Daarvoor is misschien meer onderzoek nodig.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:38 schreef DestroyerPiet het volgende:
als dart zo is dan moeten ze dat meteen naar buiten brengen wat er dan precies aan de hand is en hadden ze beter dat interne onderzoek als eerst kunnen doen. nu blijft het allemaal maar een beetje vaag.
Ach ja, het is een jonge partij he. Gewoon wat opstart probleempjes.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:44 schreef Hexagon het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-geschorst~b5f47633/
Ja we schorsen je maar we zeggen lekker niet waarvan je beschuldigd wordt. Fijne organisatie.
Het is echt bizar. En dom.... dit gaat ze een hoop stemmen kosten.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:14 schreef Hanca het volgende:
Wel de tijd nemen om een onzinnige Q&A te posten op je site, maar de hoofdpersoon even bellen is teveel gevraagd: https://nos.nl/artikel/24(...)t-mij-verweten-wordt
Volt gaat hier toch echt wel behoorlijk af, wat mij betreft. Contact opnemen met iemand voor je haar publiekelijk aan de schandpaal nagelt is toch echt wel een minimum van fatsoen. Dat de volgende dag nadat ze alle voorpagina's haalt nog niet doen, dan ben je gewoon een zwaar onfatsoenlijke partij. Tot nu toe keek ik vrij open naar ze, maar dit breekt hun imago toch wel behoorlijk af.
Ze hebben een budget als fractie om ook ervaren mensen aan te nemen of een adviesbureau te huren.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ach ja, het is een jonge partij he. Gewoon wat opstart probleempjes.
Ik vind het nogal een aanname dat ze dat "natuurlijk al uitgezocht hebben".quote:Op maandag 14 februari 2022 17:25 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ze hebben intern natuurlijk al uitgezocht dat het ernstig genoeg was om de vermeende dader te schorsen en een extern onderzoeksbureau in te schakelen. Schijnbaar vonden ze na intern beraad de doofpot niet passend in dit geval.
Haar man is dood, al bijna 5 jaar.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarvoor is misschien meer onderzoek nodig.
Het wordt ingeschat als ernstig genoeg om onderzoek te doen en hangende het onderzoek iemand te schoren. Daarna kun je dan met het hele verhaal naar buiten te komen. Na het onderzoek. Als je dat nu al doet zonder onderzoek, hoef je dat onderzoek ook al niet meer te doen.
Wel medelijden met d'r man. Ze zal nu wel vaker thuis zijn en je zou zo'n tang thuis hebben zitten zeg.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ag-politici-a4089359quote:Op maandag 14 februari 2022 17:44 schreef Hexagon het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-geschorst~b5f47633/
Ja we schorsen je maar we zeggen lekker niet waarvan je beschuldigd wordt. Fijne organisatie.
Dat zou kunnen. Maar het wiel zelf uitvinden is veel leerzamer. Ik zie het als een hippe startup. Rijkeluiskinderen die met papa’s geld leuke spannende dingen doen om de wereld te veranderen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze hebben een budget als fractie om ook ervaren mensen aan te nemen of een adviesbureau te huren.
Dat Dassen nerveus wordt snap ik wel, hij heeft niets meer in de melk te brokkelen en dat was niet de bedoeling, want Dassen zou wel even de boel gaan leiden.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ag-politici-a4089359
Volgens NRC zou Dassen nerveus van haar worden en hangt er een afsplitsing in de lucht.
Ik krijg ook steeds meer die indruk. Dit is een afrekening.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Dassen nerveus wordt snap ik wel, hij heeft niets meer in de melk te brokkelen en dat was niet de bedoeling, want Dassen zou wel even de boel gaan leiden.
Blijkt Gündoğan hem gewoon in de hoek te zetten. Het zou me niets verbazen als hier meer machtsstrijd achter zit dan machtsmisbruik.
Als ze niet al intern een en ander hadden uitgezocht kom je niet tot de handelingen zoals ze gedaan hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een aanname dat ze dat "natuurlijk al uitgezocht hebben".
Ze hebben kennelijk wel meer niet uitgezocht en roepen toch maar wat, zoals dat ze iemand schorsen die ze niet kunnen schorsen.
Ja, dat zal het zijn. Een groot complot tegen een kamerlid wat geheel bezijden ook anger management problemen heeft. Wel sappig verhaal verder.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Dassen nerveus wordt snap ik wel, hij heeft niets meer in de melk te brokkelen en dat was niet de bedoeling, want Dassen zou wel even de boel gaan leiden.
Blijkt Gündoğan hem gewoon in de hoek te zetten. Het zou me niets verbazen als hier meer machtsstrijd achter zit dan machtsmisbruik.
Dan blijft wel de vraag wat zo'n Dassen nu bezielt dit voor de GR verkiezingen te doen. Of denkt ie "hee grensoverschrijdend gedrag is de nieuwe hype, dat is een kans om van Gundogan af te komen!!"quote:Op maandag 14 februari 2022 18:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer die indruk. Dit is een afrekening.
Dat laatste min or meer. Denk dat er wel een serieuze klacht binnen is gekomen maar dat hij dan van die gelegenheid gebruik heeft gemaakt om de vervolgstappen zo vorm te geven dat het maximaal beschadigend voor Gundogan is.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan blijft wel de vraag wat zo'n Dassen nu bezielt dit voor de GR verkiezingen te doen. Of denkt ie "hee grensoverschrijdend gedrag is de nieuwe hype, dat is een kans om van Gundogan af te komen!!"
En voor Volt in dit geval.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat laatste min or meer. Denk dat er wel een serieuze klacht binnen is gekomen maar dat hij dan van die gelegenheid gebruik heeft gemaakt om de vervolgstappen zo vorm te geven dat het maximaal beschadigend voor Gundogan is.
Dat is het gevolg van deze dramatische communicatiestrategie van Volt. Dan gaan we zelf maar speculeren.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:36 schreef DarkwingDuck het volgende:
Interessant al die complot theorieën. Zou Soros er misschien ook nog wat mee te maken hebben?
Idd, mensen hebben zelf geen enkele verantwoordelijkheid om even af te wachten tot de onderzoeksresultaten gedeeld worden. Werkt twee kanten op natuurlijk. Wie weet slingert een ander straks wel de wereld in dat Gündoğan jonge fractiemedewerkers onzedelijk betast heeft. En dat zou de schuld zijn van Volt, zeker niet van degene die de roddel verzonnen en verspreid heeft.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van deze dramatische communicatiestrategie van Volt. Dan gaan we zelf maar speculeren.
Ja, dit is echt geen normale zaak, hier wordt Gundogan eruit gewerkt. Blijkbaar heeft ze iets gedaan tegen de partijtop. Onverstandig, zo worden ze al snel een tweede 50+. Ze stonden in Amsterdam op ontzettend veel zetels, ben benieuwd hoeveel daarvan overblijven. De Voltstemmers hebben met D66 en GL toch twee makkelijke alternatieven.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer die indruk. Dit is een afrekening.
Dan wist Gundogan echt wel wat er aan de hand was. Ze zetten zelf nota bene op hun site dat ze het vertikken te vertellen aan Gundogan waar ze van beschuldigd wordt, dan heb je de schijn toch enorm tegen.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:44 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Idd, mensen hebben zelf geen enkele verantwoordelijkheid om even af te wachten tot de onderzoeksresultaten gedeeld worden. Werkt twee kanten op natuurlijk. Wie weet slingert een ander straks wel de wereld in dat Gündoğan jonge fractiemedewerkers onzedelijk betast heeft.
Dassen werd toch best goed gewaardeerd door de achterban? Gundogan is wel 'n ander type. Waarom gaat ze eigenlijk niet terug naar D66? Voor zo ver ik weet is ze daar niet met knallende ruzie weggegaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En voor Volt in dit geval.
We hebben Dassen nog niet gezien en ik verwacht hem ook niet zichtbaar in de kamer na dit verhaal, dus volgende keer minder tot geen zetels.
En je gelooft werkelijk dat Gündoğan werkelijk geen enkel idee heeft en dat dit voor haar als donderslag bij heldere hemel kwam.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan wist Gundogan echt wel wat er aan de hand was. Ze zetten zelf nota bene op hun site dat ze het vertikken te vertellen aan Gundogan waar ze van beschuldigd wordt, dan heb je de schijn toch enorm tegen.
Aangezien Volt zelf ook zegt dat dat zo is, zal dat wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:47 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
En je gelooft werkelijk dat Gündoğan werkelijk geen enkel idee heeft en dat dit voor haar als donderslag bij heldere hemel kwam.
Onbestaanbaar. Iemand publiekelijk voor de bus flikkeren maar weigeren te zeggen wat er aan de hand is. No matter what, maar dan deugt je procedure van geen kant.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Aangezien Volt zelf ook zegt dat dat zo is, zal dat wel.
Lol. Volt geeft enkel aan;quote:Op maandag 14 februari 2022 19:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Aangezien Volt zelf ook zegt dat dat zo is, zal dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |