggen.quote:
Hoi.quote:
Zo dan dat is duidelijke taalquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.briefjevanjan.nl/aan-glennis-grace-2/
Succes met je slaap onderzoekquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dit topic zag ik niet eerder.
Gelukkig ben ik een taaie Belg.
Ik zal het daghospitaal eens onveilig gaan maken hihi.
quote:
had je dat bericht op facebook gezien dat ze ee nnaakte man in de koffietekening hadden doorgelaten op een foodblog ofzoquote:
Deze?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had je dat bericht op facebook gezien dat ze ee nnaakte man in de koffietekening hadden doorgelaten op een foodblog ofzo
die ja !!!quote:
Vooral het eerste slokje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die ja !!!misschien iets voor DJMO
heb je zelf die piemel weggehaald?quote:
Nee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je zelf die piemel weggehaald?
nouja er zat dus ook een dingdong bijquote:
och als het op FB mag mag het ook op FOK!quote:
quote:
???quote:
Spotify.quote:
Die houden ook geen artiest over zo danquote: