SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
Weer?quote:
Het wordt er nog geestiger op.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bedankt. Ik lees dit nu met een Nico Dijkshoorn stem in m'n hoofd
Ze is een enorm egocentrisch persoon. Instagram’influencer’ met een verwaande noord-Afrikaanse topping eroverheen.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg het idee dat ze zich er te goed voor voelt.
jemand heeft maar hier gisteren vannachtquote:Op maandag 14 februari 2022 00:26 schreef C.A.I het volgende:
Veertje gaat zich nogmaals vergassen met geur dimi 😀
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom?quote:Op maandag 14 februari 2022 00:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik hoop dat Salar te horen heeft gekregen in de game room van zijn persoon van thuis dat Grace elke keer stemt op Salar.
Opdat de bewoners in huis ook eens gaan beseffen dat Grace het spel keihard speelt en leuk voor de kijkers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lolquote:Op maandag 14 februari 2022 00:41 schreef cheanny het volgende:
En ze gaan maar door...![]()
[ afbeelding ]
Zonder drankquote:Op maandag 14 februari 2022 00:42 schreef Stargazing het volgende:
Hebben ze drank gekregen of is dit zonder drank?
Die denkt shit ik heb morgen weer een sessie met Leroy.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:41 schreef Stargazing het volgende:
Julio is echt een oude zeur. Hou gewoon je bek man en laat mensen plezier maken.
Lekker toch, beter dan dat geroddel en nominatie gelulquote:Op maandag 14 februari 2022 00:41 schreef cheanny het volgende:
En ze gaan maar door...![]()
[ afbeelding ]
Grace speelt het spel, gelijk heeft ze. Hoop alleen niet dat het haar lukt, wil liever Salar in de top 4.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Opdat de bewoners in huis ook eens gaan beseffen dat Grace het spel keihard speelt en leuk voor de kijkers.
quote:Op maandag 14 februari 2022 00:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die denkt shit ik heb morgen weer een sessie met Leroy.
Ik dus ook!!!quote:Op maandag 14 februari 2022 00:44 schreef Yolk het volgende:
[..]
Grace speelt het spel, gelijk heeft ze. Hoop alleen niet dat het haar lukt, wil liever Salar in de top 4.
En als je het niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis....!quote:Op maandag 14 februari 2022 00:41 schreef Stargazing het volgende:
Julio is echt een oude zeur. Hou gewoon je bek man en laat mensen plezier maken.
Ik ook niet. Belangrijkste aanstichter van deze gezelligheid: Kristof. De boel kan nog wel eens flink inkakken zonder hem.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:42 schreef Silves het volgende:
He , klaar met werken, wat een lol hebben ze me daar, zelfs tobi zonder kruk en brace..Snap niet dat kristof zo afgebrand wordt...
quote:Op maandag 14 februari 2022 00:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alsof je zonder drank en drugs geen lol kan maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |