abonnement Unibet Coolblue
pi_203657038
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een ervaren directeur lijkt me beter om Ajax even in rustiger vaarwater te brengen. Er zijn genoeg incidenten geweest.
Toon is vrij.
pi_203657055
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is redelijk snel mijn favoriete Ajax speler geworden, wat een god. _O_

[ twitter ]
Timber. Hoe meer ik op die jongen let hoe hallucinanter zijn prestaties worden. Zijn inspeelpasses, zijn ingrepen, zijn opendraaien. Beste speler van Ajax inmiddels.
pi_203657074
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:40 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Toon is vrij.
Liever iemand die niet al zijn tijd stopt in schrijven van boeken...
  maandag 14 februari 2022 @ 11:43:54 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203657082
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:40 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Toon is vrij.
zou hem voor in de RVC wel prima vinden
pi_203657344
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Optie Brands als nieuwe TD valt weg, gaat terug naar PSV.

Toch Huiberts lijkt me, enige serieuze kandidaat die over is.
En Jordi Cruijff?
pi_203657483
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
En Jordi Cruijff?
Tja. Zou kunnen. Maar volgens mij niet echt een goede aankoper of verkoper.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 14 februari 2022 @ 12:15:50 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203657530
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja. Zou kunnen. Maar volgens mij niet echt een goede aankoper of verkoper.
hij zit bij Barcelona als adviseur van de voorzitter, met die club heeft hij ook veel meer dus ik zie dat niet gebeuren
pi_203657627
De Zeeuw, zelfde achtergrond als Overmars
  Trouwste user 2022 maandag 14 februari 2022 @ 13:18:48 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_203658403
'Ajax speelt totaalvoetbal'
Voor de achtste (!) keer dit seizoen won Ajax een wedstrijd met 5-0. Dit keer moest Twente eraan geloven. 'Zo mooi is het voetbal van Ajax bij tijd en wijle, dat het gewoon jammer is als een wedstrijd voorbij is', aldus de Volkskrant. 'Ze komen van overal, de Ajacieden, alsof ze helemaal vrij zijn om te voetballen hoe en waar ze willen. Alles maakt onderdeel uit van een groot, geoefend plan van het totale voetbal. Beweging, gekoppeld aan vaardigheid, loopvermogen en inzicht.'

'Ajax, met zes rechtsbenigen in de basisploeg en vijf linkspoten, is een ensemble dat passie combineert met hardheid, frivoliteit, degelijkheid en fantasie. Aaaahhh, galmt het door de frisse Arena, als Berghuis vanaf de linkerflank een geweldige voorzet geeft, ergens in de eerste helft. Noussair Mazraoui is op papier rechtsachter, maar verschijnt geregeld in de spits. Is hij op tijd om te scoren? Net niet. Aaahhh dus, de kreet van volk dat bijna een uniek doelpunt te zien kreeg. (...) Het spel dat even doet vergeten dat de club in brand staat.'

De Telegraaf heeft oog voor Davy Klaassen, die zijn basisplek terug heeft en tegen Twente weer de openingstreffer voor zijn rekening nam. 'De middenvelder van Ajax deed tegen FC Twente zijn bijnaam 'Mister 1-0' eer aan. Twaalf duels voor het einde van de competitie is het verschil met PSV weer vijf punten én een veel beter doelsaldo.'

Het Parool prijst Jurriën Timber en Lisandro Martínez. 'Ze zijn al maanden de pijlers onder de stabiele prestaties van Ajax: Martínez en Timber. Het centrale verdedigingsduo dat slechts vijf treffers hoefde te incasseren in 22 Eredivisie-wedstrijden. Martínez won tegen FC Twente weer de meeste van zijn grond- en luchtgevechten, en steeds makkelijker schakelt hij zichzelf ook in als spelverdeler. Rustig aan de bal, beheerst in het combinatiespel en met een goed overzicht.'

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 14 februari 2022 @ 13:21:54 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_203658432
Edwin van der Sar krijgt maandagochtend de volle laag van het Algemeen Dagblad. Ajax-watcher Johan Inan kraakt de warrige interviews van de algemeen directeur van Ajax, terwijl columnist Hugo Borst en verslaggever Sjoerd Mossou hem ook niet sparen.

Van der Sar verscheen zondag voor het eerst sinds het vertrek van Marc Overmars voor de camera's en schrijvende pers. Hij maakte een nerveuze indruk en kwam niet goed uit de verf. "Je snapt gelijk waarom hij niet eerder voor de camera is verschenen", reageert Mossou in de AD Voetbalpodcast.

"Dit was eigenlijk niet te doen. Hoe is het mogelijk dat de directeur van de grootste club van Nederland zo warrig en ogenschijnlijk onvoorbereid aan een interview begint. Hij had zijn feiten niet op orde en dat moet wel bij dit onderwerp."

Bij Borst brak het zweet uit toen Van der Sar zijn verhaal deed. 'Het was akelig', schrijft hij in zijn wekelijkse column. 'Tenenkrommend. Terwijl ik 'm zag en hoorde dacht ik: hij had zes dagen kunnen oefenen. Sparren met de media-afdeling van Ajax.'

'Van der Sar doet toch zijn zegje... en daar is ook alles mee gezegd', kopt Inan in het sportkaterrn van het AD. 'Het schandaal van Marc Overmars dreunt een week na diens vertrek nog keihard na bij Ajax. Niet bij het elftal, dat ook nummer vier Twente verpletterde (5-0). Wel bij baas Edwin van der Sar, die geen overtuigende indruk maakte toen hij eenmaal voor de pers verscheen.'

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203658456
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:23 schreef kurk_droog het volgende:
De Zeeuw, zelfde achtergrond als Overmars
Te druk met Balr. en 433 denk ik.
pi_203658513
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:23 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Te druk met Balr. en 433 denk ik.
De Zeeuw zit ook helemaal niet te wachten op een publieke functie. Bij zijn bedrijven is hij de drijvende kracht op de achtergrond.

Ik denk dat ze Frank wel als TD uit de hoge hoed toveren :')
pi_203658523
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:21 schreef tong80 het volgende:
Edwin van der Sar krijgt maandagochtend de volle laag van het Algemeen Dagblad. Ajax-watcher Johan Inan kraakt de warrige interviews van de algemeen directeur van Ajax, terwijl columnist Hugo Borst en verslaggever Sjoerd Mossou hem ook niet sparen.

Van der Sar verscheen zondag voor het eerst sinds het vertrek van Marc Overmars voor de camera's en schrijvende pers. Hij maakte een nerveuze indruk en kwam niet goed uit de verf. "Je snapt gelijk waarom hij niet eerder voor de camera is verschenen", reageert Mossou in de AD Voetbalpodcast.

"Dit was eigenlijk niet te doen. Hoe is het mogelijk dat de directeur van de grootste club van Nederland zo warrig en ogenschijnlijk onvoorbereid aan een interview begint. Hij had zijn feiten niet op orde en dat moet wel bij dit onderwerp."

Bij Borst brak het zweet uit toen Van der Sar zijn verhaal deed. 'Het was akelig', schrijft hij in zijn wekelijkse column. 'Tenenkrommend. Terwijl ik 'm zag en hoorde dacht ik: hij had zes dagen kunnen oefenen. Sparren met de media-afdeling van Ajax.'

'Van der Sar doet toch zijn zegje... en daar is ook alles mee gezegd', kopt Inan in het sportkaterrn van het AD. 'Het schandaal van Marc Overmars dreunt een week na diens vertrek nog keihard na bij Ajax. Niet bij het elftal, dat ook nummer vier Twente verpletterde (5-0). Wel bij baas Edwin van der Sar, die geen overtuigende indruk maakte toen hij eenmaal voor de pers verscheen.'

:T
Er is eigenlijk niemand te vinden die positief is over dat optreden van Flappie, behalve dan Ajacieden die het zien als één groot complot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203658544
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:28 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
De Zeeuw zit ook helemaal niet te wachten op een publieke functie. Bij zijn bedrijven is hij de drijvende kracht op de achtergrond.

Ik denk dat ze Frank wel als TD uit de hoge hoed toveren :')
"Wij denken dat Alex Plat bij ons het verschil kan maken"

Genot.
  maandag 14 februari 2022 @ 13:32:16 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203658558
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is eigenlijk niemand te vinden die positief is over dat optreden van Flappie, behalve dan Ajacieden die het zien als één groot complot.
zijn genoeg Ajacieden met kritiek hoor en dat lijkt ook terecht, ze hadden dat gewoon met een persconferentie moeten doen, ken je eigen zwaktes zou ik zeggen, dat is toch het begin van topsport.
  Forum Admin maandag 14 februari 2022 @ 13:32:28 #66
35723 crew  GGMM
pi_203658562
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is eigenlijk niemand te vinden die positief is over dat optreden van Flappie, behalve dan Ajacieden die het zien als één groot complot.
Ik heb echt nog niemand gezien die dit een complot vindt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203658911
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Weet niet of die wel zo makkelijk over zijn aversie tegen Ajax kan heenstappen :P
Allemaal acting. Als het grote Ajax komt staan ze in de rij om kwijlend hun handtekening te zetten
No bitch to me
  maandag 14 februari 2022 @ 15:08:10 #68
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_203659536
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 14 februari 2022 @ 15:09:17 #69
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_203659553
quote:
Nu ik alle namen bekijk, vind ik dit eigenlijk niet echt de Europese top :@
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_203659560
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is eigenlijk niemand te vinden die positief is over dat optreden van Flappie, behalve dan Ajacieden die het zien als één groot complot.
Van der Sar is gewoon niet iemand die heel gelikt overkomt in interviews maar na jaren van mismanagement en sportieve malaise is mede onder zijn leiding Ajax enorm succesvol geworden.

Het hele gebeuren wordt gewoon enorm opgeblazen door de media en allerlei personen die zichzelf willen profileren. Het gaat om het versturen van wat ranzige appjes en zodra dit bekend werd heeft Ajax vrij snel actie ondernomen om diegene die verantwoordelijk was weg te werken.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_203660281
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is eigenlijk niemand te vinden die positief is over dat optreden van Flappie, behalve dan Ajacieden die het zien als één groot complot.
En toch zijn dat wel 2 verschillende dingen. Ik vond het een waardeloos optreden maar ik vind alle ophef en het gezeik ook zwaar overdreven.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203660329
quote:
Op basis van deze grafiek: hoeveel is het doelsaldo van Inter?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 februari 2022 @ 16:24:15 #73
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_203660366
quote:
5s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Op basis van deze grafiek: hoeveel is het doelsaldo van Inter?
40/45
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_203660549
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:09 schreef franske19 het volgende:

[..]
Van der Sar is gewoon niet iemand die heel gelikt overkomt in interviews maar na jaren van mismanagement en sportieve malaise is mede onder zijn leiding Ajax enorm succesvol geworden.

Het hele gebeuren wordt gewoon enorm opgeblazen door de media en allerlei personen die zichzelf willen profileren. Het gaat om het versturen van wat ranzige appjes en zodra dit bekend werd heeft Ajax vrij snel actie ondernomen om diegene die verantwoordelijk was weg te werken.
_O- _O- _O-

Mooi dat je precies aangeeft waarom dit zo groot gemaakt wordt. Door en door verrot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')