SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Die heb jij vast nog wel liggen,en doe er een paar leuke UGG`s bij.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om hier op Fok! met de pet rond te gaan voor een verjaardagscadeau voor Nawel?
Ze is zaterdag namelijk jarig.
Leuke suggestie: Louis Vuitton handtas.
Sta jij dan zaterdag bij de poort om het te overhandigen rond 21.00 uur?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om hier op Fok! met de pet rond te gaan voor een verjaardagscadeau voor Nawel?
Ik heb wel LV kofferset, maar geen handtas.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb jij vast nog wel liggen,en doe er een paar leuke UGG`s bij.
'quote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
@Benny @Dotteke soms mis ik naast de like knop duimpje omhoog, een dislike knop, duimpje naar benedenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Haal een leuk dekbedovertrek zou ik zeggenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wel LV kofferset, maar geen handtas.
En aangezien Nawel voorlopig nergens heengaat heeft ze dus niets aan koffers en reistassen.
PB heeft een leuke van Demi en Fay.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Haal een leuk dekbedovertrek zou ik zeggen
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
PB heeft een leuke van Demi en Fay.
Die ging na 2 jaar al slijten.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
PB heeft een leuke van Demi en Fay.
Geen Smulders kwaliteit dus.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ging na 2 jaar al slijten.
Talpa-kwaliteit.quote:
Denk dat wij die allemaal wel eens missenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Benny @:Dotteke soms mis ik naast de like knop duimpje omhoog, een dislike knop, duimpje naar beneden
Ja, drank krijg je daar toch niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Gooi die glazen maar weg.
Zou weer een faal van BB zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:32 schreef C.A.I het volgende:
Het publiek mocht iemand nomineren wat nou als deze bewoner de butler moet spelen in het huis alles doen wat er gevraagd wordt alla AUS
Persoonlijke butler voor Queen Nawel.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:32 schreef C.A.I het volgende:
Het publiek mocht iemand nomineren wat nou als deze bewoner de butler moet spelen in het huis alles doen wat er gevraagd wordt alla AUS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |